باید و نباید هایی که قبل از بوتاکس باید بدانید

بوتاکس و باید و نباید هایشبوتاکس در حال حاضر یکی از راه های موثر برای مقابله با چین و چروک های صورت می باشد. اگر تصمیم به انجام آن دارید بد نیست نکاتی  در مورد باید و نباید های آن بدانید.

 

باید: پیدا کردن  کلینیک مناسب
خیلی مهم است که درباره جایی که میخواهید بوتاکس کنید تحقیق کرده و مطمئن شوید که این کلینیک در این زمینه خوب عمل کرده و تمام کارهای زیر نظر متخصص پوست و مو انجام می شود. دقت کنید پزشکان متخصص حتماً روی تابلو عنوان متخصص پوست و مو را قید می کنند. بعضی از پزشکان عمومی کار پوست و مو انجام می دهند که بهتر است در این مورد دقت داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

نباید:  به مدت یک هفته رقیق کننده های خون مصرف کنید
رقیق کننده های خون از ترمیم و خوب شدن پوست شما اونطوری که همیشه انجام میشود جلوگیری میکنند. اگر برای حدود یک هفته قبل از شروع درمان از مصرف رقیق کننده های خون مثل جینسینگ، آسپرین و روغن ماهی خودداری کنید، میتوانید خطر ابتلا به کبودی های جدی را کاهش دهید. بعلاوه در طول روزی که این عمل را انجام می دهید باید از خوردن مشروبات الکلی بپرهیزید.

 

باید:  سوال کنید
تنها یک روش وجود داردکه نحوه عمل و چگونگی بوتاکس را به شکل مطمئن بفهمید. بهترین راه این است که  درباره جزئیاتش با پزشکتان صحبت کنید. درباره سابقه پزشکی خودتان صادق باشید و هر نوع دارویی که مصرف میکنید، به پزشک بگویید، شما باید به پزشکتان درباره هر جراحی زیبایی که اخیرا انجام داده اید یا بارداری و یا شیر دادن اطلاع دهید.

 

نباید: داشتن انتظارات غیرواقعی
اگه انتظار دارید که با بوتاکس معجزه شود، پس حتما بعد از دیدن نتایج ناراحت و افسرده خواهید شد. از پزشکتان درباره نحوه درمان و اینکه روی شما چطور عمل خواهد کرد سوال بپرسید تا بدانید که باید چه انتظاری داشته باشید.

منبع:

oasiscosmedic

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments