لیزر آر اف : سوالاتی رایج در مورد لیزر RF

لیزر آر اف : سوالاتی رایج در مورد لیزر RF

بیمار:

لیزر های RF در بازار وجود دارند و خیلی سخته که انتخاب کنم با کدام یک درمان شوم. میشه یکی به من بگه کدوم لیزر آر اف بهتر از همه در درماه جای آکنه، منافذ باز پوست عمل میکند؟

پاسخ متخصصین؟

دکتر استیفن اف. ورنر در مورد می گوید: “اینفینی (Infini) بهترین نوع لیزر RF برای درمان آکنه و جای زخم و منافذ باز است، و باعث سفت و تنگ شدن پوست می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر اینفینی RF دارای یک سری غلتان میکرونیدلینگ ( پر از سوزن های ریز و میکرو) است، که با این سوزن ها دارای طول های متفاوتی هستند. که بهترین نوع آن با توجه به نوع پوست بیمار انتخاب می شود. این روش، به منطقه ی دقیق و مورد نظر، انرژی آر اف را انتقال می دهد. این لیزر بدون هیچ آسیبی یه منطقه ی اپیدرم (لایه ی سطحی پوست) این کار را انجام می دهد، در نتیجه برای افراد با تن و رنگ پوست تیره نیز بسیار مفید و مناسب است. دیگر دستگاه های آرف توان بالایی مانند این نوع لیزر در ورود به عمق پوست را ندارند.”

لیزر آر اف
لیزر آر اف

دکتر ایوان رندسوم در این مورد می گوید: ” من بار ها و بار ها از لیزر آر اف اینفینی برای درمان زخم های آکنه / خطوط ریز / منسجم کردن بافت افتاده ی پوست استفاده می کنم. این روش برای استحکام بخشیدن به پوست بسیار مفید است. مزیت ویژه ی این لیزر مناسب بودنش برای تمام انواع پوستی است. افراد با استفاده از این دستگاه دیگر نگران پیگمنتاسیون ( تغییر رنگ ) پوستشان نیستند. در مان با لیزر آر اف اینفینی در 3 یا 4 جلسه در طی 6 هفته انجام می شود.”

دکتر تستیفن سوئن گل می گوید: ”  من حدود 5 سال است که بیماران زیادی را با مشکل زخم های آکنه ای درمان نموده ام. اینفینی دستگاهی است که ب آسانی و با ایمنی بالا به درمان جای زخم و آکنه ی شما میپردازد. با کمک این وسیله من مشکلات زیادی را درمان می نمایم، از جمله:

  • شلی و افتادگی پوست
  • بهبود بافت پوست
  • جای زخم ها
  • جای آکنه ها
  • ترک های پوستی حاملگی و یا افزایش وزن ناگهانی

انرژی لیزر آر اف باید به سطح داخلی و عمق درستی از پوست برسد تا بیمار و پزشک به نتیجه ی مورد نظر خود دست پیدا کنند.  به این دلیل که سوزن ها به عمق پوست نفوذ می کنند و انرژی لیزر از طریق آن ها به عمق پوست فرستاده می شود، دیگر لیزر با سطح پوست هیچ تماسی ندارد و ایجاد صدمات ، سوختگی، تاول و … نمی کند. ”

لیزر اینفینی (Infini) : مزایای لیزر RF در درمان جای آکنه

بیمار:

یکی از پزشکانی که من برای درمان پوستم به ایشون مراجعه کردم، به من اینگونه اطلاعاتی دادند که برای رسیدن به نتیجه ای بهتر، به ادغام روش لیزر CO2 فرکشنال و لیزر اینفینی (Infini) خواهند پرداخت. آیا دلیلی برای ادغام این دو روش وجود دارد؟

پاسخ متخصص:

دکتر دیوید لیم در این رابطه می گوید: ” همانطور که می دانید، لیزر CO2 فرکشنال در واقع با استفاده از لیزر های ریز و میکرو، انرژی خود را به لایه های داخلی پوست منتقل می سازد و در نتیجه به لایه ی اپیدرم صدماتی وارد می شود و با استفاده از این انرژی به ساخت کلاژن در درم میپردازد. اما لیزر RF اینفینی بسیار متفاوت عمل می کند، چرا که با استفاده از سری غلتان با سوزن های ریز و میکرو انرژی لیزر RF را به درم فرستاده و با اپیدرم درگیر نمی شود. حال اینکه استفاده از دو انرژی در لایه ی درم، می تواند صدمات جبران ناپذیری برای بیمار داشته باشد. استفاده از دو لیزر فرکشنال کاملا بر خلاف یکدیگر ممکن است عمل کنند.

لیزر اینفینی (Infini)
لیزر اینفینی (Infini)

به نظر من ترکیب روش PRP با لیزر Infini نتیجه بخش خواهد بود. اگر بخواهیم کمی بر روش Infini دقیق شویم، می فهمیم که  200 شات و یا انرژی از لیزر Infini و 49 ضربه با سوزن های میکرو به پوست وارد می شود، که تقریبا به حدود 10000کانال میکرو و ریز برای ایجاد تحریک بر درم و ایجاد کلاژن می رسد.

به نظر من افراد و پزشکان متخصص بسیاری از این روند اطلاع دارند و گفته های مرا تایید می کنند.

بیماران بسیاری تحت درمان با لیزر اینفینی به تنهایی قرار گرفته تند و نیازی به ترکیب این روش با لیزر CO2 فرکشنال جدا وجود ندارد.

قبل از انجام این روش با متخصصین بیشتری در جلسات حضوری مشورت کنید تا از درمان خود مطمئن شوید.”

لینک منبع

گرذ آورنده :میلاد اسدبیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید