چگونه برای لیزر موهای زائد بدن آماده شویم؟

آمادگی برای لیزر0

انتخاب لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد تنها روشی است که می توان به طور دائم میزان موها را کاهش داد یا از بین برد. رشد بیش از حد موها در برخی قسمت های بدن مربوط به ژنتیک یا برخی شرایط پزشکی می شود. لیزر درمانی معمولا برای از بین بردن موهای زائد روی صورت، گردن، زیر بغل، سینه، پشت، اندام تناسلی، دست ها، پاها و انگشتان دست و پا استفاده می شود. پیش از انجام لیزر درمانی بهتر است با متخصص پوست مشورت کنید تا با فرایند انجام درمان، عوارض جانبی و تاثیر آن بر روی پوست خود آشنا شوید. در این مقاله برخی دستورالعمل های مربوط به قبل از انجلم لیزر درمانی ارائه می شود.

پیش از مراجعه به پزشک:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. حداقل به مدت یک ماه قبل از شروع درمان، از قرار گرفتن درمعرض مستقیم نور خورشید و برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید تا برای انجام لیزر درمانی اماده شوید. پوست باید تا جایی که ممکن است روشن باشد. به همین دلیل اکثر افراد لیزر درمانی را در زمستان انجام می دهند.
  • اگر لازم است در محیط بیرون کار انجام دهید، از ضد آفتاب با SPF حداقل 15 استفاده کنید؛ به ویژه ضد آفتاب را برای بخش هایی که به کار برید که قرار است لیزر درمانی انجام دهید و در معرض اشعه های UVB یا UVA قرار می گیرند.
  1. حداقل 2 تا 4 هفته قبل از انجام لیزر درمانی از استفاده از موم یا چیدن موها اجتناب کنید. می توانید در این مدت با تیغ اصلاح کنید، اما دیگر روش های از بین بردن موهای زائد تاثیر لیزر درمانی را کاهش می دهند. به علاوه مو نباید سفید باشد.
  2. قبل از لیزر درمانی، مو را طبق دستورالعمل ها و راهنمایی های ارائه شده توسط متخصص اصلاح کنید. این کار یک یا دو روز قبل از درمان انجام می شود. فولیکول های مو باید قابل رویت باشند، اما اگر موها بلند باشند، لیزر درمانی درناک خواهد بود.
  3. قبل از درمان داروهای ضدویروسی خوراکی یا آنتی بیوتیک های خوراکی تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید.
  4. پوست را در کلینیک تمیز کنید، طوریکه هیچ گونه مواد آرایشی، کرم یا لوسیونی روی پوست وجود نداشته باشد. اگر از ضد عرق یا خوشبو کننده ها استفاده کرده باشید، پیش از درمان از روی پوست برداشته می شوند.

در زمان انجام درمان

  1. لباس های گشاد و نازک بپوشید. بخش تحت درمان کرم های موضعی برای تسکین درد استفاده می شوند که بهتر است با لباس تماس نداشته باشند. اگر دارای پوست حساسی باشید، کرم های تنگ و ساینده باعث بروز ناراحتی بر روی پوست خواهند شد.
  2. تکنیسین لیزر می تواند قبل از انجام درمان از کرم بی حس کننده موضعی یا کمپرس گرم بر روی بخش های مورد نظر استفاده کند. به علاوه اصلاح موها نیز ممکن است توسط تکنیسین انجام شود.
  3. از عینک های محافظ برای چشم های خود استفاده کنید.

نکته:

  • موی تیره که با پوست روشن ترکیب شده باشد، به بهترین شکل در مقابل لیزر درمانی پاسخ می دهد. زمانی که پوست دارای رنگدانه های تیره است، نمی تواند نور لیزر را جذب کند.

هشدار

  • دنبال کردن دستورالعمل های قبل از لیزر درمانی برای دریافت بهترین نتیجه و کاهش میزان ناراحتی های ناشی از لیزر بسیار مهم است.
  • از بین بردن موهای زائد هر ناحیه از بدن طی یک جلسه کامل نمی شود. رشد مو طی مراحل مختلف انجام می شود و لیزر تنها در مرحله ای موثر خواهد بود که رشد مو فعال است. هدف کاهش 10 تا 25 درصد مقدار موهای هر ناحیه در هر جلسه می باشد.
نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments