لیزر موهای زائد در بهترین مراکز تخصصی لیزر مو در تهران و کل کشور

لیزر موهای زائد

لیزردرمانی و برطرف کردن موی زاید
لیزردرمانی و برطرف کردن موی زاید

جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 در مرکز برکه اینجا کلیک کنید

اگر میخواهید مراکز برتر لیزر را ببینید اینجا کلیک کنید و اگر میخواهید در مورد لیزر موهای زائد بیشتر بدانید،ادامه مقاله را دنبال کنید.

لیزر موهای زائد معرفی شده در این صفحه در بهترین مراکز های تخصصی پوست و مو با دستگاه پیشرفته لیزر دایود و الکساندرایت آمریکایی (اختصاصی،پرسرعت و با کمترین درد و تعداد جلسات اندک) انجام می شود.

سایت گروه پزشکان تهران اسکین بزرگترین مرجع علمی لیزر و سایتی است که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. از اطلاعاتی در مورد انواع لیزرها گرفته تا معرفی برترین مراکز لیزر سراسر کشور

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.

[divider]

لیزر موهای زائد چیست و چطور انجام می شود؟

لیزر ، رنگدانه های سیاه فولیکول مو را هدف قرار می دهد و موها را به راحتی تخریب می کند. انرژی و اشعه خروجی بسیار یکنواخت در تمامی پالسهای اعمال شده در واحد زمان، باعث می گردد تا بیمار درد کمتری احساس کرده و از بافتهای پوست بیشترین محافظت به عمل آید. لیزر های حرفه ای کلینیکی معمولا هیچ گونه عوارض جانبی، از جمله سوختگی،درد، التهاب را به جای نمی گذارند.

ویژگی های مهم این نوع لیزر موهای زائد (الکساندرایت آمریکایی و دایود سوپرانو)

  • قدرت700 تا 810 نانومتر (پرقدرت تر از آی پی ال و انواع شبه لیزر)
  • سیستم خنک کننده ی قوی (درد خیلی کمتر)
  • درمان سریع و ایمن (ریسک سوختگی بسیار کمتر از آی پی ال)
  • میزان جذب بالایی از ملانین (افزایش تاثیر گذاری)
  • کاربردی راحت و آسان
  • سرعت بالا (کل بدن زیر 1 ساعت)

موارد مصرف لیزر موهای زائد

  • حذف موی زائد (قابل استفاده برای صورت و بدن)
  • سفت کردن پوست (بهبود الاستیسیته پوستی)
  • درمان آکنه (در موارد آکنه های سطحی)
  • حذف موهای زیرپوستی
  • ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  • حذف جوش های زیر پوستی که به دلیل تیغ زدن ایجاد می شوند.

لیزر موهای زائد

مشخصات دیگر

درمان سریع:

این لیزرهای حرفه ای سرعتی بالغ بر 15Hz تا 20 هرتز با تکرار 10 تا 20 شات در یک ثانیه دارند.

به همین دلیل می تواند موها را در زمان کمتر با خیالی راحت تر حذف کند ( درمان 10 تا 20 دقیقه برای مناطق نسبتا بزرگ و زیر یکساعت برای کل بدن).

جلوگیری از رشد مجدد مو:

لیزر دایود و الکساندرایت با نفوذ عمیق تر به فولیکول مو، و تخریب آن ، از رشد مجدد موها جلوگیری می کنند.

لیزر موهای زیر پوستی

لیزر موهای زائد باید چند ویژگی داشته باشد که بتوانیم بوسیله آنها بهترین لیزر موهای زائد را بشناسیم:

1- زیر نظر متخصص پوست و یا توسط متخصص پوست انجام شود.

به همه شما عزیزان توصیه می کنیم لیزر را حتما در مرکزی انجام دهید که متخصص پوست دارند و نه در جای دیگری چرا که تنظیم دوز اشعه لیزر و انتخاب نوع درمان و…همگی فاکتورهایی تخصصی هستند. و در صورت عدم رعایت این موضوع ممکن است نیازمند صرف چندین برابر هزینه و وقت برای رسیدن به اثر بخشی درمان باشید.

2- از دستگاههای لیزر استفاده کنید نه دستگاههای شبیه لیزر

دستگاههای لیزر عبارتند از الکساندرایت،دایود و ان دی یاگ ، سایر دستگاهها مانند IPL و Elight , I2PL و اسامی مشابه در واقع لیزر واقعی نیستند و مکانیسم تاثیر آنها با دستگاههای لیزر اختصاصی مو متفاوت است. در لیزر آی پی ال در واقع نه تنها ریشه مو بلکه پوست و بافت اطراف نیز تخریب می شوند ولی لیزرهای اختصاصی فقط روی ریشه مو تاثیر می گذارند.

3-ممکن است یک دستگاه بسیار گران باشد ولی برای پوست شما نامناسب باشد

اینکه برای هر پوستی چه نوع دستگاهی مناسب است و دستگاه چگونه باید تنظیم شود کاری است تخصصی که توسط متخصص پوست و مو انجام می شود. مثلا دستگاههای الکساندرایت برای پوستهای بسیار روشن (پوستهای آمریکایی و اروپایی)، دستگاه دایود برای پوست های کمی تیره تر (پوست های نژاد های آسیایی و اکثر ایرانی ها) و دستگاه ان دی یاگ برای پوست های بسیار تیره (پوست های هندو ها و برخی سیاه پوستان) مناسب تر است.

برای مشاهده فیلم لیزرموهای زائد با دستگاه دایود گروه پزشکان تهران اسکین  اینجا کلیک کنید.

در گروه پزشکان تهران اسکین همواره سعی می کنیم با بررسی حرفه ای و تخصصی توسط متخصصین پوست و استفاده از دستگاههای لیزر اختصاصی، بهترین درمان را برای موهای زائد شما ارائه دهیم.

https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

 

چرا مراکز تخصصی پزشکان متخصص تهران اسکین به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین قطب های لیزر موهای زائد در کشور شد؟

به چند دلیل ساده:

1-استفاده از بهترین برند های دستگاههای لیزر موهای زائد (الکساندرایت 2018،دایود 2018 و…)

2- ارائه قیمت مناسب تر از همه مراکز مشابه (نصف قیمت مراکز با کیفیت مشابه)

3- خدمات بهداشتی (رعایت سختگیرانه ترین استاندارد های بهداشتی پزشکی)

4-ارائه دهها تخفیف  مناسبتی و روزانه ویژه مراجعین لیزر موهای زائد

5- همکاری با بهترین متخصصین پوست و موی کشور : در تهران و در شهرهای مختلف ایران

 

 

رازهای مهم در مورد لیزر موهای زائد

از آن جایی که دستگاههای لیزر موهای زائد کلینیکی به واسطه قدرت بالای تابش بر روی فولیکول های مو تمرکز کرده و آن ها را از بین می برند، قادر است به طور پایدار موهای زائد را حذف کنند و در عین حال، بافت نرم اطراف خود که برای حضور بین پوست و مو لازم است را دست نخورده باقی بگذارد.

در ادامه این مطلب، 10 راز باور نکردنی درباره لیزر موهای زائد را برای تان فاش کرده ایم که معمولا مراکز لیزر به شما نمی گویند

 

راز شماره 1: جلسات لیزر موهای زائد به طور متوسط بین 4 تا 6 جلسه است

کلینیک لیزر موهای زائد در بوشهر
حقایقی در مورد لیزر موهای زائد

شاید برخی مراکز لیزر موهای زائد به شما بگویند که به 9 یا 10 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارید. اما این تنها روشی است برای به حداکثر رساندن سود برای خودشان.

این گونه مراکز معمولا با درنظر گرفتن پکیج های پیشنهادی، اقدام به اغوا کردن مراجعین خود کرده و سود هنگفتی را روانه جیب خود می کنند. مراکز لیزر تهران اسکین این گونه عمل نمی کنند و تعداد جلسات در همان ابتدای شروع درمان مشخص خواهد شد مهمتر اینکه و هزینه ها را فقط تا جایی که نیاز دارید پرداخت می کنید.

 

راز شماره 2: لیزر موهای زائد بر روی موهای روشن و پوست های تیره اثربخشی ندارد

مهمترین نکات لیزر موهای زائد در پوست های تیره
لیزر موهای زائد در پوست های تیره

لیزر موهای زائد به طور موثری برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای دارند، مناسب است. درمان بر روی این ترکیب، بهترین نتیجه را حاصل می کند. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، الکساندرایت است. بدون شک، لیزر الکساندرایت را می توان موثرترین دستگاه لیزر بر شمرد.

دستگاه لیزر موهای زائد یاگ نیز مناسب است، اما به اثربخشی الکساندرایت عمل نمی کند. افرادی که دارای پوست تیره هستند، می توانند از لیزر یاگ بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که تجهیزات و دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی علی رغم قیمت بالایی که دارند، به ویژه در خصوص موهای روشن و پوست های تیره، به خوبی دستگاه های حرفه ای عمل نمی کنند و ممکن است هیچگونه تاثیری نداشته باشند.

در خصوص لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره بیشتر بدانید: لیزر موهای زائد برای پوست های تیره  – بخش اول <<<>>>  لیزر موهای زائد برای پوست های تیره  – بخش دوم

 

راز شماره 3: همه موهایتان توسط لیزر موهای زائد از بین نخواهد رفت

بهترین مزایای لیزر
لیزر موهای زائد

این را به خاطر داشته باشید که لیزر موهای زائد به طور دائم همه موهای زائدتان را برطرف نمی کند. اکثر افراد از کاهش دائمی و چشمگیری که به واسطه لیزر موهای زائد میسر می گردد، خرسند و راضی هستند. تنها روش رفع دائمی موهای زائد، الکترولیز است که آن هم دردناک و مستلزم صرف زمان و هزینه بسیار بسیار زیادی است و در نهایت عملا غیر واقعی به نظر می رسد.

از آنجایی که اپیلاسیون موجب آسیب به پوست می شود، امروزه بیشتر افراد لیزر موهای زائد را ترجیح می دهند. علاوه بر این، اپیلاسیون، یک روش پایان ناپذیر است.

با وجودی که در لیزر موهای زائد عمده موهای زائد از بین می روند و موهای نازک و کرکی شکل باقی می مانند در مقایسه با سایر روش ها، روش ارجح تر و قابل اعتماد تری محسوب می شود.

 

راز شماره 4: در تبلیغات برخی مراکز، لزوم شرکت در جلسات سالانه لیزر قید نمی شود

 لیزر موهای زائد چقدر درد داره؟
لیزر موهای زائد

پس از اتمام یک دوره درمان کامل لیزر موهای زائد، گاهی لازم است به طور سالانه یا هر دو سال یکبار برای 1 تا 2 جلسه (بسته به تراکم موهای زائد) به مرکز لیزر مراجعه کنید. متاسفانه در برخی مراکز به این موضوع پرداخته نمی شود و مراجعه کننده از اهمیت این جلسات در ماندگاری مزایای لیزر کاملا بی خبر خواهد ماند. خوشبختانه این موضوع در تبلیغات و مطالب تهران اسکین به کرات اشاره شده است.

 

راز شماره 5: لیزر موهای زائد دارای عوارض جانبی است، اگر توسط غیر متخصص انجام شود

سوختگی پوست با لیزر

اغلب عوارض و پیامدهای ثبت شده از لیزر موهای زائد، به دلیل بی تجربگی و غیر متخصص بودن فردی است که این فرایند را انجام می دهد. اپراتورهای لیزر بی تجربه ممکن است درمان لیزر را بر روی پوست برنزه شده یا تیره انجام دهند که در نتیجه با سوختگی پوست مواجه می شوند.

دکتر تینا آلستر، یکی از متخصصان پیشگام در عرصه لیزر جهان اظهار دارد: باوری که از سوی مردم وجود دارد این است که لیزر موهای زائد را هر فردی می تواند انجام دهد. اما باید این را به خاطر داشته باشید که این لیزر نیست که فرایند را انجام می دهد، بلکه اپراتور است. به همین خاطر یک هفته طول نمی کشد که عوارض و پیامدهای استفاده نادرست از لیزر پدیدار می شوند.

 

راز شماره 6: بسیاری از دستیار های متخصصین لیزر موهای زائد آموزش ندیده اند

لیزر موهای زائد

متاسفانه امروزه هر کسی را در روپوش سفید ببینیم، تصور می کنیم پزشک یا پرستار است. بسیاری از مراکز با این ترفند از یک دستیار سطح پایین و آموزش ندیده استفاده می کنند و دستورات لازم را به او می دهند تا فرایند لیزر را به دست گیرد.

در چنین شرایطی امکان بروز عوارض جانبی احتمالی افزایش می یابد. متاسفانه در این مورد هیچ نظارتی هم وجود ندارد. بنابراین پیش از شروع درمان لیزر موهای زائد خود از باتجربه بودن دستیار پزشک اطمینان حاصل کنید.

خبر خوب این که تمامی متخصصین لیزر تهران اسکین در صورت دارا بودن دستیار، آموزش های لازم را به آن ها داده اند تا عوارض جانبی احتمالی را به حداقل برسانند.

 

راز شماره 7: فروش پکیج های لیزر موهای زائدی که برای تان الزامی ندارند

لیزر موهای زائد در مردان
لیزر موهای زائد

برخی از مراکز لیزر موهای زائد، به تبلیغ پکیج هایی می پردازند که هیچ فایده ای برای شما ندارد و تنها شما را متحمل هزینه زیاد می کنند. در ابتدا ممکن است شما تنها برای لیزر موهای زائد پا مراجعه کرده باشید، اما آن ها با ارائه این پیشنهاد که “در صورت لیزر دست، زیر و بغل و صورت هزینه مقرون به صرفه تری را پرداخت می کنید” شما را در دام بیاندازند و در نهایت سود کلانی را متوچه جیب خود می سازند.

پیشنهاد ما به شما این است که تنها درمان های لیزری که مورد نیازتان است را پرداخت کنید و به پکیج های پیشنهادی یک “نه قاطع” بگویید.

 

راز شماره 8: لیزر موهای زائد ارزان قیمت تر از سایر روش های حذف موی زائد است

بیشترین هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

تمام سالی هایی که برای از بین بردن موهای زائد خود هزینه کرده اید را در نظر بگیرد. اگر چه لیزر موهای زائد معادل هزینه های 2 تا 3 سال اپیلاسیون کردن است، اما پس از چند جلسه حدود 80% موهای زائدتان برای همیشه از بین خواهند رفت. هر چه زودتر و در سنین پایین تر برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنید، صرفه اقتصادی بیشتری در طولانی مدت عایدتان می گردد.

برآوردها نشان می دهد زنان در طول زندگی خود به طور میانگین 11.000 مرتبه پاهای خود را شیو می کنند. استفاده از ژیلت ها و کرم های موبر هم که تمامی ندارد. در این بین امکان رشد موهای زیر پوستی و بریدگی های تصادفی بسیار بالاست.

بنابراین می توان گفت عدم انتخاب لیزر موهای زائد و پی گرفتن روش های جایگزینی چون اپیلاسیون و استفاده از ژیلت به منزله از دست دادن پول بیشتر در کل زندگی تان است.

 

راز شماره 9: موارد احتیاطی درمان لیزر موهای زائد که برخی مراکز به شما نمی گویند

اجتناب از برنزه کردن برای لیزر

برخی از مراکز لیزر موهای زائد از روی کم توجهی یا بی اهمیت بودن این موضوع در نظرشان، از گوشزد کردن موارد احتیاطی سرباز می زنند.

در 12 ساعت منتهی به درمان لیزر باید از گرفتن دوش آب گرم و داغ، رفتن به سونا یا حوضچه آب گرم اجتناب کنید تا بروز عوارضی چون قرمزی پوست به حداقل برسد. چنانچه حین استحمام دچار سوزش و قرمزی پوست در نواحی درمان شده شدید، روی آن یخ بمالید.

از استفاده از دئودورانت، عطر یا هر گونه پاک کننده پوست خودداری نمایید. همچنین پیشنهاد می شود پس از درمان لیزر موهای زائد از ورزش کردن پرهیز کنید، زیرا هنگامی که ورزش می کنید، دمای بدن تان افزایش می یابد و عرق که سبب نگه داشتن نمک طبیعی بدن می شود را دفع می کنید. این امر موجب تحریک و گرم شدن ناحیه درمان و ایجاد درد و رنجش می گردد. خوشبختانه این موارد به کرات در مطالب تهران اسکین قید شده است.

 

راز شماره 10: با لیزر موهای زائد دیگر مجبور نیستید از موهای زیر پوستی رنج ببرید

بهترین روش پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی
پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی

لیزر موهای زائد، یکی از بهترین روش ها برای خلاص شدن از شر موهای زیر پوستی است. موهای زیر پوستی، اغلب در اثر شیو کردن و اپیلاسیون به وجود می آیند. این موها می توانند منجر به بروز فولیکولیت (التهاب و عفونت فولیکول های مو) شود.

تصور کنید هیچ برآمدگی ناشی از تیغ، جوش های قرمز یا سوزش و التهابی بر روی دست و پا، ناحیه بیکینی یا زیر بغل تان وجود نداشته باشد!

نتیجه گیری

آیا به دنبال یک روش بی عیب و نقص، بدون درد، ارزان قیمت تر و بدون عارضه و پیامد هستید؟ آیا راحتی و آسایش مکانی که فرایند حذف موی زائد را انجام می دهد برای تان اهمیت دارد؟ آیا به دنبال سریع ترین و جدیترین تکنولوژی هستید؟ و…

بسیاری از این خواسته های شما توسط لیزر موهای زائد برآورده می گردد. حقیقت این است که بسیاری از افراد وقت خود را صرف تلاش برای تحقیق و دسترسی به این حقایق نمی کنند. به همین خاطر اغلب این حقایق در قالب یک راز برای شان نهفته باقی می ماند. سعی کنید پیش از سپردن موهای زائد خود به دست تیغ یا موم و سایر روش ها، بیشتر تحقیق کنید.

افرادی که درمان لیزر موهای زائد را انجام داده اند بیان می کنند که به طور قطع لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش هایی بوده است که تاکنون به کار برده اند.

این واقعیت را نیز باید در نظر بگیرید که همه مراکز یکسان نیستند و بسیاری به از آن ها اصول و استانداردهای لیزر موهای زائد را رعایت نمی کنند و موجب ایجاد عوارض جانبی گاها جبران ناپذیری می شوند.

از این رو اکیدا توصیه می کنیم که در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد خود نهایت دقت و وسواس را داشته باشید. در آخر پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک مرکز لیزر خوب هستید، به فهرست مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر کشور سری بزنید.

 

کدام دستگاه لیزر موهای زائد برای من مناسب تر است؟

با توجه به نوع پوست و موی تان کاندید کدام نوع لیزر هستید ادامه مطلب را بخوانید.

شما کاندید لیزر با دستگاه دایود هستید یا الکساندرایت یا ان دی یاگ؟

برای سادگی کار انتخاب با نگاهی سریع به تصاویر زیر می توانید نوع لیزر مطلوبتان را انتخاب کنید:

تایپ پوستی نوع 1

بهترین دستگاههای لیزر برای این نوع تایپ پوستی (تایپ پوستی نوع 1)به ترتیب عبارتند از :

1-الکساندرایت

2-دایود

3-آی پی ال (انتخاب نامناسب)

4- ان-دی یاگ (انتخاب کاملا غلط)

[divider]

تایپ پوستی نوع 2

بهترین دستگاههای لیزر برای این نوع تایپ پوستی (تایپ پوستی نوع 2)به ترتیب عبارتند از :

1-الکساندرایت یا دایود (هردونوع این لیزرها برای این تایپ پوستی مناسب اند)

2-آی پی ال (انتخاب نامناسب به دلیل غیراختصاصی بودن و عوارض نسبتا زیاد)

4- ان-دی یاگ (انتخاب کاملا غلط)

[divider]

تایپ پوستی نوع 3

بهترین دستگاههای لیزر برای این نوع تایپ پوستی (تایپ پوستی نوع 3)به ترتیب عبارتند از :

1-دایود (انتخاب اول به دلیل تاثیر بیشتر و عوارض کمتر)

2- الکساندرایت ( در این نوع از تایپ های 1 و 2 کمتر موثر است اما بازهم بعد از دایود انتخاب خوبی است مخصوصا در افرادی که به لیزر دایود پاسخ مناسبی نداده اند)

3-آی پی ال

4- ان-دی یاگ (انتخاب کاملا غلط)

[divider]

بهترین لیزر موهای زائد در تایپ پوستی نوع 4

بهترین دستگاههای لیزر برای این نوع تایپ پوستی (تایپ پوستی نوع 4)به ترتیب عبارتند از :

1-دایود (انتخاب اول به دلیل تاثیر بیشتر و عوارض کمتر)

2-  الکساندرایت

3- ان-دی یاگ

4- آی پی ال

[divider]

تایپ پوستی نوع 5

بهترین دستگاههای لیزر برای این نوع تایپ پوستی (تایپ پوستی نوع 5)به ترتیب عبارتند از :

1- ان-دی یاگ (N-D-YAG)

2-دایود

3- آی پی ال

4-الکساندرایت (در این رنگ پوست این نوع لیزر کاربرد چندانی ندارد)

[divider]

تایپ پوستی نوع 6

بهترین دستگاههای لیزر برای این نوع تایپ پوستی (تایپ پوستی نوع 6) به ترتیب عبارتند از :

1- ان-دی یاگ (N-D-YAG) بهترین نوع لیزر در این نوع رنگ پوست

2-دایود

3- آی پی ال

4-الکساندرایت (در این رنگ پوست این نوع لیزر کاربرد ندارد)

[divider]

https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

[divider]

بیشتر بدانید؛ پاسخ به سوالات رایج شما در مور لیزر موهای زائد

لیزر 2

سوال: لیزر موهای زائد چگونه موها را از بین می برد؟

جواب: لیزر موهای زائد رنگدانه ملانین در فولیکول مو را هدف قرار می دهد. از آنجا که ملانین تنها در مرحله رشد مو تولید می شود برای همین لیزر باید فولیکول مو در طول این چرخه  را هدف قرار دهد.

در هر جلسه لیزر  مو حدود، 10-20٪ از موها در یک منطقه خاص ممکن است در مرحله رشد باشند. بنابراین لازم است ترجیحا در فواصل 6-8 هفته درمان لیزر تکرار گردد تا همه فولیکول های مو غیر فعال شوند.

سوال: آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

جواب: درد در لیزر بستگی به نوع دستگاه، تکنسین دستگاه،نوع پوست شما و محل لیزر دارد.بطور کلی دستگاههای شبه لیزری مانند IPL ,Elight نسبت به دستگاههای اختصاصی (دایود و الکساندرایت) دردناک ترند. همچنین لیزر بعضی مناطق بدن با همه دستگاهها تا حدودی درناک است.

سوال: آیا لیزر موهای زائد بر روی موهای زیر پوستی نیز موثر است؟

جواب: بله این موها به دلیل تیغ زدن و روشهای سنتی رفع مو ایجاد می شود و بهترین گزینه حذف این موها لیزر است.

سوال: آیا لیزر موهای ناحیه ژنیتال در بارداری خطرناک است؟

جواب: بصورت کلی مطالعه ای در مورد خطرناک بودن یا نبودن لیزر در بارداری وجود ندارد و بهتر است لیزر به بعد از بارداری موکول شود.

سوال: آیا لیزر موهای زائد در شیردهی خطرناک است؟

جواب: خیر در شیردهی منعی برای لیزر وجود ندارد.

سوال: آیا لیزر موهای زائد در سنین پایین توصیه می شود یا بالا؟

جواب : بهترین سن برای لیزر سن بالای 16-18 سالگی است.

سوال: آیا لیزر موهای زائد میتواند باعث سوختگی شود؟

جواب: بله .البته سوختگی های ناشی از لیزر معمولا سطحی هستند و پس از مدت کوتاهی برطرف می شوند و در مراکز استاندارد و حرفه ای احتمال سوختگی بسیار پایین تر است (البته در بعضی انواع پوست ها و در لیزر بعضی نواحی مانند ناحیه ژنیتال احتمال سوختگی زیادتر است).

سوال: آیا لیزر موهای زائد با عث حذف کامل و دائمی موها میشود؟

جواب: این موضوع بستگی به تایپ پوستی و نوع دستگاه و… دارد و در حالت ایده آل لیزر موجب از بین رفتن تقریبا کامل موها در اغلب نقاط بدن می شود ولی ممکن است موهای کرکی و بی رنگ تاحد زیادی به لیزر مقاوم باشند.

سوال: آیا لیزر موهای زائد ارزان تر است یا سایر روش های حذف مو (مانند واکس،اپیلاسیون و…) ؟

جواب: با محاسبه هزینه های کنونی لیزر، در حال حاضر در کشور ما ارزانترین روش حذف مو لیزر موهای زائد است.

سوال:آیا لیزر موهای زائد در ناحیه ژنیتال منجر به صدمه به رحم و واژن نمی شود؟

جواب: خیر، اشعه لیزر عمق نفوذ بسیار کمی دارد و اصلا به بافت های زیرین نمی رسد و فقط ریشه مو را می سوزاند.

سوال: آیا لیزر موهای زائد می تواند باعث بیماریهای پوستی شود؟

جواب: خیر، مگر اینکه لیزر در مراکز غیربهداشتی و غیر استاندارد انجام شود که در این مراکز ممکن است مشکلات پوستی از فردی به فرد دیگری منتقل شود.

سوال: آیا همیشه به 4-6 جلسه لیزر موهای زائد نیاز هست؟

جواب: این موضوع بستگی به تایپ پوستی شما و عوامل دیگری دارد و در بعضی افراد ممکن است تعداد جلسات مورد نیاز 6 جلسه یا بیشتر باشد و در بعضی افراد تعداد 2-3 جلسه هم کفایت کند.

سوال: من پوستم تیره است،ممکن است با لیزر موهای زائد پوستم هم روشن تر شود؟

جواب: بله در افراد دارای پوستهای تیره مممکن است لیزر باعث روشن تر شدن رنگ پوست نیز شود ولی این موضوع قابل پیش بینی دقیق نیست.

سوال: من موهای بسیار پرپشت و ضخیمی دارم،ممکن است لیزر نتواند موهای من را از بین ببرد؟

جواب: اتفاقا لیزر روی این نوع موها بسیار بهتر از موهای کرکی و نازک جواب می دهد و قطعا شما نتیجه مطلوبی از لیزر خواهید برد.

سوال: لیزر موهای زائد زیر بغل در کاهش بوی بد زیر بغل هم موثر است؟

جواب: چون بوی زیر بغل معمولا به دلیل موی آن ناحیه ایجاد می شود با لیزر بوی بد زیر بغل نیز کمتر خواهد شد.

سوال: از کجا بفهمم کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

دستگاه لیزر الکساندرایت برای پوست های بسیار روشن (اروپایی آمریکایی) مناسب تر است. دستگاه لیزر دایود برای رنگ پوست تایپ دو و سه (نژاد ایرانی آسیایی) مناسب تر است. سایر دستگاههای متفرقه (با اسامی متنوع ) به دلیل غیر اختصاصی بودن توصیه نمی گردد.

آیا لیزر موهای زائد مورد تایید پزشکی و امن است؟

درمان لیزر موهای زائد اگر در مراکز حرفه ای انجام شود بسیار امن است. لیزر موی زائد با دستگاههای اختصاصی مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) است.لیزر موهای زائد استفاده از بهترین تکنولوژی برای ارائه امن ترین درمان برای موی زائد است.

سوال: لیزر را در کجا انجام دهیم؟

جواب: لیزر را در مرکزی انجام دهید که این عمل زیر نظر متخصص پوست و مو انجام شود چرا که تنظیمات دستگاه لیزر کاری است اختصاصی که بهتر است توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام شود.

سوال: چه عاملی باعث رشد موهای زائد می شود؟

جواب: سن،یائسگی،ژنتیک،داروها،محیط زندگی و تغذیه و عوامل متعدد هورمونی می توانند روی رشد موهای زائد موثر باشند اما قوی ترین عامل ژنتیک فرد است.

سوال: پس از لیزر می توانم به محل کارم بروم؟

جواب: اگر در فصول گرم سال لیزر در نواحی در معرض آفتاب انجام داده اید بهتر است چند روز از نور شدید و مستقیم خورشید دور باشید چرا که در چند روز اول پس از لیزر،پوست شما به آفتاب سوختگی مستعد تر است.

سوال:لیزر کل بدن چقدر طول می کشد؟

جواب: بستگی به نوع دستگاه دارد. در دستگاههای دایود با تکنولوژی سوپرانو (مانند لیزر گروه پزشکان تهران اسکین ) این عمل حدود 1-2 ساعت طول می کشد. ولی با دستگاههای آی پی ال لیزر کل بدن ممکن است چندین ساعت زمان ببرد.

سوال: آیا میتوان در آرایشگاهها و مراکز زیبایی لیزر انجام داد؟

جواب: مراکز زیبایی و آرایشگاهها از نظر قانونی حق انجام لیزر موهای زائد را ندارند ولی پزشکان عمومی میتوانند لیزر موهای زائد با دستگاههای غیر اختصاصی (IPL) را انجام دهند ولی لیزر موهای زائد با دستگاههای اختصاصی (دایود و الکس) صرفا توسط متخصصین پوست و مو انجام می شود.

سوال: آیا لیزر موهای زائد باعث جوانسازی پوست نیز می شود؟

جواب: خیر، لیزر موهای زائد فقط موها را از بین می برد.

سوال: فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد چقدر باید باشد؟

جواب: بهتر است بین جلسات لیزر 6 تا 8 هفته فاصله باشد.

سوال: قبل از لیزر چه باید بکنیم؟

جواب: 24 ساعت قبل از لیزر باید موها را شیو کنید و از حدود 6 هفته قبل از لیزر بهتر است از اپیلاسیون استفاده نکنید.

سوال: پس از لیزر چه کنیم؟

جواب: شیو کردن و اصلاح موها بعد از لیزر به کاهش و ریزش موها کمک می کند و اینکار توصیه می گردد.

سوال: پوست زیر بغل من تیره است، آیا با لیزر روشن می شود؟

جواب: بله ممکن است کمی روشن تر شود ولی میزان آن قابل پیش بینی دقیق نمی باشد.

سوال:آیا لیزر موهای زائد باعث پاک شدن تتو می شود؟

جواب: خیر لیزر موبوط به پاکسازی تاتو نوعی دیگر از لیزر است.

سوال: من در حال حاضر قرص راکوتان مصرف می کنم،آیا می توانم لیزر موهای زائد انجام دهم؟

جواب: بعضی پزشکان توصیه می کنند بین مصرف راکوتان و لیزر چند ماه فاصله باشد ولی هنوز به صورت قطعی تداخلی بین انجام لیزر و مصرف راکوتان کشف نشده است.

سوال: آیا لیزر موهای زائد با روشهای جوانسازی پوست تداخلی دارد و میتوان هردو این روش ها را باهم در یک منطقه انجام داد؟

جواب: خیر معمولا تداخلی ندارند و میتوانید هردو را انجام دهید. ولی در موارد خاص بهتر است از متخصص پوستتان مشورت بگیرید.

سوال: چرا لیزر گزینه بهتری نسبت به IPL یا الکترولیز است؟

جواب: درمان با الکترولیزر بسیار موفق است ولی بسیار بسیار زمان بر است و ممکن است تا دهها جلسه درمان نیاز باشد و هر جلسه آن هم ساعتها طول می کشد و بسیار دردناک است و به همین دلیل فقط در موارد خاص بکار می رود. درمان با آی پی ال نیز به دلیل غیر اختصاصی بودن و اثر بخشی کمتر و درد بیشتر توصیه نمیگردد.

[divider]

https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟
Subscribe
Notify of
guest

1.6K نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
الهه
الهه
9 years ago

با سلام! آیا قیمتهای ارائه شده پس از خفیف هستند یا تخفیف بر روی آنها اعمال میشود؟

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  الهه

سلام
این قیمت ها ، قیمت نهایی و بعد از اعمال تخفیف می باشد اما نگران هزینه نباشید در صورت تمایل می توانید با همکاران ما در مرکز صحبت کرده و از تخفیف بیشتری استفاده کنید .
هدف ما رضایت شما است

عظمت
عظمت
9 years ago
پاسخ به  الهه

سلام
میخواستم بدونم لیزر موهای زائد در قسمت بالا تنه روی غدد شیردهی تاثیر داره یا نه ؟
تخفیف هاتون تا کی ادامه داره ؟
قیمتهای با اعمال تخفیف هستش یه نه ؟

الی
الی
9 years ago

سلام و درود
من ،یک ماه و نیم دیگه عروسیمه.میخوام بدونم شما تخفیف بیشتری میدید؟و اینکه من کشاله ی رانم تیره شده آیا برداشتن موها پاهامو سفسید میکنه و اینکه الان خوبه برای اینکه بیام یا بزارم بعد از عروسیم؟
با سپاس از شما

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  الی

سلام
پیشاپیش خدمت شما تبریک گفته و نگران هزینه نباشید جهت کادوی عروسیتان هم تخفیف بیشتری به شما رائه خواهد شد.
بله رنگ پوست را کمی روشن تر خواهد شد، لیزر کردن بهتر است طی 4 تا 5 هفته به طور منظم انجام شود تا نتیجه خوبی بگیرید و اگر الان شما اقدام به لیزر کنید شامل تخفیف خواهید شد.

سعید
سعید
9 years ago

سلام
لیزر کامل بدن که گزینه آخر هستش شامل بیکنی و تناسلی و صورت و تمام قسمت های بدن میشه ؟

فریبا
فریبا
9 years ago

باسلام وخسته نباشید میخواستم دکتری برام معرفی کنید که لیزر قسمت بالاتنه دور هاله سینه برام انجام بده وقیمت جند وچند جلسه حدودا باید بیام با تشکر

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  فریبا

سلام
خانم دکتر اژدری این کار را برای شما انجام خواهند داد ، تعداد جلسات و هزینه آن بعد از مشاوره اولیه و مشاهده ناحیه و میزان مو به طور کامل گفته خواهد شد اما نگران هزینه نباشید .

سارا
سارا
9 years ago

سلام .با تشکر
من حدود 3 سال پیش ناحیه زیر گردن و چانه ام را لیزر کردم اما لیزر به سختی و در طی 10 تا12 جلسه جواب داد.بعد از زایمان دوباره همان نواحی دچار آسیب موهای زائد شده است.که بشدت کلافه ام کرده.چون ناحیه حساسی است نگران هستم که لیزر کردن دوباره باعث افزایش ناحیه به سمت صورتم شود.ضمن اینکه اگر قرار باشد دوباره 10 جلسه لیزر کنم هزینه اش برایم سنگین میشود.پوست من سفید است و موهای زايدم مشکی.در ازمايشهايم هم مشکل هورمونی دیده نشده.چه راهنمایی ميفرماييد؟

نكيسا
نكيسا
9 years ago

با سلام

ممنون از اطلاعات كامل. راستش من به مدت ٣ جلسه در يك كيلينيك ليزر انجام دادم در ناحية بيكيني و زير بغل ولي با وجود بي حسي با زايلا پي سوزش شديد داشتم. مي خوام بدونم واقعا راهي داره كه بدون سوزش و أذيت شدن اين كار رو انجام بدم؟ ممنون

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  نكيسا

سلام
نکیسای عزیز استفاده از هیچ دستگاهی بدون سوزش و یا درد نیست اما اگر مدت زمان لازم روی ناحیه مورد نظر از کرم بی حس کننده استفاده کنید بدون شک اصلا اذیت نخواهید شد. البته قابل ذکر است که دستگاه لیزر موجود در مرکز از کمترین درد برخورداره و اپراتور دستگاه هم از تجربه بسیار بالایی برخورداره. در صورت حضور خودتان به گفته های ما پی خواهید برد.

الهام
الهام
9 years ago

سلام من خارج از ایران زندگی میکنم و متاسفانه اینجا آرایشگرها این کارو انجام میدن. حدود 4-5 روز پیش برای اولین بار لیزر انجام دادم اما قسمت بیکینی و کمرم به شدت ملتهب شده و خارش داره طوری که شب ها هم از شدت خارش بیدار میشم. پمادی که داده بودن رو استفاده کردم فایده ای نداشت الان هم بتامتازون استفاده می کنم خارش نسبتا کم شده ولی قرمزی شدید هنوز از بین نرفته. خیلی نگرانم نمیدونم چی کار کنم.

کاربر
کاربر
9 years ago

با سلام خدمت خانم دکتر خانم دکتر من مطالعاتی که کردم با لیزر ipl بعد از شش ماه مجددا باید کار را تجدید کرد برای لیزر دایودی که شما استفاده می کنید آیا باز هم نیازی به این کار است؟ و اگر هست بعد از چند مدت باید مجددا دوباره این کار را تجدید کرد؟ من تحقیقی که کردم دستگاه الکساندریت 2015 تنها طی 4 جلسه و برای همیشه و مادام العمر دیگه مویی در نمیاد . لطف می کنید در مورد طول عمر کارایی لیزر ها و اینکه چه عوارضی جانبی اعم از قرمزی سوختگی و … را ایجاد… بیشتر بخونید

حسن
حسن
9 years ago

سلام
لطفا بگید هزینه تزریق چربی به باسن چقدر میشه

خانم
خانم
9 years ago

سلام من واسم خيلي مهمه بدونم كه ايا ليزر شما موهاي نازك رو هم از بين ميبره؟و سوال ديكه اينكه منظور شما از صورت كامل شانل ليزر گونه و پيشاني علاوه بر چانه و خط ريش نيز ميشود؟

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  خانم

سلام
اغلب تمامی لیزر ها در حال حاضر اثرات کمتری بر موهای نازک و کرکی دارند اما در بعضی افراد مراجعه کننده شاهد از بین رفتن چنین موهای نازکی بوده ایم .
بله تمامی صورت شامل گونه و پیشانی و چانه می باشد.

Mahbobeh
Mahbobeh
9 years ago

سلام ببخشید من در یزد زندگی میکنم کجا میتونم صورتمو لیزر کنم؟!

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  Mahbobeh

سلام
متاسفانه در یزد کسی را نمی شناسیم که معرفی کنیم ولی شما می توانید با جستجو در اینترنت در شهرتان و یا مراجعه به مراکز تخصصی پوست ومو ، راهنمایی درست دریافت کنید.

بیتا
بیتا
9 years ago

سلام
چه دستگاه لیزری برای تیرگی زیربغل خوبه؟ هیچ بیماری ای هم ندارم، فقط تیرگی زیادی دارم

متین
متین
9 years ago

با سلام
آیا در صورت انجام جلسه اول لیزر قبل از عید تخفیف ها و قیمت های اعلام شده برای سال آینده و جلسات متعدد بعدی هم اعمال می شود؟
با تشکر

نرگس زعیم زاده
نرگس زعیم زاده
9 years ago

با سلام .آیا اگر جلسات بعدی لیزر به سال 94 موکول شود قیمتهای هر جلسه بر اساس قیمت این طرف سال که با تخفیف است محاسبه میشود ؟

خانم
خانم
9 years ago

سلام تا چه تاريخي از اسفند كلينيك كار ميكنه اخه من ميخوام اواخر اسفند بيام مرسي

زهرا
زهرا
9 years ago
پاسخ به  خانم

با سلام و خسته نباشید فراوان. و پیشاپیش تبریک سال نو خدمت همه ی اهالی کلینیک! :*
من یک هفتس که از لیزر کل بدنم میگذره و هنوز هیچ خبر خاصی نیست.فقط میخواستم بدونم از چند روز بعد از لیزر شاهد ریزش موها خواهیم بود؟ با اینکه پوست سفید و موهای زخیمی دارم.

ستاره
ستاره
9 years ago

تخفیف هاتون عااااااااااااالیه . مرسی

مهتاب
مهتاب
9 years ago

روی صحبت با مراجعه کنندگان: سلام؛دوستان خواننده شاید خیلی زود باشه بابت تشکر!چون تازه دیروز برای اولین بار لیزر موهای زاید رو در این کلینیک انجام دادم.(مبارک باشه). وظیفه ی خودم دونستم مواردی که تجربه کردم رو بیان کنم؛ ایشالا جلسات بعدی حتما نظر اصلی در خصوص از بین رفتن و یا نرفتن مو رو متذکر میشم;) من از طریق سایت با این مرکز آشنا شدم؛ دلایلی که به آلومینا مراجعه کردم: 1- مسلما قیمتها2-نوع پاسخگویی خانم منشی(متاسفانه اسمشون رو نپرسیدم)3-پس از مراجعه تمام پرسنل خیلی دوستانه برخورد کردند،گویا مدتهاست با این افراد آشنا هستید4-حس کلاه گذاشتن و سوء استفاده… بیشتر بخونید

مهسا
مهسا
8 years ago
پاسخ به  مهتاب

سلام
منم کاملا با صحبتهای مهتاب خانم موافقم
خیلی از همه جهت راضی بودم

مهتاب
مهتاب
9 years ago

روی صحبت با مرکز:
سلام؛پس از گذشت چند ساعت از انجام لیزر در آن مرکز،یک نقطه روی دستم میسوزه و حالت برآمده و سوختگی دارد، (اینجا نمیتونم عکس ارسال کنم) باید از کرم خاصی استفاده کنم؟ این حالت عادیست و با گذشت زمان انشالله از بین میرود؟؟؟!!!!

مریم
مریم
9 years ago

با سلام و تشکر از سایت خوبتون.من سه جلسه لیزر ژنیتال اونجا انجام دادم و تقریبا بعد از جلسه سوم دیگه هیچ مویی تو اون ناحیه ندارم،حالا سوالم اینه که اگه بقیه بدنمو هم تو مرکز شما لیزر کنم اینقدر خوب جواب می ده؟

مریم
مریم
9 years ago

سلام من حدود دو سال یا بیشتر صورتمو لیزر کردم اولش چند تا دونه سیاه و ضخیم بود طی چندین جلسه لیزر در بیمارستان تخصصی پوست متاسفانه موهای ضخیم نازک شد ولی تعداد اون چندین برابر شد امروز هم مراجعه کردم و به دکتر متخصص گفتم و درخواست لیزر داشتم گفتند که موهای شما نازک و نمیشه لیزر کرد من به ایشون چندین دفعه توضیح دادم که موهای صورت من کم و ضخیم بوده اما حالا تعدادش زیاد شده و به همون صورت مشکی هم هست البته من دکتر فوق تخصص غدد هم مراجعه کردم پس از آزمایش هورمون گغتند… بیشتر بخونید

امینا
امینا
9 years ago

با عرض سلام خدمت شما
خیلی راضی هستم از لیزری که انجام دادم موهای زائدم ازبین رفته
با تشکر فراوان

دهقانی
دهقانی
9 years ago

سلام
می خواستم از همه ی پرسنل یک تشکر ویژه کنم که با خوش اخلاقی و کار خوبشون رضایت ما را جلب می کنند .
مرسی

سایه
سایه
9 years ago

سلام .. من یک جلسه در یک مطب دیگر با دستگاه دایود ( به گفته خودشان ) بدنم را لیزر کردم .. اول این که درد و سوزش بسیار شدیدی داشتم و در اثر سوختگی زیر بغلم دچار لک های تیره شده و بسیار از ادامه ی لیزر ترسیدم .. آیا در اثر ادامه لیزر در کلینیک شما لک زیر بغلم از بین خواهد رفت ؟ آیا برخورد دستگاه با بدن ممکن است باعث انتقال بیماری های پوستی و …. شود ؟ من پوست بسیار حساسی دارم که هر گونه موزدایی باعث اثرات بدی در پوستم میشود و به تاکید… بیشتر بخونید

سایه
سایه
9 years ago

سلام .. من یک جلسه در یک مطب با دستگاه دایود ( به گفته خودشان ) بدنم را لیزر کردم .. اول این که درد و سوزش بسیار شدیدی داشتم و در اثر سوختگی زیر بغلم دچار لک های تیره شده و بسیار از ادامه ی لیزر ترسیدم .. آیا در اثر ادامه لیزر در کلینیک شما لک زیر بغلم از بین خواهد رفت ؟ آیا برخورد دستگاه با بدن ممکن است باعث انتقال بیماری های پوستی و …. شود ؟ من پوست بسیار حساسی دارم که هر گونه موزدایی باعث اثرات بدی در پوستم میشود و به تاکید پزشک… بیشتر بخونید

سایه
سایه
9 years ago

با سپاس فروان از این که سوالات من را با دقت و صبر پاسخ دادید .. من حتما از ایشان وقت خواهم گرفت ..

مریم
مریم
9 years ago

سلام خدمت شما
ممنون از راهنمایی شما من امروز تماس گرفتم کلینیک جردن با خانم منشی صحبت کردم ایشون فرمودند تا ساعت هفت هستید و پنجشنبه ها هم تعطیل ٬ من شاغل هستم و شغلم حسابداری هست با توجه به حجم کاریم اواخر سال نمیتونم مرخصی بگیرم خیلی هم اصرار دارم که با خانم دکتر مشاوره داشته باشم اگر امکانش هست میخواستم بدونم اگر یک‌روزی در همین هفته اگر ساعت هفت خودمو برسونم امکانش هست که ایشونو ببینم با توجه به اینکه من از منطقه ۱۷ هستم ؟
پیشاپیش سپاسگذارم

عسل
عسل
9 years ago

Salam azizaan, man 4 jalase raftam va vaghean razi hastam, kare khanume borumand fogholadast, be khatere deghat va hosele ishun, vaghean az ishun mochakeram, az kareshun kheili raziam

عسل
عسل
9 years ago

من امروز جلسه دوممو انجام دادم و راضی ام خداروشکر

مصطفی
مصطفی
9 years ago

سلام. آیا برای آقایان هم لیزر انجام می دهید؟ و آیا مشمول این تخفیف ها میشود؟

فرنوش
فرنوش
9 years ago

واقعا ازتون ممنونم یکی بخاطر دستگاه قوی و جدیدتون که حتی تا 3 جلسه که اومدم خیلی موثر واقع شده و از همه مهمتر خانم دکتراژدری که با دقت زیاد و حوصله این کارو بر عهده گرفتند

محمد
محمد
9 years ago

سلام
برای لیزر موهای نواحی تناسلی اگه امکانش هست یکم توضیح بدید.از روی لباس انجام میشود یا…
قیمتی که نوشتید واسه هر جلسه یا کامل؟کلا چند جلسه کل موها رفع میشه؟

Aylin
Aylin
9 years ago

سلام.
براي ليزر قسمت تناسلي به طور معمول چند جلسه لازمه؟هر جلسه هزينه اش چقدر ميشه؟با سپاس

یاغمور
یاغمور
9 years ago

سلام خسته نباشید ببخشید لیزر ناحیه تناسلی مشکلی برا بارداری به وجود نمیاره؟؟؟؟

زهرا
زهرا
9 years ago

سلام__
من اين هفته وقت ليزردارم با شما_ميخوام بشت لبم رو هل انجام بدم_من سابقه تبخال دارم_احتياج هست كرم خاشي قبل اومدن استفاده كنم_بعدامكانش هست تخفيف بيشتري بدين__قراره با و زنيتال و كبل و زيربغل و بشت لبمو انجام بدم_باقيمتايي كه زدين ميشه ‏425‏_ميشه يه تخفيف ديكه بدين دستامم انجام بدم__حقوقم آخه همينقدره_هه هه هه_ممنون

sara
sara
9 years ago

اصلآ راضی نبودم ! بعد از جلسه اول هیچ تغییری ایجاد نشد و همه ی موها سر جاشون هستن !

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  sara

سلام
سارای عزیز مسلما در جلسه اول شاهد ریزش کل موها نخواهید بود زیرا بخشی از موها در فاز استراحت خود بوده و بعد از مدتی رشد خواهند کرد ، ما نباید منکر تفاوت های فردی باشیم در بعضی از افراد همان جلسه اول شاهد رشد کم موهایشان خواهند شد و برخی دیگر مانند شما دوست عزیز نیاز به صبوری بیشتری دارند اصلا نگران نباش و باید حتما با تیغ اصلاح کنید.

زهرا
زهرا
9 years ago

من نميدونستم شكم هم شامل تعرفه كل بدن ميشه_ببخشيد اينقدرمزاحم ميشم_حالاميام اونجا باز باهاتون مشورت ميكنم__ممنون

مريم
مريم
9 years ago

سلام. من خيلي سرچ كردم تا تونستم يه مركز با پزشك مجرب و دستگاه ليزر خوب البته با قيمتهايي مناسب ( نسبت به ساير مراكز) پيدا كنم ولي همين قيمت هم ( كل بدن : 450) تا حدي زياده. درخواستي داشتم كه ميشه قسط بندي بشه يا تخفيف بيشتري بديد. واقعا به تخفيف بيشتر احتياج دارم

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  مريم

سلام
مریم عزیز متاسفانه چون قیمت ها نسبت به قبل بسیار پائین آمده است امکان تخفیف یا قسط بندی وجود ندارد اما اگر یکبار از خدمات مرکز آلومینا استفاده کنید خودتان متوجه تفاوت خواهید شد .

مینا
مینا
9 years ago

سلام
میخواستم بدونم قیمتی که برای کل بدن گذاشتین(450تومان) برای یک جلسه ست؟

بهاره
بهاره
9 years ago

سلام
من امروز توی این مرکز لیزر موهای زائد کل بدن رو انجام دادم هنوز از نتیجه ش اطلاعی ندارم و نمیتونم نظری بدم ولی برخورد پرسنل عالی بود و هم بسیار حرفه ای و خوش اخلاق و صبور بودن
این کلینیک رو از طریق سایت پیدا کردم و همون چیزی بود که میخواستم
ایشالله نتیجه هم همونی باشه که میخوام
نتیجه رو هم هرموقع متوجه شدم حتما برای اطلاعتون مینویسم

با تشکر از پرسنل محترم و خوش برخورد کلینیک آلومینا

نازنین
نازنین
9 years ago

سلام.بخشید اگه بخوایم تابستونواسه لیزر بیایم قیمت ها چقدر تغییر میکنه؟واقعا لیزر تآثیری داره؟بعد از مدتی دوباره در نمیاد؟من موهام تیره و ضخیم هستش واسه موهای من لیزر جواب میده؟

مریم
مریم
9 years ago

در اکثر کیلینیک ها بعد از جلسه سوم هزینه کلی لیزر گرفته نمیشه و فقط هزینه جلسات که میزان کمی هست مثلا 7 هزار تومان یا… گرفته میشود.
آیا کیلینیک شما هم به این صورت است؟ یا اینکه اگر مثلا لیزر زیر بغل 6 جلسه زمان ببرد، هر جلسه باید 50 هزار تومان پرداخت شود؟

الهام
الهام
9 years ago

سلام من ديروز توي كلينيك ليزر صورت و گردن انجام دادم جلسه اولم بود ميخواستم تشكر كنم که همگی خيلي خوشرو با دقت و صب رو حوصله كارشونو انجام ميدن اين واسم خيلي مهم بود مرسي

زهرا
زهرا
9 years ago

سلام استاد!
ممنون که پاسخ دادید…
یه سوال دارم. چرا تاکید میفرمایید که در فواصل لیزر مرتب شیو کنیم؟ آیا شیو کردن در ریزش موها تاثیر داره؟ یا صرفا برای اینکه کار دیگه ای مثل اپیلاسیون انجام ندیم میگید شیو؟
میخوام دقیق بدونم اگه مثلا دوبار در هفته شیو کنم یا یکبار فرقی میکنه؟
ممنونم ازتون…

زهرا
زهرا
8 years ago

سلام
من ديروز ليزرو شروع كردم__اول ميخواستم از همکاران شما تشكركنم به خاطررفتارشون_بعد ميخواستم بكم يه قسمت ‏1سانتي ازبالاي زنيتال تاول زده_جاش ميره_راستي خيلي درد كشيدم_البته ميدونم به خاطر ضخامت موهام بوده،اما ميخوام بدونم نميشه قبل ليزر زنيتال امبول ليدوكائين تزريف كرد؟

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  زهرا

سلام
مرسی از حسن نظر شما ، علت تاول و سوختگی ، حرکت و تکان دادن بدن زمانی دستگاه روی بدن قرار می گیرد می باشد جای نگرانی نیست و به مرور خوب میشود اما جهت کنترل درد ، شما می توانید حد اقل یک ساعت قبل از لیزر ناحیه خاص از کرم زالاپی جهت بی حسی موضعی استفاده کنید، اگر کرم را به مقدار کافی بر روی ناحیه مورد نظر قرار دهید شک نکنید که هرگز درد را نخواهید چشید.

مرضیه
مرضیه
8 years ago

باسلام و عرض تشکر من 4جلسه لیزر کل بدن ایلایت در کلینیک دیگه ای انجام داده بودم نمیتونم بگم بی تاثیربود اما خیلی کم تاثیربود و مقداریش هم برگشت اما یک جلسه خدمت شما اومدم برای لیزر، فوق العاده راضی هستم چون الان ک 3هفته بیشتر میگذره و اینکه تعداد و تراکم موهای من زیاد هم بوده میتونم بگم 80 تا 90 درصد موهای بدنم ریخته…. از تگنیسین مربوطه برای دقت بسیاربالا و بردباری و خوش اخلاقیشون و اینکه تلاش میکردند کارشون رو به بهترین نحو انجام بدن نهایت تشکر رو دارم… و همینطور خانوم منشی که خیلی خوش برخورد… بیشتر بخونید

mahboobeh
mahboobeh
8 years ago

سال جدید روبه همه تبریک میگم. من هفته پیش چهارمین و احتمالا آخرین نوبت لیزرمو انجام دادم و میتونم بگم بیشتر از 99 درصد موهای پاها و دستام از بین رفته و پوستم هم خیلی نرم شده- اگه میدونستم لیزر پوستمم نرم می کنه سالها پیش لیزر کرده بودم- تو انتخاب لیزر شک نکنین! لیزر بهترین روشه و زندگی وپول وققتونو با اپیلاسیون و اینا تلف نکنین. اما در مورد آلومینا من خیلی از دستگاهشون راضی بودم ولی خودشون میگفتن چون موهای من ضخیم و تیره بود و پوستمم سفید بود بهترین کاندید لیزر بودم ولی قبل لیزر اومدن حتما… بیشتر بخونید

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  mahboobeh

سلام و با تبریک سال جدید به شما عزیز و آرزوی سالی خوب برای شما و همه هموطنان عزیزمان

از طرف تیم پوست و لیزر آلومینا

میلاد
میلاد
8 years ago

سلام پوست صورتم کمی سبزه میخوام موهای زاید روی گونم پاکسازی کنم یا همون خط ریش.آیا ممکنه لیزر باعث سوختگی صورتم بشه؟آیا لیزر تأثیر میزاره؟ممنون

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  میلاد

سلام
بله اتفاقا موهای ضخیم بهترین کاندید برای لیزر است و در صورتی پوست شما سوختگی خواهد شد که در حین انجام کار ، صورتتان را از زیر دستگاه بکشید و اگر به حرف درمانگرتان را با دقت گوش دهید و صورت حرکتی نداشته باشد هرگز دچار سوختگی نخواهید شد و بسیار تاثیر گذار خواهد بود فقط ممکن است کمی به مدت چند دقیقه تا چند ساعت قرمز شود.

خاطره
خاطره
8 years ago

با سلام.میخواستم بدونم اگر من از 15 فروردین بیام باز هم شامل تخفیفاتون میشه؟میشه قیمت بدون تخفیف هم بذارین؟معمولا برای پا و بیکینی کامل چند جلسه لیزر لازمه.ممنون میشم سریع جوابمو بدین تا زود اقدام کنم.با تشکر از جواب دهی خوبتون

mitra
mitra
8 years ago

با سلام
میخواستم موهامو لیزر کنم اما محل زندگیم قزوین هست و امکانش نیست بیام تهران بدلیل اینکه بدن دچار التهاب میشه برام سخته برگردم اگر امکانش باشه یکی از همکاراتون که توی قزوین این کارو انجام میدن رو معرفی کنید

خاطره
خاطره
8 years ago

سلام میشه حداقل و حداکثر فواصل بین جلسات رو بگید؟ممنون میشم

خاطره
خاطره
8 years ago

سلام ببخشید اینقدر سوال میکنم.میشه بگید اگر بخوایم کل بدن انجام بدیم هر جلسه کل بدنو لیزر میکنید یا قسمت بندی میکنید؟اگر کل بدنو تو هر جلسه انجام میدین چقدر طول میکشه؟مرسی

آنولین
آنولین
8 years ago

سلام و خسته نباشید..ببخشید ولی من گشتم هیچ آدرس یا شماره تلفنی پیدا نکردم…
میشه یه آدرسی بدین به ما خدمت برسیم 🙂

نازنین
نازنین
8 years ago

سلام ببخشید لیزر موهای زیرپوستی روهم از بین میبره؟من موی زیرپوستی زیاد دارم

نازنین
نازنین
8 years ago

ببخشید یه سوال دیگه اگه من بخوام واسه 23 فروردین وقت لیزر بگیرم البته فعلا فقط برای دستام چطور باید اینکار رو انجام بدم؟چند روز قبلش باید فقط از ژیلت استفاده کنم ؟

حسین
حسین
8 years ago

با سلام
ببخشید مرکزی رای لیزر موهای زائد برای آقایون هست تا معرفی کنین؟
ممنون

نازنین
نازنین
8 years ago

ببخشید یعنی من 25 اسفند اپیلاسیون استفاده کردم نمیتونم واسه 23 فروردین نوبت بگیرم؟بعد از فروردین قیمت ها خیلی تغییر میکنن؟

ساره
ساره
8 years ago

با سلام
من تازه سایت شما رو پیدا کردم و میخوام اولین جلسه لیزر رو بعد از تعطیلات عید بیام ‘سوالم اینه که اگه جلسات بعدی مثلا جلسه چهارم یا پنجم لیزر به خرداد بکشه باز همین تخفیف جشنواره عید برای من لحاظ میشه?
ممنون میشم سریع پاسخم رو بدید

ريحانه
ريحانه
8 years ago

jسلام
من جلسه اول full body كه خانم ………براي من انجام دادند جا داره كه ازشون تشكر كنم خيلي عالي بود هم برخوردشون و هم كارشون ..
مرسي

mitra
mitra
8 years ago

با سلام
من از لیزر کل بدن دستها و شکم رو نمیخوام انجام بدم قیمت باز بصورت کل بدن محاسبه میشه یا اینکه به نسبت دستها و شکم که انجام نمیشه کم میشه
میشه قیمت بدون انجام لیزر دستها و شکم رو بگید

زهرا
زهرا
8 years ago

سلام استاد.وقتتون بخیر.یه سوال!
الان حدود 25 روز از اولین جلسه من گذشته.ریزش موهام خیلی خوب بود.حالا سوالم اینه که آیا این موهایی که ریختن یا این موهایی که با ناخن به راحتی و بدون درد از پوست جدا میشن،همونایی هستن که قراره دیگه رشد نکنند؟
ینی این موهایی که ریختند دیگه برای ابد ریختن؟

زهرا
زهرا
8 years ago

سلام_سال نومبارك
من ‏27اسفند اولين جلسه ام بود_تاالان كه راضي بودم_ايه قسمتايي موهاش ديكه درنيومده_با تماس با لباسم ميريزن_ميخواستم تشكركنم و ببرسم جلسه هاي بعدتهزين همينه؟يا كمترميشه؟

زهرا
زهرا
8 years ago

هزينه اش همينه؟ياجون يه قسمتايي موهاش ميريره هزينه اش كمترميشه_مرسي

مینا
مینا
8 years ago

با سلام و تبریک سال نو
میخواستم بدونم لیزر باسن هم جز لیزر کل بدن حساب میشه و اگر جز کل بدن نیست هزینش چقدره؟ ممنون

فروه
فروه
8 years ago

سلام، میخواستم بدونم دوره درمان چند وقت طول میکشه؟

فروه
فروه
8 years ago

سلام، میخواستم بدونم دوره درمان چند وقت طول میکشه؟ چون من میخوام از یه کشور دیگه بیام برا لیزر

عارفه
عارفه
8 years ago

سلام به شما.ببخشيد من تا حالا ليزر انجام ندادم و فقط ٢’٣باري رفتم ابيلاسيون كه به دليل دردش ادامه ندادم…ميخواستم از خانم هايي كه به اين مركز مراجعه كردن ببرسم درد داره؟ميشه ليدوكايين رو قسمت بيكيني بزنييد تا درد نياد؟؟؟من خيلي دلم ميخواد بيام واسه بيكيني ولي از دردش ميترسم

مینا
مینا
8 years ago

سلام میشه لطف کنید قیمت لیزر گودی کمر رو بگید؟ ممنون

پریسا
پریسا
8 years ago

سلام من از شهرستان میخوام واسه لیزر موهآی پا و زیر بغل بیام. آیا با توجه به التهاب و سوزش بعد از لیزر همون روز میتونم برگردم؟آخه تهران جایی ندارم
هزینش اگر تا آخر فروردین مراجعه کنم چقد میشه؟ سوال بعدی هم اینه که چند وقت بعد از انجام جلسات لیزر منعی واسه بارداری وجود نداره؟ آخه من شنیدم در طول انجام لیزر درمانی بارداری مممنوعه

elham
elham
8 years ago

سلام من در ارومیه زندگی میکنم کجا میتونم کل بدنمو لیزر کنم اگه بگید ممنون میشم

مهری ‌
مهری ‌
8 years ago

با سلام و عرض ادب
سال نو رو به شما تبریک میگم.من از پرسنل آلومینا به خاطر خوش اخلاقیشون و برخورد خوبی که داشتن کمال تشکر رو دارم.محیط این کلینیک بسیار خودمانی و دوستانه است.همچنین در این محیط احساس امنیت داشتم. کاملا اعتماد پیداکردم و اصلا حس اینکه بخوان سواستفاده کنند رو نداشتم.در عرض یک جلسه میتونم بگم موهای زیر بغلم نازک شدن و ۵۰درصد ریختن. به نظر من دستگاه لیزرتون بسیار عالیه و و موهارو از ریشه ازبین میبره.برا صورتم هم راضی هستم.تخفیفاتون هم واقعا عالیه

مرضیه
مرضیه
8 years ago

با سلام و تبریک سال نو خدمت عزیزان امروز جلسه دوم لیزرم بود واقعا حیف دونستم که نظری ندم درباره کیفیت کار کلینیکتون. اولین موضوعی که بنظر من خیلی مهم هم هست فضا و محیط کلینیکه که واقعا صمیمی و دوستانه و خودمونیه و حس آرامش ، امنیت و اعتماد کامل بهم میده، خیلی خوشحالم ازینکه جای درستی اومدم و اصلا دغدغه و نگرانی این مساله که سواستفاده مالی درکار باشه رو ندارم. از پرسنل بخاطر برخورد گرم و صمیمانه و مهربونشون نهایت تشکر رو دارم و تشکر ویژه از خانوم ……. بخاطر حساسیت و وسواس و دقتی ک در… بیشتر بخونید

الناز
الناز
8 years ago

با سلام
امروز جلسه دومي بود كه براي ليزر موهاي زائد به كلينيك آلومينا مراجعه كردم. خيلي راضي بودم با توجه به اينكه پيشتر تجربه ليزر در مركز ديگه اي رو داشتم در مقايسه ميتونم بگم كه خيلي خيلي بهتر از تجربه قبليم بود چه از لحاظ كادر و محيط آلومينا كه خيلي دلسوز و صميمي هستن چه از نظر دستگاه كلينيك كه دايود هست. قبلا پوست حساس من دچار سوختگي شده بود ولي اين بار اصلا سوختگي نداشتم و موهاي صورتم به طور قابل ملاحظه اي بعد از جلسه اول كم شد.

مریم
مریم
8 years ago

سلام. آیا کلینیک شما در اصفهان هم شعبه داره؟

الهام
الهام
8 years ago

سلام تشكر كنم بابت برخورد خيلي خوب در كلينيك و كار با دقت و صبر وحوصله

خاطره
خاطره
8 years ago

با سلام میخواستم بدونم تخفیفتون فقط تا اخر فروردین یا تو اردیبهشتم هست؟با تشکر

نازنین
نازنین
8 years ago

ببخشید من میخوام واسه 15 اردیبهشت,فعلا فقط برای دستام وشکم وقت بگیرم.چه موقع باید تماس بگیرم؟

مریم
مریم
8 years ago

سلام..اگر اولین مراجعه در اردیبهشت باشد,هزینه باقیه جلسات لیزر تغییر خواهد کرد؟؟؟

نینا
نینا
8 years ago

با عرض سلام و خسته نباشيد من شمال زندگی میکنم و یک جلسه برای لیزر رفتم و از دستگاه سولاری برای من استفاده کردن میخواستم راجع به این دستگاه بدونم آیا این دستگاه مناسب لیزر هست؟ و اثر بخشیش تا چه حده؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید.با تشکر

مریم
مریم
8 years ago

یه سوال دیگه..هزینه برا آقایانم همینه؟؟؟

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  مریم

بستگی به میزان مو در آقایان دارد و در صورت زیاد بودن ، کمی از هزینه های بیان شده در سایت بالاتر خواهد بود برای اطلاعات دقیق از هزینه ها برای آقایان بهتر است با مرکز تماس حاصل فرمائید.

باران
باران
8 years ago

سلام
این قیمتها قیمت تمامی دستگاهای لیزرتونه؟ مثلا الکس که از همه لیزرها گرون تره همینه قیمتش؟ اینا الان قیمت ipl

سارا
سارا
8 years ago

سلام.وقتتون بخیر.من اتفاقی با این سایت و کلینیکتون آشنا شدم و طبق نظراتی که خوندم تصمیم گرفتم واسه موهای بدنم بهتون مراجعه کنم با اینکه شمال زندگی میکنم بخوام رفت وامد از هر نظر واسم سخته مخصوصا که باید همون روز برگردم اما فقط به دو دلیل این همه مرکز چه تو گیلان چه مازندرانو ول کردم دارم میام تهران.یکی رضایت کسایی که کلینیکتون اومدن و یکی تخفیفاتون. حالا چند تا سوال از حضورتون دارم 1. من به دلیل پرمویی البته بیشتر ران و شکم هستش و اصلا دست و صورت پرمو نیست و خیلی هم کمه و به دلیل… بیشتر بخونید

سارا
سارا
8 years ago

ممنون که جواب دادید.من پنجم نوبت دکتر زنان دارم که اگه واسم سونو و ازمایش بنویسن شاید تا دهم پونزدهم زمان ببره واسه همین میخوام اولین جلسه رو تو اردیبهشت بیام که شامل تخفیف بشم.اگه مشکل هورمونی نداشته باشم که چه بهتر واسه لیزر میام.اگه هم مکل داشته باشم شنیدم مصرف دارو و در کنارش انجام لیزر خیلی بهتره هم موها از بین میره هم سطح هورمون به نرمال میرسه.درسته؟ و اینکه اگه من همین شنبه تماس بگیرم امیدی هست که واسه همون یکی دوهفته دیگه نوبت بدن؟و سوال اخر اینکه چون شمال هستم سختمه یه جلسه واسه ویزیت بیام… بیشتر بخونید

عظیمی
عظیمی
8 years ago

با سلام من 19 سال دارم و تا به حال لیزر انجام نداده ام، دچار هیرسوتیسم هستم که ناشی از PCOS است. به دلیل داشتن مو های زائد فراوان اعتماد به نفسم به طور چشم گیری پایین آمده از طرفی هم هر روش دیگری مانند اپیلاسیون،کرم و … فقط به مدت خیلی کوتاهی آن ها را از بین می برد و بعدش هم که عوارضش معلوم می شود مانند آکنه و موی داخل پوستی و … که خودتان بهتر می دانید. می خواستم ببدام که با توجه به تحمل درد پایینی که دارم، آیا لیزر روش مناسبی برای من است؟… بیشتر بخونید

مریم
مریم
8 years ago

برای لیزر صورت از چند وقت قبل نباید اصلاح انجام داد؟؟؟

ساناز
ساناز
8 years ago

سلام.ببخشید میخواستم بدونم اگه کسی چندمرحله لیزرشو شامل تایم تخفیف بشه اگه مثلا دو سال دیگه لازم باشه تجدید کنه و دوباره انجام بده نرخش همین نرخ تخفیفیه یا نرخ عادی کلینیک؟؟

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  ساناز

سلام
در مرحله شارژ لیزر در زمان های آتی ، با توجه به میزان موی باقی مانده با مبلغی بسیار کمتر برای عزیزان انجام خواهد شد.

ساناز
ساناز
8 years ago

یعنی واقعا اینجوزیه که پس از درمان کامل تا 6.7 جلسه از بین میره و اگه هم یکی دوسال بعد دربیان موها مقدارش کمتره؟ بعد اینکه میگن تیغ زدن موهارو زیاد و زبر میکنه البته بعضیا میگن نظر غلطیه امامن به شخصه اعتقاد دارم و تجربه کردم میخوام بدونم طی مراحل درمان که تقریبا یک سال زمان میبره که میگن باید شیو بشه و مو از ریشه اپبلاسیون نشه تیغ باعث نمیشه موها برگرده و زبر بشه مخصوا من که همین موهای بدنمم اگه از همون چندسال پیش ژیلت نمیزدم تا این اندازه نمیشد؟ سوال دیگه اینکه ایا کیس هایی… بیشتر بخونید

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  ساناز

سلام بسته به میزان و ضخامت مو ، بعد از انجام کامل طول مدت درمان با لیزر در خیلی از موارد به طور کامل موها از بین رفته و در افراد بسیار کمی موها به صورت بسیار نازک و کاملا نامحسوس وجود دارد که البته نیاز است در طول دوره درمان حتما از تیغ برای شیو کردن استفاده کنید واصلا تاثیری در ضخامت و بیشتر شدن مو نخواهد داشت و با توجه به اینکه ما در ایران از مواد غذایی هورمونی استفاده می کنیم بعد از اتمام دوران لیزر گاهی نیاز است که هر 12 ماه هم مجدد یک نوبت… بیشتر بخونید

کاربر
کاربر
8 years ago

با سلام و عرض ادب خسته نباشید خدمت شما ببخشید آیا لیزر توسط خانم دکتر انجام می شود؟ اگر بخواهیم کل بدن را لیزر کنیم با توجه به اینکه با هر بار لیزر شاهد کاهش موها خواهیم بود در نتیجه به مراتب به تعداد شات های کمتری نیاز داریم. می خواستم بدونم آیا جلسات بعدی هم همین مبلغ است. یعنی 450 تومان یا کمتر میشود به خصوص در جلسات رو به پایانی؟ آیا تخفیف بیشتری می دهید اگه بخوایم تا پایان تکمیل دوره لیزر در کلیلنیک شما لیزر را انجام دهیم و این تخفیف حدودا چه قدر است؟ یک سوال… بیشتر بخونید

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  کاربر

سلام انجام لیزر تحت نظارت خانم دکتر انجام میشود ولی انجام لیزر توسط مسئول لیزر انجام مبشود که سالها در این خصوص تجربه دارند .هزینه جلسات لیزر از آنجایی که با تخفیف می باشد تا جلسات پایانی همین مبلغ است مگر در صورتی که خود مسئول لیزر شاهد هیچ گونه مویی نباشند حتما هزینه ای کمتر دریافت خواهد شد.بله تنظیم دستگاه بسته به رنگ پوست و میزان صخامت برای هر فردی جداگانه تنظیم میشود و هر فردی از وسایل شخصی خود استفاده کرده و بعد از انجام کار و یا قبل از شروع کار دستگاه با الکل و اسپری مخصوص… بیشتر بخونید

آیدا
آیدا
8 years ago

سلام.منظور از تناسلی و بیکینی بطور کلی میدونم چیه اما واسه اطلاع دقیق تر میخوام بدونم.تناسلی که واضحه همون موهای شرمگاه تا پایین .اما بیکینی که شامل کشاله ی ران میشه میخوام بدونم موهای تا یکی دو سانت اطراف واژن شاملش میشه یا اون شامل تناسلی میشه.ببخشید شرمم میومد واضح تر بپرسم.امیدوارم بتونید جوابمو واضح و دقیق بگین اخه من روم نمیشد سربسته نپرسم.شرمنده

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  آیدا

سلام
بله عزیزم شاملش میشود.

آیدا
آیدا
8 years ago

یعنی شامل بیکینی میشه؟؟
پس تناسلی دقیقا کجا میشه اگه بیکینی شامل موهای یک سانت اطراف میشه.و اینکه هنگام لیزر تناسلی لباس زیرو میزنن کنار و کم کم لیزر میکنن یا اینکه باید لباس زیرو کامل دراورد؟
سوال دیگه اینکه تو این تایم تخفیف باز هم به تعداد شات ها مثل همیشه حساب میکنن یا اینکه قیمتش فیکسه یعنی مثلا قسمتی نوشته صد تومن همون صدتومنه؟؟ و اینکه خواهش میکنم دیگه 1.5 یا دو برابرش نکنین اینجوری خیلی بد میشه واقعا هزینش زیاد میشه اخه گفتین بسته به حجم موهای طرف ممکنه یکی دو برابر بشه

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  آیدا

سلام
تناسلی و بیکینی شامل ناحیه ژنیتال و خط مایو می باشد ، هزینه ای که گفته شده همان گرفته میشود نگران هزینه نباشید فقط در مورد آقایان کمی هزینه ها بیشتر خواهد شد و نیاز است که لباس زیر به طور کامل درآورده شود و نگران نباشید درمانگر شما خانم بوده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

فاطمه
فاطمه
8 years ago

ایا بعداز لیزر احتیاجی به تیغ کشیدن هست لیرز یعنی حذف تمام موهای زاید .

شميم
شميم
8 years ago

با سلام خدمت شما
خيلى تشكر ميكنم از سايت و اطلاع رسانى خيلى خوبتون
بنده سوالى از خدمتتون داشتم. اينكه آيا ليزر موهاى زائد با اين دستگاهي كه الان شامل تخفيف نوروزى شده براى مادران شيرده مشكلى إيجاد ميكنه
من كودكى ١٠ ماهه و شيرخوار دارم و البته مدتهاست، (از دوران باردارى) قصد ليزر موهاى كل بدن رو دارم

لطف ميكنيد راهنماييم كنيد
ممنونم

خاطره
خاطره
8 years ago

سلام.من جایی شنیدم که میگن لیزر ژنیتال باعث نازایی میشه.میخواستم از شما بپرسم که واقعیت داره؟اخه من میخواستم واسه لیزر ژنیتال به کلینیک شما بیامو هنوز بچه ندارم.میخواستم اگه خطری هست لطف کنید بگید ممنون میشم.با تشکر

آیدا
آیدا
8 years ago

سلام.ببخشید میخواستم بپرسم بعد از اتمام همه ی جلسات اگه همیشه واسه از بین بردن موهایی که مونده از ژیلت استفاده کنیم موهای بدنمون زیاد یا ضخیم نمیشه؟اخه من پوستم در حالت عادی اینجوریه و از بعد موقعی که از ژیلت استفاده کردم موهای بدنم زیادتر شده

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  آیدا

سلام
می توانید از هر وسیله ای دیگری برای همان موهای کم نیز استفاده کنید اما در طول دوره درمان حائز اهمیت است که تیغ استفاده کنید اما پیشنهاد میشود که بعد از اتمام دوره درمان با لیزر هر 6 ماه نیز از لیزر استفاده کنید زیرا تا زمانی که ما از غذاهای هورمونی استفاده می کنیم منجر به تحریک و رشد مو خواهد شد .

مهدی
مهدی
8 years ago

با سلام و احترام
آیا لیزر ناحیه تناسلی برای آقایان هم در مرکز شما انجام می گیرد؟ آیا اپراتور آقا هم دارین؟
با تشکر

عرفانه
عرفانه
8 years ago

سلام من براي ناحيه چانه وقت دارم از كلينيك شما خيلي راغب هستم كه كل بدتم رو انجام بدم فقط از زخم شدن و التهاب ترس فراوان دارم لازم به ذكراست كه موهاي بدنم از نظر تراكم و ضخامت معمولي كمي بيش تر است و طبق ازمايش هاي هورموني كه انجام دادم بدنم هورمون تستسترون ترشح ميكنه البته تقريبا ٢ سال و نيم تحته نظر هستم و اين هورمن ترشحش تقريبا از بين رفته ممنون ميشم راهنماييم بفرماييد.

میترا بیگی
میترا بیگی
8 years ago

با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر گرامی و پرسنل محترم چند سوال از حضورتون داشتم ممنون میشم جواب بدید: 1. ایا برای ماه خرداد تخفیف خاصی دارید؟، اگر ندارید من میتونم فیش اولم رو از طریق بستگانم اردیبهشت واریز کنم اما برای انجام لیزر کل بدن خردادبیام خدمتتون برای اینکه شامل تخفیفاتون بشم؟ چون من خارج از کشورم و تا25خرداد امکان اینکه بیام ایران رو ندارم، اگر جوابتون منفیه لیست هزینه ها بدون تخفیف رو هم لطف کنید اعلام کنید 2. من حدود یکساله که در مرکز دیگری برای رفع اسکارهای جوش صورتم تحت درمان هستم و 7جلسه… بیشتر بخونید

مددي
مددي
8 years ago

با سلام ميشه
لطفا تخفيفتون رو تا خرداد ماه تمديد كنين من خيلي راغب هستم بيام خدمتتون براي ليزر كل بدن با توجه به اينكه شهرستان هستم و با توجه به فرمايش شما دو هفته قبل از مراجعه بايستي وقت قبلي بگيرم فكر ميكنم تا خرداد ماه طول بكشه ممنون ميشم اگر اطلاع رساني بفرماييد

حسین
حسین
8 years ago

سلام و خسته نباشید
لیزر مو برای آقایان در ناحیه کمر و سینه و شکم هم دارید؟؟

مصطفی
مصطفی
8 years ago

سلام.من چند روز قبل از عید تماس کرفتم برای انجام لیزر(که شامل تخفیف ها هم بشود).شما گفتید که قبل از عید وقت نداریم و از من شماره گرفتید که بعد از عید برای انجام لیزر تماس بگیرید ولی تا الان که خبری ندادید.

مهری
مهری
8 years ago

برای لیزر جای جوش هم تخفیف وجود داره؟

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  مهری

سلام
خیر

مهری
مهری
8 years ago

سلام
برای جای جوش چه لیزری لازمه؟
جای جوش من زیاد نیست ، در کل چقد هزینه و زمان میبره؟

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  مهری

سلام

بستگی به فنوتایپ پوستی داره در پوست های روشن لیزر CO2 فرکشنال و در پوست های تیره که ممکنه لک ایجاد شود بهتره از روش های دیگری مانند RF فرکشنال استفاده کرد. حداقل 3 جلسه نیاز است و هر جلسه حدود 300 هزار تومان می باشد .

reza
reza
8 years ago

سلام
ببخشید توی توضیحاتتون مبنی بر اینکه برای آقایون هم لیزرانجام میشه یا نه ذکر نشده،ولی توی نظرات گفتین که انجام میشه.اما وقتی با مرکزتون تماس گرفتم گفتن که انجام نمیشه.
من خیلی مایل بودم که حدود 8 جلسه برای انجام لیزر در قسمت دست به کلینیکتون مراجعه کنم ولی اپراتورتون گفتن که انجام نمیشه.
میخواستم بپرسم که این روند تا کی ادامه داره یعنی لیزر آقایون کلا انجام نخواهد شد؟ یا اینکه تا مدت زمان محدود اینطوریه؟
ممنون از لطفتون

مهدیه
مهدیه
8 years ago

سلام.روز بخیر داخل سایت لینکی قرار داده اید با عنوان 95 % تخفیف لیزر … بنده لیست قیمت هارو نگاه کردم برای مثال ناحیه بیکینی 100 هزار تومان قید شده و با کلینینک که تماس گرفتم عنوان کردند این قیمت ها برای یک جلسه است و درمان کامل نیاز به 6 جلسه و به عبارتی 600 هزار تومان می شود. به نظر خودتان لیزر تنها ناحیه بیکینی با احتساب تخفیف 95 % مبلغ 600 هزار تومان یک مقدار غیر واقعی نیست؟ بنده با دیدن تخفبف 95 % شما در سایت خیلی مشتاق شدم که مراجعه کنم ولی وقتی جدول قیمت… بیشتر بخونید

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
8 years ago
پاسخ به  مهدیه

سلام
بله با اعمال 95% تخفیف ، لیست قیمتهایی که ملاحظه فرمودید می باشد و البته حداکثر جلسات 6 جلسه می باشد و بسته به نوع موی بدن شما ممکن است مانند بعضی ا مراجعین سریعتر نتیجه بگیرید اما اگر لیزر کل بدن استفاده کنید خیلی به صرفه تر می باشد.