خلاصی آقایون از شر موهای زائد!!!!

خلاصی آقایون از شر موهای زائد!!!!

همیشه باور بر این بود که مردان ورزشکار حاضر در جوامع بین المللی مانند بدنسازان، دوچرخه سواران، شناگران یا رقاصان می توانند (البته بهتر بود که انجام ندهند تا مضحکه دوستان مذکر خود نشوند؛)) موهای پا یا دست خود را بزنند.
اما، امروزه مردان خواهان حقوقی برابر همچون زنان در زمینه زیبایی و از بین بردن موهای زائد هستند.
البته، اکثر مردان خواهان از بین بردن دائمی موهای زائد کل بدن نیستند بلکه کم یا نازک شدن موهای برخی مناطق همچون کمر و سینه بیشتر مد نظرشان است.
در این بین مردانی هم هستند که از بین بردن موهای زائد هیچ کجای بدن برایشان مهم تر از موهای زائد بالای ابرو، اطراف گوش، پشت گردن، روی بینی نیست_ به قول معروف موهای زائد این مناطق ” روی اعصابشان” هستند.
بنابراین می توان نتیجه گرفت که امروزه مردان بیشتری تمایل به از بین بردن دائمی موهای زائد خود دارند.

 

یکی از روشهای موثر و ایمن در این زمینه لیزر درمانی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نحوه عملکرد لیزر درمانی در از بین بردن موهای زائد

در لیزر درمانی با استفاده از اشعه ضعیف و نفوذ به ساقه مو، ریشه مو کاملا از بین می رود. البته، به پیاز مو (بخش پیازی شکل ریشه مو که رشد مو از آنجا آغاز می شود) هیچ آسیبی نمی رسد. این امر به این معنا است که در این نقطه مو دوباره می تواند رشد کند اما از بین رفتن ریشه مانع آن است. بنابراین، اثرات لیزر درمانی نسبتا طولانی است.
حداقل جلسات مراجعه 6 جلسه می باشد که با توجه به رنگ پوست، ضخامت مو و دیگر عوامل ممکن است بیشتر شود.
لیزر درمانی بر پوست های روشن دارای موهای تیره بیشتر اثر دارد. البته لیزر مناسب پوست های تیره نیز در کلینیک ها موجود است. اما، لیزردرمانی بر موهای سفید و طلایی تاثیر ندارد.
هزینه لیزر درمانی در کلینیک های مختلف متفاوت است (البته مراکز تخصصی زیبان (آلومینا) با داشتن بهترین دستگاه های بازار و متخصصین مجرب هزینه معقولی ارائه می دهد).
لیزر درمانی زمانی موثر است که جلسات درمانی کامل انجام شوند (مراجعات گاه به گاه تاثیر خوبی ندارد). بنابراین، نیاز به صبر و شکیبایی است تا نتیجه ایی ماندگار ایجاد شود. اثر درمان ماندگار و طولانی است. تنها نیاز به مراجعه سالیانه است تا موهای جدید نیز از بین روند_ بدن هرساله شاهد رویش طبیعی مو است.
اکثر مردان در پی کاهش رویش مو _ و نه از بین بردن کامل موهای زائد_ به ویژه در کمر، شانه، سینه، ناحیه تناسلی هستند که لیزر درمانی رسیدن به این هدف را آسان می کند.
بنابراین، مراجعه به مرکز تخصصی استاندارد دارای دستگاه های جدید و متخصصین مجرب (برای مثال مراکز تخصصی زیبان (آلومینا)) بسیار حائز اهمیت است. از سوی دیگر، تکمیل دوره درمان نیز اهمیت دارد.

 

منبع : webmd

نگارنده: شیرین قلی زاده

گروه پزشکان تهران اسکین 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments