واکنشهای پوستی به محصولات زیبایی

محصولات زیبایی

 

محصولات زیبایی – همه چیز از شامپو گرفته تا آرایشی می تواند در داشتن احساس خوب به شما کمک کنند اما همه این موارد نیز می تواند تحریک کننده پوست شما هم باشند و یا واکنش های آلرژیک هم ایجاد کنند.

مشکلات می تواند از بثورات ساده تا واکنش های تمام عیار آلرژیک باشد. علائم می تواند  بعد از استفاده از یک محصول جدید شروع شود و یا پس از سال ها استفاده  از یک محصول به وجود آید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

دو نوع واکنش پوستی به محصولات زیبایی وجود دارد:

یکی، به نام درماتیت تماسی تحریکی است که  زمانی اتفاق می افتد که چیزی به پوست شما آسیب رسانده باشد. پوست شما ممکن است در اثر استفاده از محصول مورد نظر دچار سوختگی، خارش  و یا قرمزی شود و ممکن است تاول هم ایجاد شود .

 

نوع دیگری از واکنش در واقع شامل سیستم ایمنی بدن شما است که آن را درماتیت تماسی آلرژیک می نامند و علائم شامل قرمزی، تورم، خارش، کهیر و.. می باشد و در هریک از قسمتهای بدن می تواند واکنش آلرژیک ایجاد شود  هر چند آن اغلب بر روی صورت، لب ها، چشم ها، گوش ها و گردن اتفاق می افتد .

 

در بعضی موارد ممکن است شما یک واکنش ترکیبی از هر دو مورد را داشه باشید.

عطرها و مواد نگهدارنده  و حتی گاهی بعضی مواد آرایشی بدون بو چون از مواد شیمیایی تهیه شده اند می تواند در شما واکنش های آلرژیک ایجاد کنند.

تقریبا هر محصول پوستی که برخی از مواد نگهدارنده دارند  که متداول ترین آنها : دی ام دی ام هیدانتوین، فنوکسیاتانول، متیلکلروایزوتیازولینون، و فرمالدئیدمی باشند با آلرژی پوست در ارتباط هستند.

 

در ادامه: محصولات آلرژی زا

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments