عوارض جانبی معمول لیزر موهای زائد کدامند ؟

laser5

لیزر یکی از متدهای معروف رفع موهای زائد  در طی بلند مدت است و امروزه کلینیک های لیزر متفاوتی بدین منظور در سراسر دنیا بوجود امده اند .

با وجود انکه این روش خیلی پرطرفدار است ولی میتواند تعدادی عوارض جانبی هم داشته باشد .لیزر یکی از روش های پرهزینه است و البته میتواند با عوارضی هم همراه باشد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معمول ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد کدامند ؟

  • خارش :پرتو ی لیزر تمام سلولهای رنگدانه ای موهای شما را از بین میبرد ولی میتواند به خود سلولها هم اسیب برساند.در صورتی که پرتو لیزر به میزان زیادی سلولهای پوستی شما را تحریک کند ،انها اسیب میبینند .در واقع پوست شما پس از اسیب دیدگی ،  اصلاحاتی میکروسکوپی  را بوجود می اورد که خود عامل بروز خارش است .
  • قرمزی و تورم :قرمزی و تورم نشانه ی اسیب دیدگی پوستی هستند و در صورتی که پوست شما توسط پرتوهای قدرتمند لیزر اسیب ببینید ،پوستتان قرمزی میشود زیرا خون به سمت نواحی اسیب دیده حرکت میکند تا  وضعیت انها را بهبود بخشد .تورم هم حفاظت طیبعی بدن تان در برابر اسیب دیدگی بیشتر است و در اثر انباشتگی میزان زیادی از مایعات در بافتهای اسیب دیده بوجود می اید .قرمزی و تورم بوجود امده میتواند خیلی کم باشد ولی ممکن است همواره نوعی حساسیت به درد  داشته باشید .

این دو مورد در بیشتر موارد پس از لیزر موهای زائد بروز میکنند ولی خوشبختانهدو تا سه روز  بعد از بین میروند .اسیب دیدگی پوست هم کمینه  است و خود بدن  هم انها را درمان میکند .

مطالعات انجام شده در زمینه لیزر موهای زائد 

اخیرا مطالعاتی در خصوص عوارض جانبی مشاهده شده پس از لیزر موهای زائد انجام شده است .نتایج این مطالعه نشان میدهند که  بیشتر افراد تا چند ساعت پس از جلسه لیزر درمانی ،قرمزی پوست را تجربه میکنند و در بعضی موارد هم این حالت با تورم همراه است .

سایر عوارض جانبی  عبارتند از :

  • تیرگی پوست
  • روشنی پوست
  • تاول

معمولا تمام عوارض جانبی درطی 12 هفته  پس از جلسه درمانی نهایی از بین میروند و موقتی هستند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments