بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد

تجربه لیزر در مرکز لیزر موهای زائد یزد (بخش چهارم)

مطالعه بخش قبلی

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

نتایج لیزر موهای زائد چگونه است؟

نتایج لیزر موهای زائد در افراد مختلف، متفاوت است. حتی نتیجه لیزر در قسمت های مختلف بدن نیز متفاوت است. ممکن است نتایج لیزر در ناحیه دست و بازو چندان چشمگیر نباشد. اما از آنجایی که لیزر در موهای تیره اثربخشی بیشتری دارد، می توان شاهد نتایج فوق العاده در پا و یا ناحیه بیکینی بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد به چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • افرادی که قبلا برنزه شده اند: اگر به تازگی برنزه کرده اید ، نباید لیزر کنید. بهتر است حداقل دو تا سه ماه صبر کنید تا پوست تان به حالت عادی بر گردد. (پوست برنزه را می شود لیزر کرد ولی به دلیل گرفتن نتیجه مطلوب پزشک مجبور به بالا بردن انرژی دستگاه است، که این یک عامل سوختگی است.)
  • افرادی که زخم عفونی دارند: انجام لیزر روی زخم عفونی باعث می شود عفونت به نقاط دیگر منتقل شود.
  • اگر سابقه کلوئید دارید: ممکن است به دنبال سوختگی یا زخمی که لیزر را ایجاد کند، پوست تان گوشت اضافه بیاورد.
  • اگر بادارید یا در دوران شیردهی به سر می برید: هیچ سند علمی برای مضر بودن این کار وجود ندارد اما اضطراب و نگرانی ناشی از انجام لیزر می تواند روی جنین تاثیر بگذارد.
  • اگر مبتلا به لوپوس هستید: لوپوس، بیماری ایست که در آن فرد به نور حساس می شود. و از آنجایی که لیزر نوعی نور است، بهتر است این کار را انجام ندهید.
بهترین مرکز لیزر موهای زاید یزد
مرکز لیزر موهای زاید یزد

خوب، این هم از اطلاعاتی که بر حسب تجربه ام کسب کردم؛ امیدوارم به دردتون بخوره. مجددا توصیه می کنم اگر قصد لیزر موهای زائد خودتون رو دارید، به مراکز لیزر تهران اسکین مراجعه کنید و اگه تو شهر یزد زندگی می کنید به کلینیک دکتر ثوابی مراجعه کنید. ایشون فوق العاده در کارشون متخصص و با تجربه هستن و کادر بسیار خوبی هم دارن. دستگاه هایی که دکتر ثوابی تو مطبشون دارن خیلی پیشرفته و مدرنه و همه اینها در مجموع باعث میشه، بروز عوارض احتمالی لیزر موهای زائد به حداقل برسه. مطمئن باشید هیچوقت از مراجعه به این مرکز پشیمون نخواهید شد و همیشه منو دکتر رو دعا می کنید.  🙂

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید