سن مناسب برای استفاده از لاک ناخن برای دختران خردسال

لاک برای دختران خردسال

آمار نشان میدهد متوسط والدین ناخن های دختران خود را از سن سه سالگی لاک می زنند.

امروزه بیشتر والدین به کودکان و دختران خردسال زیر چهار سال خود  اجازه می دهند تا دستان خود را لاک بزنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لاک ناخن 232

سه سال و نه ماه میانگین سنی است  که در آن پدر و مادران شروع به نقاشی کردن، مانیکور و لاک زدن ناخن دختران دلبند خود می کنند. هرچند میانگین والدین بر این باورند که هشت سالگی مناسب ترین سن برای استفاده از لاک برای دختران خردسال است. سرویس خدمات زیبایی ناخن به نام Nailbox تحقیقاتی را بر روی نحوه برخورد والدین به هنگام دسترسی کودکان به محصولات آرایشی و زیبایی انجام داده است. از 2,186  پدر و مادر بریتانیایی که همه آنها صاحب حداقل یک دختر بین سنین 5 تا ده سال بودند، درباره عادت و رسم خانوادگی خود در ارتباط با استفاده از لاک ناخن و مانیکور سوالاتی پرسیده شد. برای همه والدین این سوال مطرح شد که آنها چه زمانی به دختران خود اجازه می دهند تا از لاک برای تزئین و آراستن ناخن های خود استفاده کنند. بیشتر والدین در پاسخ به این سوال اظهار داشتند که از سن سالگی استفاده از لاک برای دختران جایز است و مشکلی در این مورد نمی بینند. اما زمانی که از آنها درخواست شد درباره اینکه مناسب ترین زمان برای استفاده از محصولات آرایشی چون لاک برای دختران چه سنی است، پاسخ دهند، بسیاری از والدین سن هشت سالگی را مناسب برای استفاده از لاک برای دختران خردسال می دیدند.

63791326528615456110

نکته جالب توجه این است، زمانی که از والدین درباره علل لاک زدن ناخن کودک خردسال در سنین بسیار پایین سوال شد، پاسخ اکثریت والدین ( 54 درصد ) این بود که دختران با لاک ناخن بسیار زیباتر و بانمک تر به نظر می رسند. برخی نیز اظهار داشتند که این کار را برای جلوگیری از جویدن ناخن توسط کودک انجام می دادند و در نهایت عده ای نیز به سماجت کودک خود در لاک زدن و طرح دادن ناخن ها اشاره داشتند.

کودک خردسال و آرایش

زمانی که از پدر و مادران سوال شد که آیا آنها به کودکان خود اجازه می دهند که با ناخن لاک زده به خارج از منزل بروند، پاسخ 63 درصد از آنها مثبت بود. از رنگ های ناخن مورد علاقه والدین میتوان به صورتی کمرنگ با 22 درصد رای، بنفش کمرنگ و دیگر رنگ های غیر زنده  اشاره کرد، در حالی که انتخاب اکثریت کودکان قرمز، سبز و زرد بود.

منبع:

http://professionalbeauty.co.uk

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

2.9 8 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments