رفع موهای قرمز رنگ به کمک لیزر

 

کاهش درد ناشی از لیزر درمانی
لیزر موهای زائد 

فناوری لیزر  در حال پیشرفت است و روزانه به طرفدار ان اضافه میشود ولی هنوز هم این روش برای عده ای با دشواری های زیادی همراه است و این دسته در خصوص نتایج حاصل از لیزر نگران هستند .

معمولا افرادی با موهای تیره و پوست روشن بهترین کاندیدای لیزر به حساب می ایند ولی اگر شما موهای قرمز رنگ و یا بلوندی دارید ،ممکن است با مشکلاتی در روند لیزر درمانی روبرو شوید .ولی این دسته از افراد میتوانند از تعدادی از متدهای لیزر برای رفع موهای قرمز رنگ  خود استفاده کنند که در این پست به انها می پردازیم .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای قرمز رنگ رنگدانه های کمی دارند و روند لیزر درمانی هم با جذب پرتوهای لیزر توسط این رنگدانه ها انجام میگیرد .امروزه فناوری های جدید لیزر این امکان را بوجود اورده اند که همه افراد حتی انهایی که در دسته یاد شده قرار میگیرند ،بتوانند نتایج مناسبی از لیزر موهای زائد بگیرند .

اگر شما موهای قرمز ی دارید ،حتما پیش از اغاز درمان با یک متخصص مشورت کنید .ممکن است لیزر بتواند به خوبی موهای قرمز را رفع کند ولی نتایج حاصل از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهند بود .تفاوت رنگ مو و پوست و تغییر تجهیزات کاربردی همه میتوانند اثر بخشی لیزر در رفع موهای زائد را تعیین کنند .

در انواع جدیدتری از لیزر از امواج رادیویی به همراه لیزر برای رفع موهای زائد استفاده میشود و در تعدادی از مراکز هم امکان تطبیق دستگاه با نوع پوست و موی فرد وجود دارد .در این حالت از پوست فرد در برابر زخم و سوختگی حفاظت میشود .

همچنین بهتر است بدانید که رفع موهای قرمز رنگ به نسبت سایرموها به جلسات  بیشتری نیاز دارد تا بتوانند به نتایج دلخواه خود دست یابند .

در صورتی که مرکز مناسبی را برای لیزر انتخاب کنید و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز را هم بگذرانید ،به نتایج بهتری دست  خواهید یافت .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments