روش عمل لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لیفت سینه

روش عمل لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لیفت سینه| همراه با تصاویر و فیلم

روش عمل لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لیفت سینه| همراه با تصاویر و فیلم

روش عمل لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لیفت سینه

روش عمل لیفت سینه به نام مستوپکسی به این صورت انجام می شود که عمل به صورتی انجام شود که نوک پستان بالاتر از جای قبلی خود قرار بگیرد.  این روش معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست.  جراحی لیفت سینه حدود 2 تا سه ساعت طول می کشد و معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می شود.

لیفت سینه عملی است که فرم پستان های شما را تغییر می دهد.  در طول پروسه عمل ، پوست اضافی و بافت سینه به اندازه ای که لازم است برداشته می شود.  با عمل مستوپکسی تغییر چندانی در سایز سینه بوجود نخواهد آمد.  اما در صورت تمایل بیمار ، جراح می تواند به طور همزمان عمل افزایش یا کاهش حجم پستان را نیز انجام بدهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر و درمان های زیبایی از جمله ماموپلاستی و لیفت سینه می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

جراح شما با استفاده از یک مارکر محل برش را تعیین می کند و خطوطی روی سینه شما می کشد.  در واقع این خطوط نقشه عمل شما هستند که جراح از روی آنها برای جداسازی اضافات و برش استفاده می کند.

این نشانه ها به عنوان راهنما یا نقشه برای جراح به کار می رود.  اگر این خطوط نباشد احتمال دارد که فرم دهی به سینه به مشکل برخورد کند.  زیرا فرم اندام در هنگام خوابیدن بر روی تخت با حالت ایستاده آن خیلی تفاوت دارد.  طراحی سینه یکی از مهم ترین بخش ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب شما است.

در عمل لیفت پستان این نشانه گذاری تعیین می کند که نوک پستان و آرئولا در کجا قرار می گیرند.  مسلماً شما نمی خواهید که نوک سینه های تان در جایی بالاتر از محل طبیعی خود قرار بگیرند.

روش عمل لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لیفت سینه

بیهوشی برای روش عمل لیفت سینه

جراحی پستان می تواند در روش عمل لیفت سینه از بیهوشی عمومی یا بی حسی  موضعی با یا بدون تزریق آرام بخش وریدی استفاده کند.   شما و دکتر بیهوشی تصمیم می گیرید که کدام نوع بیهوشی برای شما مناسب تر است.  مهم این است که شما در تمام مراحل عمل راحت باشید.  در واقع ممکن است بیمار با بی حسی موضعی راحت تر باشد.

 

روش عمل لیفت سینه ، آماده سازی سینه ها برای جراحی

روش عمل لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لیفت سینه

سینه ها و مناطق اطراف آن قبل از جراحی با یک محلول ضد باکتریایی ضد عفونی می شوند. با استفاده از پاک کننده ضد باکتری ، احتمال عفونت پستان یا عفونت محل برش کاهش می یابد.

 

روش عمل لیفت سینه ، برش پستان

 

در روش عمل لیفت سینه برش ها در امتداد نشانه هایی که قبل از عمل مشخص شده اند انجام می شوند.   الگوهای متعددی وجود دارد که می توان برای لیفت سینه از آنها استفاده کرد.  الگوی شما بستگی دارد به میزان پتوزیس یا افتادگی سینه شما و محلی که نوک سینه شما قرار دارد.

الگوهای پستان در لیفت سینه همانند الگوهایی هستند که برای کاهش سایز سینه انجام می شوند.

انواع الگوهای برش عبارت هستند از :

برش دونات یا دایره ای   

همچنین به عنوان برش پریئورولار نیز شناخته می شود. این برش در اطراف آرئولا ایجاد می شود. و در مواردی استفاده می شود که میزان افتادگی سینه کم تا متوسط باشد.

برش هلالی

از این نوع برش معمولاً کم تر استفاده می شود.  زیرا برش در اطراف نیمه بالای نوک سینه ایجاد می گردد و بخش هلالی شکلی از پوست بالایی برداشته شده و پس از عمل مجدداً به اطراف آرئولا بخیه زده می شود .

برش سوراخ کلیدی

در این روش یک برش دور هاله سینه و یک خط عمودی تا زیر چین سینه ایجاد می شود.  برش سوراخ کلیدی بیشتر در خانم هایی که درجه افتادگی سینه های شان متوسط است کاربرد دارد .

برش لنگر

این الگوی برش بیشتر از سایر برش ها برای روش عمل لیفت سینه مورد استفاده قرار می گیرد.  برش لنگر شامل سه جنبه متمایز است. مانند الگوهای دیگر ، برش در اطراف مرز آرئولا وجود دارد.  مانند الگوی سوراخ کلید ، یک برش به صورت یک خط عمودی تا زیر چین سینه ایجاد می شود.   برش سوم در زیر پستان به صورت افقی داده می شود.  این برش به برش عمودی متصل می شود.  طول این برش بستگی دارد به میزان پوست اضافی که باید برای لیفت سینه برداشته شود.

علاوه بر این ، در این مرحله ، اگر  آرئولای شما بیش از حد بزرگ است و به علت افتادگی سینه ها پهن تر شده ، می توان آنها را کوچک تر کرد.  این روش عمل با استفاده از یک دستگاه به نام آرولاتوم arolatome   انجام می شود.  این روش محبوبیت بیشتری از روش کوکی کاتر دارد.

کوکی کاتر دستگاهی دایره ای با یک  سوراخ در وسط برای قرار دادن نوک پستان است. کوکی کاتر بر روی نوک پستان تمرکز می شود و سپس لبه بیرونی با نشانگر مشخص می شود و یا به طور محکم به بافت پستان فشرده می شود تا اثر ایجاد شود.  سپس قسمت اضافی بریده شده و برداشته می شود.

پس از آن نوک پستان بر سرجای خود قرار داده شده و بخیه زده می شود.  تا سینه شما جوان تر و خوش فرم تر به نظر برسد.

همچنین نوک پستان در محلی بالاتر از محل قبلی خود قرار می گیرد.

برای گرفتن وقت مشاوره از متخصصین با تجربه در این زمینه به مرکز برکه مراجعه فرمایید.  برای تماس با ما و گرفتن وقت اینجا کلیک کنید.  

برداشتن پوست اضافی  

پوست بیش از حد و اضافه سینه برداشته می شود.  پوست و چربی باقی مانده در موقعیت های جدید خود قرار می گیرند تا شکل سینه  جوان تری را ایجاد کنند.   نوک پستان و آرئولا نیز به محل بالاتری منتقل می شود.

 

روش عمل لیفت سینه ، بستن محل عمل

 روش عمل لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لیفت سینه

 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

برش های پستان سپس با بخیه ها بسته می شوند.  پوست شما چندین لایه دارد.  جراح ابتدا لایه های عمیق تر را بخیه می زند و سپس به بستن لایه های سطحی می پردازد. از آنجایی که بخیه ها زیر پوست هستند ، در طول برش دیده نمی شود. با این حال ، انتهای  نخ ها در هر دو انتهای برش  قابل مشاهده است.

در نهایت نخ های بخیه کشیده می شوند و یا جراح شما ، انتهای آن را کوتاه می کند تا با گذشت زمان جذب پوست شما شود.  به طوری که فقط بخشی از نخ بخیه که قابل دیدن نیست باقی می ماند.

باقی ماندن بخیه ها در پوست خطرناک نیست و می تواند به جلوگیری از فشار وارده  در برش کمک کند و در نهایت منجر به نازک تر شدن اسکار می شود.

 

پانسمان و بریس پس از روش عمل لیفت  

پس از بستن برش ها ، محل عمل به خوبی تمیز می شود.  ابتدا محل عمل پانسمان می شود و پس از آن سینه بند و بریس جراحی روی سینه قرار می گیرد. این بریس فشرده سازی فشار ملایمی بر روی سینه ها دارد و از سینه ها محافظت می کند.  استفاده از بریس برای یک مدت کوتاه است و معمولاً بیش از  دو تا چهار هفته بعد از عمل مجاز نیست.

محقق و مترجم : مینو شفیعی   minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments