زندگی پس از جراحی چاقی

پس از جراحی چاقی

بسیاری از کسانی که جراحی کاهش وزن داشته اند، برای زندگی پس از این جراحی آمادگی ندارند. برخی تغییرات قابل انتظارند و برخی غیرمنتظره هستند! ضرورت اساسی و تضمین کننده این جراحی، تغییر شیوه زندگی ( از پرخوری به درست خوری) و تحت نظر دکتر بودن است.

برای اطمینان از باز نگشتن وزن تغییر در نوع تفکر به وزن و بدن  ضروری است. طرز فکر شما، چگونگی خوردن، چه خوردن و در نتیجه وزن شما را تحت تاثیر قرار می دهد. که البته راهی آسان جهت کاهش وزن نیست! گاهی اوقات تغییرات اساسی و پایه ایی تاثیرات بالایی دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطالعات نشان داده اند که جراحی کاهش وزن باعث بهبود و بالا رفتن لذت از زندگی در افراد می شود، اما باید به طور دائم مراقب وزن خود بود. جراحی کاهش وزن جایگزینی برای

رژیم غذایی سالم و ورزش نیست، بلکه همراه این دو است. عادات غذایی درست و ورزش منظم امری ضروری برای تمامی افراد در طول عمرشان است، که اگر تحت نظر پزشک انجام شوند نتایج قابل توجهی خواهند داشت. این عادات باید به شیوه زندگی تبدیل شوند.

گاهی پس از جراحی کاهش وزن نیاز به عادات اجتماعی جدید است. باید تجدید نظری در روابط اجتماعی قبل از جراحی داشته باشید، زیرا برخی از این عادات با شیوه زندگی جدیدتان ( درست خوردن، فعالیت ورزشی، نیفزودن وزن) در تضاد خواهد بود. برای مثال، چنانچه روابط اجتماعی قبلی مربوط به غذا  و خوردن میشد، روابط اجتماعی جدید باید دارای فعالیت بدنی باشد. برخی افراد به راحتی با ایت تغییر اجتماعی کنار می آیند. اگر بتوانید این تغییرات را از قبل از جراحی شروع کنید، نیمی از راه را رفته اید.

پذیرش این روند تغییرات اجتماعی پس از جراحی، برای افراد نزدیک به شما سخت خواهد بود.

به یاد داشته باشید که، شما در زندگیتان یک اصلاح مثبت داشته اید اما خانواده و دوستان شما هنوز هم همان هستند. برای پذیرش بیشتر این روند، باید با آنها صحبت کنید و از آنها بخواهید تا در این تغییر حمایت،همراهی و کمکتان کنند تا بتوانید در این ایجاد تغییر موفق شوید. دایره اجتماعیتان را گسترش دهید و با افرادی که مثل خودتان هستند آشنا شوید. این امر به شما کمک می کند که در این کار ثابت قدم باشید.

مرکز تحقیقات کلینیک پوست، زیبایی و تناسب اندام آلومینا

[divider]

کلینیک تناسب اندام آلومینا ارائه دهنده کاملترین خدمات درمان چاقی با ترکیب شیوه های علمی و استاندارد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تناسب اندام و قیمت ها،اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments