لیزر موهای زائد در مقایسه با اپیلاسیون، شما کدام را پیشنهاد می کنید؟

 

لیزر موهای زائد6

آیا از دست موهای زائد بدن خود خسته شده اید و نمی دانید از بین دو روش یاد شده، یعنی لیزر مو و اپیلاسیون کدامیک را انتخاب کنید. در اینجا ما مطالبی را در اختیار شما قرار می دهیم که به تصمیم گیری راحت تر شما کمک می کند.
در سال های اخیر، بحث و گفتگوهای زیادی در رابطه با این نکته که از میان شیوه نوین زیبایی لیزر موهای زائد و اپیلاسیون، کدام یک موثر تر واقع می شوند، صورت گرفته است.

اپیلاسیون از مدت ها پیش به صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی معرفی گشته است و هنوز هم جایگاه و محبوبیت خود را در میان مردم مشتریان حفظ کرده است، اما لیزر موهای زائد طوفانی در این صنعت زیبایی ایجاد کرده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بگذارید کار را با اپیلاسیون شروع کنیم. شیوه قدیمی رفع موهای زائد که امتحان خود را به طور کامل پس داده است. اپیلاسیون همان روش رفع موهای زائد پا یا خطوط بیکینی به صورت نیمه دائم است. در این روش موهای زائد از ریشه از بین می روند، اگرچه فرآیند برداشتن مو با اندکی درد همراه است، در نهایت فرد برای شش هفته یا بیشتر از پوستی لطیف و بدون عیب برخوردار خواهد بود. اپیلاسیون به عنوان روشی برای رفع موهای زائد موجب تحریک پوست می گردد. برای اینکه به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید، طول مو نباید بیشتر از یک سانتی متر تجاوز کند. حال اگر طول موی زائد کمتر از یک سانتی متر باشد، تعداد موهای درون روئیده داخل پوست افزایش پیدا می کند و در نتیجه موها به طور کامل از ریشه از بین نمی روند. موهای درون روئیده پوست بیشتر در داخل همان پیازک مو رشد می کنند تا اینکه به سطح پوست برسند. در نتیجه آن، برجستگی های کوچکی در ناحیه موی درون روئیده پدید می آید که به سرعت توسط باکتری های مختلف از عفونت و چرک پر می شود.

وکس کردن
از نظر هزینه و زمان، هر جلسه اپیلاسیون چندان زمانبر و هزینه بر نخواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که هر شخص باید حداقل دو بار در ماه بدن خود را اپیلاسیون کند. در روش اپیلاسیون به کمک صمغ گیاهی موی زائد به پد می چسبد و با برداشتن پد آغشته به موم گیاهی، موی زائد به طور کامل در ریشه از بین می رود. از آنجایی که وکس و موم گیاهی به سختی از روی سطح پوست تمیز می شود، روش دیگری جایگزین آن گشت. مخلوطی از آب لیمو و آب و شکر به عنوان ماده چسبناک؛ این مخلوط به راحتی از سطح پوست پاک می شود و به اندازه اپیلاسیون موجب درد و ناراحتی برای فرد می شود.

لیزر موهای زائد085605
لیزر موهای زائد
به کمک شیوه نوین زیبایی لیزر موهای زائد، موهای زائد پس از مدت کوتاهی به طور کامل و به طور دائمی از ریشه نابود میشوند. پس از گذشت شش جلسه لیزر مو یا بیشتر، بدن کاملا بدون مو و بدون هیچگونه لک پوستی خواهد بود. اما پیش از اینکه هیجان زده شوید، این نکته را فراموش نکنید که فرآیند لیزر موهای زائد، پروسه ای تدریجی است که به صبر و شکیبایی مراجع نیاز دارد؛ به طور متوسط 40 تا 50 درصد موهای زائد در هر جلسه لیزر مو از بین می روند.در این میان برای جلوگیری از ظاهر نامناسب موهای زائد می توانید پاها و دستان را شیو یا اصلاح کنید.

پس از اتمام فرآیند درمان، دیگر نیازی به اپیلاسیون یا دیگر شیوه های به اصلاح نوین زیبایی نیست. در مقایسه با اپیلاسیون، لیزر موهای زائد هیچگونه درد و ناراحتی را برای مراجع ایجاد نمی کند و سرعت رفع موهای زائد نیز در لیزر بسیار بالاتر از اپیلاسیون است. هر جلسه لیزر موهای زائد ده تا 15 دقیقه طول می کشد حال آنکه برای خانم هایی که شاغل هستند اپیلاسیون فرآیندی زمانبر است. زمانی بود که لیزر موهای زائد تنها برای افراد دارای پوست روشن با موهای تیره پیشنهاد می شد ولی امروزه دستگاه هایی برای افراد تیره پوست و سبزه تعبیه شده است که هزینه بیشتری را برای مراجعه به بار می آورد و اندکی درد ایجاد می کند.

پیش و پس از لیزر موهای زائد
اگر قصد انجام لیزر موهای زائد درآینده ای نه چندان دور دارید، بدانید که برای این کار باید پول زیادی صرف کنید اما مطمئن هستید که دیگر از موهای زائد خبری نیست. بنابراین، لیزر موهای زائد ارزان تر از اپیلاسیون برای مراجع تمام می شود.

منبع:

http://laserhairadvice.com/laser-v-waxing

نگارنده: حدیث بختیاری

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

 

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکا و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو( FDA ) آمریکا

 

بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک  کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ساناز احمدی
ساناز احمدی
7 years ago

آیا لیزر موهای زائد برای بدن آسیب نمیرساند بخصوص بیکینی و زیر بغل؟؟لطفا راهنمایی کنید چون من شنیدم لیزر سرطانزاست و اپیلاسیون هم پوست بدن راشل میکند. ممنون