لیزردرمانی برای ازبین بردن سلولیت

Related image

لیزردرمانی برای ازبین بردن سلولیت

لیزردرمانی برای ازبین بردن سلولیت  ترکیبی ازحرکات ماساژدهنده، ساکشن و لیزرتری اکتیو و خنک کننده بمنظورکاهش حجم سلولیت است.

ازلیزرتری اکتیو برای نفوذ به لایه های عمیق بافت پوست و جذب چربی استفاده می شود.  روش کاربه این صورت است که این لیزرترکیبی همراه با خنک کننده بافت پوست را بصورت دایره وارماساژمی دهد و باعث ازبین رفتن چربی و افزایش گردش خون می شود.  این روش همچنین پوست را آبراسانی کرده و بافت پوست را تحریک به بازسازی می کند.  بازسازی پوست موجب کاهش ناهمواری بافت و ازبین رفتن فرورفتگی های ظاهری پوست می شود.

ازآنجا که تقریباً حدود 90% اززنان بدون درنظرگرفتن وزن دچارسلولیت هستند،  شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام به تولید محصولاتی برای کاهش سلولیت کردند اما به موفقیت چندانی دست نیافتند.  اما لیزردرمانی برای ازبین بردن سلولیت روشی است که مورد تأئید (FDA) است و به نتیجه رسیده است.

 

بررسی علت سلولیت

علت سلولیت ذخیره شدن چربی ها درزیرسطح پوست است که موجب بروزناهمواری و ناصافی بافت پوست می شود.  حتی زنان باریک اندام و لاغرنیزممکن است به سلولیت دچارشوند.  مشاهده این موارد دلیلی برنقش ژنتیک بعنوان یک عامل مؤثردربروزسلولیت می باشد.

Related image

نقش هورمون هایی نظیر تیروئید، استروژن و انسولین را نیزدربروزسلولیت نباید نادیده گرفت!

نشستن و یا ایستادن دروضعیت خاص به مدت طولانی نیزعامل دیگری برای بروزسلولیت است.

ازلیزردرمانی برای رفع سلولیت بازوها وقسمت پایین سینه ، بالای ران و باسن استفاده می شود.  برطرف کردن سلولیت بالای ران و باسن مشکلترازسایرقسمت ها است.

همچنین ازنوع کوچک دستگاه تری اکتیو برای برطرف کردن سلولیت صورت و گردن استفاده می شود.  این دستگاه قادراست پوست را آبرسانی کرده و چین و چروک های پوست را ازبین ببرد.

 

 عوارض جانبی  دستگاه تری اکتیو

درمان با این دستگاه براحتی صورت می گیرد و هیچکونه عوارض جانبی ندارد.  این کاربدون درد و عارضه است و به دلیل حرکات دورانی و ماساژدرطول درمان، آرام بخش نیزمی باشد.

برخلاف  روش لیزر درمانی برای سایر بیماری های پوستی  که تنها به یک یا چند جلسه برای اثربخشی دارد،  لیزر درمانی تری اکتیو برای رسیدن به نتایج مطلوب  و رفع سلولیت نیاز به 15 تا 20 جلسه دارد.

منبع: http://www.ehow.com/

مترجم و نگارنده: مینو شفیعی

گروه پزشکان تهران اسکین 

تهران اسکین ارائه دهنده بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های جدید و مختلفی استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب به مراجعین می دهد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments