رژیم 7 روزه مراقبت از پوست برای داشتن پوستی بی عیب و نقص

 

رژیم 7 روزه مراقبت از پوست برای داشتن پوستی بی عیب و نقص

از لکه های ناشی از آفتاب گرفته تا جوش های سرسیاه و کک ومک مشکلاتی است که در تابستان ممکن است فرد با آنها روبرو شود این مشکلات را می توانید در یک چالش یک هفته ای حل کنید. در ادامه  راهنمایی برای دست یابی به پوست بی عیب و نقص به شما ارائه می شود:

 

روز اول

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

صبح: با استفاده از یک پارچه خیس گرم وفشار آن به صورت اجازه دهید منافذ پوست باز شود . سپس پوست خود را با دست ماساژ دهید تا پوست های مرده از روی پوست جدا شود و سپس صورت را خشک کنید.

بعد از ظهر: برای چند دقیه پوست خود را ماساژ دهید تا خون در آن جریان پیدا کند.

شب: نصف پاپایا را در ظرف له کنید و روی پوست شسته شده به مدت 10 دقیقه قرار دهید . مواد موجود در پاپایا به هیدراته ماندن پوست کمک می کند.

 

روز دوم

صبح: بعد از پاکسازی صبحگاهی پوست با استفاده از یک برس می توانید که به گردش خون در پوست کمک کنید به این صورت که برس را به شکل دایره ای روی پوست به حرکت در آورید.

بعد از ظهر: با کمک یک موسیقی آرام بخش حتی شده برای 15 دقیقه چشمان خود را ببندید می توانید خیار یا ماسکی روی چشم هم قرار دهید.

شب: با اضافه کردن یک و نیم فنجان نمک فرنگی اصل به حمام امروزتان می توانید به گرش خون و به آرامش رسیدن خود کمک کنید، قبل از آن حتماً یک فنجان آب بخورید و مطمئن شوید که بدن شما هیدراته است.

 

روز سوم

صبح: پاک کننده شیر کلئوپاترا یک درمان کامل برای پوست است. کلئوپاترا به حمام شیر صبحگاهی بسیار معروف است. صورت خود را با نیمی از شیر و نیمی آب پاک کنید. اسید لاکتیک موجود در شیر به جدا شدن سلولهای مرده و روشن شدن پوست کمک می کند.

بعد از ظهر: یک قاشق چایخوری عسل و سه قاشق چای خوری روغن زیتون را در یک کاسه مخلوط کنید، و آن را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. این مخلوط مرطوب کننده عالی برای پوست است.

شب: یک قاشق نمک را با آب لیمو مخلوط کنید و روی پوست به شکل دایره ای حرکت دهید و سپس با آب گرم بشوئید. این کار به پوسته پوسته شدن صورت و روشن شدن پوست کمک می کند.

 

روز چهارم

صبح: بعد از دوش گرفتن مقداری آب سرد را روی پاهای خود بپاشید، این  کار یک راه بسیار عالی برای مبارزه با سلولیت می باشد. اگر هر روز اینکار را انجام دهید بعد از یک هفته اثر آن را به وضوح خواهید دید.

بعد از ظهر: جاولین پینچ را امتحان کنید، این کار را چهار بار از چانه به سمت بالا انجام دهید.این کار به جلوگیری از تشکیل غبغب کمک می کند.

جاولین پینچ

شب: پوست خود را با یک ماسک احیا کنید. نیمی از خیار رنده شده را  با ماست مخلوط کنید و برای 15 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس بشوئید.

 

روز پنجم

صبح : اگر که صورت خود را برای جدا شدن سلولهای مرده لیف می کشید، همیشه به سمت بالا اینکار را بکنید تا خون به آن قسمت ها گردش پیدا کند. یعنی از سمت قلب به جایی که می خواهید خون به آنجا برسد.

بعد از ظهر: اگر صبح تا شب جلوی کامپیوتر هستید، ظهر به آنها استراحت دهید، موقع ناهار یک برش از خیار را روی چشمان خود قرار دهید و برای 15 دقیقه استراحت کنید.خیار حاوی بتاکاروتن می باشد که یک آنتی اکسیدان مفید برای جلوگیری از التهاب می باشد.

شب: این بار لیمو و شکر را مخلوط کنید و روی پوست تمیز بکشید. این مخلوط یک تونر پاک کننده و سفت کننده می باشد.

 

روز ششم

صبح: 2 قاشق غذاخوری عسل، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو  و1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک ونیم قاشق شکر را با هم مخلوط کنید و روی پوست قرار داده و ماساژ دهید و اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس بشوئید.

بعد از ظهر: دو چای کیسه ای را در یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس روی چشم های خود قرار دهید و برای 5 دقیقه به آنها استراحت دهید.

شب: بعد از پاک کردن صورت مخلوط 3 قاشق آب پرتقال و نصف فنجان عسل را  به مدت 30 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس بشوئید این مخلوط به درخشان شدن پوست شما کمک می کند.

 

روز هفتم

صبح: درحالی که قهوه ی صبح را آماده می کنید، کرم دور چشم یا مرطوب کننده ای  را که در یخچال گذاشته اید تا خنک شود به شکل ضربه ای با نوک انگشت به اطراف چشم بزنید.

بعد از ظهر: با نوک انگشتان خود به کف سر ضربه بزنید تا خون در این قسمت نیز گردش پیدا کند.6 بار در هفته این کار را تکرار کنید.

شب: یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با پاک کننده ی خود مخلوط کنید و با کمک یک پنبه روی پوست بکشید. جوش شیرین به روشن شدن پوست کمک می کند.

 

منبع:

thehealthsite

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments