راهکار هایی برای مدیریت موثر لیزر موهای زائد

laser_face_woman

همانطور که میدانید لیزر موهای زائد روشی مطمئن برای رفع دائمی موهای زائد است .همچنین دستگاههای لیزر متفاوتی وجود دارند مانند رابی (694 نانومتر ) الکساندریت (755 نانومتر ) دیود (800 نانومتر )ای پی ال ( 590 تا 1200 نانومتر ) و لیزر یاگ (1064 نانومتر ).پارامتر های بکار برده شده برای هر دستگاه لیزر از یکدیگر متفاوت است .تمام این روش ها از گرمادهی پرتویی استفاده میکنند وملانین موجود در  فولیکول های مو را هدف قرار میدهند . بدون در نظر گیری نوع لیزر کاربردی ,موهای فرد بین 3 تا 6 ماه پس از لیزر درمانی میریزد .

رفع موهای زائد برای افرادی که پوست های تیره ای دارند نسبت به دیگران با دشواری بیشتری صورت میگیرد و البته لیزر یاگ برای این افراد موثر تر است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض جانبی شامل التهاب و خارش و سوزش پوست میشوند و البته تمام این موارد موقتی بوده و برای همه افراد نیز ایجاد نمیشوند .

میتوان با عدم قرار گیری در معرض افتاب پیش از لیزر و همچنین شفاف سازی و روشن سازی محیط درمانی از بروز عوارض جانبی خودداری نمود .همچنین بهتر است موها زمانی لیزر شوند که در فاز رشد و یا اناژن قرار دارند و به نوع پوست فرد هم توجه شود .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

گروه پزشکان تهران اسکین

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
فقیه
فقیه
8 years ago

با سلام و احترام
من قصد لیزر پاهام رو در کلینیک شما دارم . یک هفته هست که با گزگز و ورم پاهام به دکتر مراجعه کردم . ولی تاحالا با توجه به آزمایشاتم چیزی تشخصیص داده نشد .در فاصله جواب آزمایش های تخصصی تر قرص گاباپنتین 100تجویز شده .با این تفاصیر آیا انجام لیزر بلامانع هست ؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  فقیه

سلام
بله میتوانید لیزر کنید.