بهترین روش رفع موهای زائد ناحیه تناسلی برای شما چیست ؟

images (1)

رفع موهای زائد ناحیه تناسلی یک ترجیح شخصی است و کاملا به خودتان بستگی دارد.تعدادی از خانمها برای رفع موهای این ناحیه به سالنهای زیبایی و اپیلاسیون روی می اورند و تعدادی دیگر روش های متفاوتی را انتخاب میکنند ولی کدام یک از همه بهتر است ؟میخواهیم به این سوال پاسخ گوییم.

شیو کردن 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شیو کردن باعث میشود تا موهای زائد دقیقا پس از دو روز مجددا رشد نمایند ولی این بار با خارش و سوزش ناحیه تناسلی هم همراه خواهند بود علاوه بر این که موها ضخیم تر و درشت تر میشوند .شاید حوصله داشته باشید که هر چند روز یکبار شیو کنید ولی این کار چندان منطقی به نطر نمیرسد.موهای زیر پوستی هم بر اثر شیو بوجود می ایند .

کرمهای مو بر 

کرمهای موبر هیچ دردی را ایجاد نمیکنند ولی نمیتوان همه انها را برای رفع موهای ناحیه تناسلی به کار برد زیرا پوست این منطقه خیلی حساس است پس بهتر است که پیش از مصرف حتما دستورات روی کرم را به دقت بخوانید.کرم را به مدتی طولانی بروی پوست خود قرار ندهید زیرا ممکن است پوست ان ناحیه را بسوزاند.ممکن است شما به این کرمها حساسیت داشته باشید،پس ابتدا انها را بروز ناحیه کوچکی از دستتان امتحان کنید تا مطمئن شوید .

اپیلاسیون 

همان طور که میدانید در این روش ماده ای چسبناک و گرم بروی ناحیه مورد نظر مالیده میشود و سپس با پارچه ای مخصوص کنده میشود و چون موهای زائد از ریشه کنده میشوند ،با سرعت رشد نمیکنند ولی این روش خیلی دردناک است به خصوص برای ناحیه تناسلی .هزینه ان هم چندان بالا نیست ولی در نهایت پس از مدتی موها مجددا رشد میکنند.

لیزر موهای زائد 

در این روش با اشعه لیزر فولیکولهای مو از بین میروند و درنتیجه رشد موهای شما پس از مدتی بطور قابل توجهی کاهش می یابد یا موها کاملا از بین میروند.تعداد جلسات لازم برای لیزر از 4 تا 6 جلسه متفاوت است .این روش کمی گران است ولی به نسبت متد های دیگر ماندگاری بیشتری دارد و موهای زائد شما را کاهش میدهد.

الکترولیز 

الکترولیز روشی است که به طور دائمی موهای زائد را از بین میبرد .این روش خیلی وقت گیر است و هزینه بالایی دارد ولی در عوض شما برای همیشه از شر موهای زائد راحت میشوید .این روش ممکن است بیش از 1-2 سال طول بکشد.

حال با مطالعه این مطلب و الویتهای خود  میتوانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی یا تناسلی بهتر است .ایا به هزینه اهمیت میدهید ؟ و یا کیفیت ؟ و یا رفع دائمی موها ؟تصمیم با شماست .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

گروه پزشکان تهران اسکین 

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

لیزر موهای زائد

               برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
زھرا
زھرا
8 years ago

باسلام.ایا شعبہ اھواز زیر نظر متخصص پوست میباشد؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  زھرا

خیر آقای دکتر زکی زاده در اهواز متخصص پوست نیستند ولی در زمینه کارهای زیبایی و پوست فعالیت حرفه ای دارند و کاملا مورد تایید کلینیک آلومینا هستند.

امین
امین
8 years ago

با سلام
تاریخ دقیق افتتاح شعبه تبریز مشخص شده؟؟؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  امین

سلام
خیر
احتمالا تا پایان سال افتتاح میشود.