در مورد لیزر موهای زائد و فواید آن بیشتر بدانیم!

لیزر 2

اگر با اصلاح کردن یا اپیلاسیون موهای زائد بدن راضی نمی شوید، استفاده از لیزر برای از بین بردن این موها می تواند گزینه مناسبی باشد. لیزر کردن موهای زائد روشی است که امروزه در بسیاری از قسمت های دنیا به کار می رود و از طریق پرتوهای نور بسیار متمرکز بر روی فولیکول های مو انجام می شود. رنگدانه در فولیکول نور را جذب کرده که مو را از بین می برد.

مزیت های استفاده از لیزر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر یک روش مناسب برای از بین بردن موهای زائد پاها، دست ها، صورت، زیر بغل، واژن و دیگر بخش های بدن است. مزیت های استفاده از لیزر عبارتند از:

  • دقت: لیزر دارای دقت بالایی است و می تواند موهای تیره و خشن را هدف قرار داده بدون اینکه به پوست اطرف آسیبی برسد.
  • سرعت: هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند در همان زمان کوتاه موهای زیادی را از بین ببرد. موهای بخش های کوچک مانند بالای لب ها، در کمتر از یک دقیقه از بین می روند و بخش های بزرگتر، مانند کمر و پاها، ممکن است بیشتر از یک ساعت طول بکشد.
  • پیش بینی: بیشتر افراد به طور متوسط پس از 3 تا 7 جلسه به آنچه می خواهند می رسند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

لیزر موها فقط به از بین بردن موهای زائد خلاصه نمی شود و درواقع یک روش پزشکی است که انجام آن نیاز به آموزش و آمادگی دارد و دارای خطراتی نیز می باشد. قبل از انجام لیزر موهایزائد باید در مورد اعتبار و تخصص پزشکی که این کار را انجام می دهد، اطمینان حاصل کنید.

اگر قصد لیزر کردن موهای زائد خود را دارید، 6 هفته پیش از شروع این کار نباید از موم یا روش های اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید. به علاوه باید 6 هفته قبل و بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض خورشید اجتناب کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید در این مدت تاثیر لیزر را کم کرده و دارای عوارض جانبی خواهد بود.

انتظارات شما در زمان استفاده از لیزر

لیزر موها1

پیش از انجام لیزر موهایی که قرار است تحت پرتوهای لیزر قرار گیرند، چند میلی متر بالاتر از سطح پوست خواهند بود. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ و ضخامت مو و محل مورد نظر و همچنین رنگ پوست تنظیم می شود.

بسته به لیزر یا منبع نوری که استفاده می شود، شما و همچنین متخصص انجام لیزر باید از عینک های مخصوص برای محافظت چشم استفاده کنید. به علاوه محافظت لایه خارجی پوست نیز با استفاده از یک ژل خنک کننده ضروری خواهد بود. این امر به پرتو لیزر کمک می کند تا به پوست نفوذ کند.

متخصص در ابتدا پالسی از نور را به بخشی از بدن فرد وارد می کند و پس از آن نتیجه را بررسی می کند تا هم بتواند بهترین تنظیمات را نسبت به پوست فرد مشخص کند و هم عکس العمل پوست فرد را مشاهده کند (در صورت وجود هر گونه حساسیت).

پس از کامل شدن فرایند لیزر، کیسه یخ، کرم های ضدالتهاب، لوسیون و یا آب سرد برای کاهش احساس ناراحتی به فرد داده می شود. جلسه بعدی انجام لیزر ممکن است 4 تا 6 هفته بعد باشد. این جلسات تا زمان متوقف شدن رشد موها ادامه دارند.

بهبود و خطرات لیزر

یک یا دو روز پس از انجام لیزر، ناحیه تحت درمان شبیه به پوست آفتاب سوخته خواهد بود. استفاده از کمپرس آب سرد و مرطوب کننده ها به بهبود آن کمک می کند. اگر پوست صورتتان را لیزر کرده باشید، روز بعد می توانید آرایش کنید مگر اینکه پوست تاول زده باشد.

در ماه بعد، موهای لیزر شده خواهند ریخت. پس از انجام لیزر برای جلوگیری از تغییر موقت رنگ پوست، از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید. تاول به ندرت رخ می دهد، اما احتمال بروز آن در افراد دارای پوست تیره بیشتر است. سایر عوارض جانبی بالقوه عبارتند از تورم، قرمزی و زخم. بروز زخم یا تغییرات دائم در پوست به ندرت رخ می دهند.

[divider]

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد الکس دایود

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments