بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر مهسا سعیدیان (اصفهان) – بخش سوم

مطالعه بخش قبل

بهترین کلینیک لیزر خانم دکتر مهسا سعیدیان
خانم دکتر مهسا سعیدیان

تغییرات هورمونی بدن، در وهله اول می تواند باعث تغییرات در تولید ملانین شود، و منجر می شود که درمان های لیزر دردناک تر و کمتر موثر باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دلیل دوم این است که تابش لیزر می تواند موجب گرفتگی، به ویژه در زیر شکم و ران ها شود.

درمان در نواحی حساس سینه و منطقه بیکینی در مراحل بعدی بارداری، ناراحت کننده است. همچنین پوست در حین بارداری بسیار حساس است و احتمال دارد لیزر باعث تحریک، قرمزی یا درد در پوست شود.

قبل از آن که به مدت 6 تا 12 ماه طول بکشد، باید طول درمان را در نظر بگیرید. این بدان معنا است که ممکن است به ادامه درمان لیزر در مراحل بعدی بارداری نیاز داشته باشید. پوست شما و قسمت های مختلف بدن تان می تواند در مراحل بعدی حساس تر شود. این امر می تواند فرایند بسیار ناراحت کننده ای باشد. همچنین نشستن و دراز کشیدن طولانی مدت در طول مراحل پیشرفته دوران بارداری می تواند دشوار شود.

 

من: در حال حاضر من چه کار می توانم بکنم؟

خانم دکتر مهسا سعیدیان: در حال حاضر بهتر است که لیزر موهای زائد را تا بعد از زایمان به تعویق بیندازید. همیشه می توانید روش های جایگزین حذف مو را انتخاب کنید. شما می توانید روش های ایمن رفع موهای زائد، مانند الکترولیز، اپیلاسیون و اصلاح را جایگزین لیزر موهای زائد کنید تا بارداری تان به پایان برسد و پس از آن مراجعه کنید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان
کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

اون روز که جلسه مشاوره ام تموم شد، از طرفی ناراحت بودم که باید تا بعد از به دنیا اومدن بچه صبر کنم و از طرفی هم خوشحال بودم و تحت تاثیر صداقت خانم دکتر مهسا سعیدیان قرار گرفته بودم. ایشون در حالی که می تونست برای منافع خودش کار لیزر موهای زائد منو انجام بده، اما به سلامت من بیشتر اهمیت داد و در کمال صداقت منو متوجه کرد که لیزر در دوران بارداری ممنوعه و وقت گذاشت و دلایلش رو به روشنی توضیح داد. همونجا بود که متوجه شدم چرا بیشتر کسایی که می شناسم برای لیزر موهای زائد شون به کلینیک دکتر سعیدیان رفتن. برای همین با خودم عهد کردم بعد از زایمانم حتما برای لیزر موهای زائد اقدام کنم و حتما حتما پیش خانم دکتر سعیدیان هم برم.

به هر مشقتی بود، سختیش رو تحمل کردم و شش ماه بعدش زایمان کردم. بنا به توصیه دکتر زنانم، مدتی هم در دوران شیردهی، صبر کردم. البته این دفعه، این انتظار برام شیرین تر بود، چون به عشق شیر دادن به لیانا بود.

الان که بیش از یک سال و نیم از اون ماجرا می گذره، من بی صبرانه منتظرم فردا برسه تا برم به کلینیک لیزر موهای زائد دکتر سعیدیان.

اگه شما هم مثل من دارید مامان می شید یا مامان شدید، امیدوارم این تجربه بهتون کمک بکنه. صمیمانه هم بهتون توصیه می کنم اگه تو اصفهان زندگی می کنید، برای لیزر موهای زائد تون پیش خانم دکتر مهسا سعیدیان برید. اگر هم تو شهرهای دیگه زندگی می کنید، فهرست مراکز لیزر موهای زائد معتبر ایران (اینجا کلیک کنید) رو ببینید و نزدیک ترین مرکز به خودتون رو انتخاب کنید.

موفق باشید.  🙂 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید