خداحافظی با اصلاح و اپیلاسیون

خداحافظی با اصلاح و خود تراش

لیزر 2

موی زائد طائون جامعه امروزی است که همه را به ستوه آورده است. به ویژه زنان از حضور در اجتماع با موی بالای لب و ابروهای پر مو بسیار خجالت می کشند. خوشبختانه، راه حلی برای از بین بردن این موهای زائد صورت و بدن، یک بار و برای همیشه وجود دارد. با لیزر مردان و زنان از شر موهای زائد خود راحت می شوند. با اصلاح و خودتراش خداحافظی و به بدن بی مویتان سلام کنید.

در اینجا چهار دلیل بزرگ برای مناسب بودن این روش- لیزر مو- بیان می شود:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کسانیکه عاشق رفتن به ساحل و دریا هستند

آیا عاشق دراز کشیدن در یک ساحل شنی و یا کنار استخر هستید؟ اگر چنین است، لیزر مو راه حل مناسبی برای شما است. شما می توانید هر زمانی که بخواهید ، بدون نگرانی برای موهای زائد و چگونگی از بین بردن آنها، بدنتان را به نمایش بگذارید. ولیکن استفاده از کرم ضد آفتاب، آنهم به مقدار فراوان را فراموش نکنید- چون مطمئنا هیچگاه نخواهید خواست که این پوست صاف و هموار را بسوزانید.

کسانیکه آکنه دارند

آیا حساسیت پوستتان به قدری است که با تحریکی کوچک جوش می زند؟ پوست مستعد به جوش، بسیار به اصلاح و اپیلاسیون حساس است. با این حال با لیزر مو با جای تیغ و جوش یک بار برای همیشه خداحافظی می کنید. و پوستی زیبا بدون آکنه و مو را تجربه خواهید کرد.

کسانیکه آستانه دردشان پایین است

اپیلاسیون و اصلاح بسیار دردناک هستند. امروزه و با روشهای جدید، لیزر مو درد و هزینه کمتری نسبت به قبل دارد. مهمترین مزیت لیزر، دائمی بودن نتایج آن است که دردناکی برداشتن متناوب مو را ندارد و یکباره است. مزیت اضافه لیزرهای امروزی، داشتن خنک کننده است که پوست را در طول لیزر آرام میکند.

کسانیکه می خواهند از پولشان نهایت بهره را ببرند

آن دسته از افراد که دارای موهای زائد فراوان هستند، می دانند که محصولات موبر ارزان نیستند. هرساله هزینه فراوان برای خودتراش، اپیلاسیون/وکس، کرم های موبر و دیگر محصولات مربوطه صرف می شود. ولیکن لیزر مو نتیجه ایی دائمی دارد و یکبار برای همیشه است.

موی زائد بر روحیه و اعتماد به نفس افراد تاثیر دارد. لیزر مو نه تنها با از بین بردن مو های زائد پوستی هموار و صاف ایجاد می کند، بلکه از هزینه های گزاف هفتگی اصلاح و اپیلاسیون نیز افراد را رها می سازد. شما می توانید برای سالها اعتماد به نفس بالا برای نشان دادن پوست صاف، هموار و ابریشمی خود داشته باشید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments