لیزر موهای زائد صورت

لیزرموهای صورت
لیزر موهای زائد صورت

همانطور که میدانید لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای دارند گزینه بسیار مناسبی است .همچنین لیزر میتواند پس از چندین جلسه موهای شما را نازک تر و روشن تر نشان کند و این خود تفاوتی بزرگ در زیبایی ظاهری شما میباشد .

ابتدا باید به دنبال فردی بگردید که در زمینه لیزر موهای زائد متخصص باشد و کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد تا شما نتایج دلخواه خود را کسب نمایید .موهای قسمت چانه و دور دهان ظریف هستند و در صورتی که متخصص مربوطه باتجربه نباشد ممکن است به چندین جلسه برای رفع انها نیاز باشد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی دیگر از نکات خیلی مهم در این زمینه عدم قرار گیری در معرض نور افتاب قبل و پس از جلسات لیزر درمان میباشد .

لیزر موهای زائد صورت برای خانمها 

تعدادی از خانمها در نواحی از صورت خود موهای ضخیم و درشتی دارند که مشکلات عدیده ای را برای انها ایجاد کرده است .

چانه :لیزر گزینه خیلی خوبی برای رفع موهای زائد چانه میباشد

پشت لب :من خانمهای زیادی را دیده ام که از موهای زائد پشت لب خود شکایت میکنند این موها در اکثر خانما نازک است ولی در تعدادی از انها انقدر این موهای ضخیم و پر پشت است که وقت زیادی را برای رفع انها باید صرف کنند .همچنین درد زیادی را باید تحمل کنند .پس رفع موهای زائد پشت لب با لیزر این مشکل را حل میکند .

موهای اطراف گوش :این موها معمولا چندان قابل رویت نیستند ولی باز هم تعدادی از خانمها حساسیت بالایی نسبت به ان دارند .تراشیدن انها با ژیلت باعث افزایش ضخامت انها میشود و کندن انها با وکس هم خیلی دردناک است و درست به همین دلیل است که تعدادی از خانمها لیزر را برای رفع موهای زائد این ناحیه انتخاب کرده اند .

اقایان 

خیلی از مردان از تراشیدن موهای صورت خود بیزارند و به روش لیزر درمانی روی اورده اند ولی همان طور که میدانید این موها انقدر ضخیم هستند که به راحتی از بین نمیروند ولی باز هم تعدادی از آقایان از نتایج بدست امده راضی بوده اند .

آقایان به نسبت خانمها به جلسات بیشتری برای لیزر موهای زائد نیاز دارند .این جلسات تا جایی ادامه پیدا میکند که ریش های فرد تماما بریزند و به مرور زمان فرد شاهد نازک تر شدن و روشن تر شدن موهای صورت خود خواهد بود .ممکن است برای رفع موهای خاکستری رنگ و یا روشن از روش الکترولیز استفاده کنید زیرا لیزر به راحتی نمیتواند این موها را رفع نماید .

رفع موهای زیر پوستی :

لیزر میتواند در رفع موهای زیر پوستی بسیار موثر باشد و در صورتی که پوست شما تیره باشد ,متخصص مربوطه باید در این زمنیه تجربه کافی داشته باشد زیرا  پوست های تیره به احتمال بیشتری از قرار گیری در معرض پرتوهای لیزر اسیب میبینند .

گردن و گلو :

بسیاری از آقایان در ناحیه گردن و گلوی خود ریش هایی دارند که در جهات مختلف رشد میکند و به همین دلیل تراشیدن انها با تیغ کاری دشوار است .همچنین پوست این ناحیه نازک است و دیگر نیازی به تکرار جلسات لیزر درمانی همانند صورت نمیباشد و بسیاری از آقایان همین ناحیه را لیزر میکنند

ابرو ها :

تعدادی از آقایان میخواهند وسط ابرو های خود را لیزر کنند و این در حالی است که ما اصلا این کار را توصیه نمیکنیم زیرا نزدیک به چشمان است و باید به صورت ویژه ای از چشمانتان مراقبت کنید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

 

لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments