لیزر موهای زائد در شعبه شیراز

تخفیف لیزر مو در شهر شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

لیزر موهای زائد در شیراز

سلام من ساناز هستم و تو شهر شعر و ادب پارسی، شهر گل و بلبل، شهر بهار نارنج، شهر سعدی و حافظ، شیراز زندگی می کنم. من عاشق شهرم هستم و به قول حافظ:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خوشا شیراز و وضع بی‌ مثالش

خداوندا نگه دار از زوالش

من یه تازه عروسم، یعنی تازه یک ماهه که ازدواج کردم. داستانی که می خوام براتون تعریف کنم جالبه و مربوط میشه به خاطرات قبل از ازدواجم.

موضوع بر می گرده به 6، 7 ماه قبل که منو محمد (همسرم) تازه نامزد کرده بودیم و دنبال سور و سات برنامه های عروسی مون بودیم. هر روز برای خرید بیرون می رفتیم. از این مغازه به اون مغازه، از این فروشگاه به اون فروشگاه … تو این بین هم هر روز سایت های اینترنت رو زیر و رو می کردیم تا تالار مناسبی رو پیدا کنیم. خلاصه خیلی درگیری و مشغله داشتیم، اما خوب، شیرین و به یاد موندنی هم بود. به قول حافظ:

الا يا ايها الساقي ادرکاسا و ناولها        

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

خلاصه از یه تالار بازدید کردیم و پسندیدیم و روز عروسی مون مشخص شد. مشخص شدن روز جشن از طرفی خیلی خوشحال کننده و از طرفی هم بهمون استرس می داد که دیگه 6 ماه بیشتر وقت نداریم و باید هر چه زودتر کارامونو تموم کنیم.

گذشته از دغدغه هایی که برای ازدواج مون داشتیم (اجاره کردن خونه، خرید وسایل، چیدن خونه، برگزاری جشن و…)، یه مسئله مدام ذهنمو درگیر خودش کرده بود و اون چیزی نبود جز موهای زائدم. راستش من آدم خیلی پر مویی بودم و دوست نداشتم این مساله باعث خجالتم تو زندگی زناشویی مون بشه. از طرفی هم استفاده از ژیلت کار بی نتیجه ای بود. چون پوست حساسی داشتم و بعد از شیو کردن جوش می زدم. نسبت به اپیلاسیون هم نظر خوبی نداشتم، چون آستانه درد پایینی دارم و نمی تونستم تحمل کنم. بنا به همین دلایل به فکر لیزر موهای زائد افتادم. جریان رو با محمد در میون گذاشتم و گفتم میخوام برای لیزر موهای زائدم اقدام کنم. محمد بهم پیشنهاد داد که یه گشتی تو اینترنت بزنم و درباره اش بیشتر تحقیق کنم.

برای مطالعه لیزر موهای زائد پیش از عروسی اینجا را کلیک کنید.

همون شب تحقیقمو شروع کردم و وارد سایتهای پوست و لیزر موهای زائد شدم. تو سایت تهران اسکین درباره لیزر موهای زائد، مزایا، عوارض و خیلی مسائل مربوط بهش اطلاعات خوب و مفیدی گذاشته بود. از همه مهم تر این که شعبه های زیادی تو شهرهای مختلف، از جمله شیراز داشت. فورا شماره تماس مرکز لیزر موهای زائد شیراز رو یادداشت کردم.

فردا صبح که از خوابی بیدار شدم، اولین کاری که کردم این بود که با مرکز لیزر تماس بگیرم و یه وقت بگیرم. تماس که گرفتم، منشی گفت باید قبل از تعیین وقت، برای مشاوره برم. خلاصه هماهنگ کردم و فردای اون روز به کلینیک مراجعه کردم.

وارد مطب شدم، یه فضای دلنشین و گرم و چند نفر که منتظر نشسته بودن. رفتم پیش منشی و گفتم برای مشاوره اومدم. منشی اول توضیح داد که: این کلینیک زیر نظر متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر اداره میشه و دستگاهی که باهاش کار لیزر موهای زائد انجام میدن، لیزر دایود و الکساندرایت هستش.

پرسیدم: لیزر دایود چیه؟

منشی: لیزر دایود ما خیلی سریع و بدون درده. این لیزر سرعتی بالغ بر 15Hz با تکرار 10  شات در یک ثانیه داره. به همین دلیل می تواند موها رو در زمان کمتر با خیالی راحت تر حذف کنه ( درمان 10 تا 20 دقیقه برای مناطق نسبتا بزرگ طول می کشه و کل بدن حدود 1.5 ساعت). لیزر دایود با نفوذ عمیق تر به فولیکول مو، و تخریب آن، از رشد مجدد مو جلوگیری می کنه و اثر آن بسیار پایدارتر از نسل های قدیمی تر لیزر، مانند انواع IPL است.

گفتم: خوب اینایی که گفتید چه مزیتی داره؟

منشی: علیرغم این که این دستگاه لیزر می تونه موهای زائد تونو از بین ببره، قادره پوست تونو سفت کنه، آکنه رو از بین ببره، مانع از رشد موهای زیر پوستی بشه و بعد از درمان، پوستی نرم و لطیف به جای بذاره.

منشی در خصوص لیزر موهای زائد خیلی با معلومات بود و به زبان ساده توضیح می داد. کمی که منتظر بودم، نوبتم رسید و وارد اتاق خانم دکتر شدم. در برخورد اول، خانم دکتر خیلی گرم و صمیمی بودن و از همون روز منو شیفته خودشون کردن. بعد از این که خودمو معرفی کردم توضیح دادم که 6 ماه دیگه عروسیمه و می خوام از شر این موهای زائد خلاص بشم و … بعد هم کلی سوال که از قبل آماده کرده بودم رو از خانم دکتر پرسیدم. سوالای من اینا بود:

من: لیزر موهای زائد چطوری موها رو از بین می بره؟

دکتر : ما در این کلینیک از لیزر دایود با تکنولوژی بدون درد و فوق سریع سوپرانو استفاده می کنیم. طول موج این لیزر بین 800 تا 810 نانومتر است و این طول موج بیشتر باعث می شود تا امواج به میزان بیشتری در پوست نفوذ نمایند و از ملانین های موجود در اپیدرم پوست دوری کرده و فولیکول های مو را مستقیما مورد هدف قرار می دهند. در واقع طول موج بلند تر باعث می شود تا پوست کمتر آسیب ببیند و تغییر رنگ پوست هم رخ ندهد. لیزر دایود برای موهای ضخیم و تیره مناسب است و گزینه خوبی برای رفع موهای زائد کمر و ناحیه تناسلی است.

من: من پوست خیلی حساسی دارم و بعد از شیو کردم جوش می زنم. آیا لیزر هم مثل ژیلت عوارض داره؟

دکتر : پس از لیزرموهای زائد، پوست ممکن است کمی زرد یا قرمز شود.  در این مرحله ما از یک ژل خنک کننده، مانند ژل آلوئه ورا برای کاهش التهاب پوست استفاده می کنیم. پس از اولین جلسه، به محض از بین رفتن قرمزی پوست تان بلافاصله نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

من: خانم دکتر من آستانه درد خیلی پایینی دارم. آیا لیزر موهای زائد درد هم دارد؟

دکتر : اکثر مراجعین، لیزر موهای زائد را به خوبی تحمل می کنند.  لیزر دایود  با سرعت بالا،  سریع، مؤثر و مقرون به صرفه است و برای کاهش دائمی مو های زائد  نه تنها  دردی ندارد بلکه  یک روش انقلابی جدید  برای از بین بردن موهای زائد است. ما با توجه به تحمل مراجعه کننده، هر گاه که نیاز باشد دست از کار می کشیم تا شما احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید. در برخی مواقع هم که آستانه دردتان پایین باشد، از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده می کنیم.

من: باید چند جلسه مراجعه کنم؟

دکتر : ما توصیه می کنیم تمام مشتریان برای رسیدن به نتیجه مطلوب  حدود 6 تا 10 جلسه درمان با لیزر را انجام بدهند.  این تعداد جلسات به این منظور است که لیزر بتواند مو را در مرحله رشد فعال درمان کند. زیرا ممکن است  مو  در یکی از مراحل چهار گانه رشد خود باشد.

من: به نظر شما آیا واقعا فایده ای داره که از لیزر موهای زائد استفاده کنم؟

دکتر : بله، البته. لیزر موهای زائد مزایایی دارد که باعث می شود افراد این روش را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود انتخاب کنند. مزایایی مثل:

  • کاهش سریع و چشمگیر موهای زائد همراه با نرمی و لطافت پوست
  • استفاده ازتکنولوژی روز و سیستم های پیشرفته لیزر موهای زائد
  • انتخاب لیزر متناسب با نوع پوست شما
  • کاهش نیاز به اصلاح روزانه
  • افزایش اعتماد به نفس

من: آیا بعد از لیزر موهای زائد باید کار خاصی انجام بدم؟

دکتر : پس از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض گرما و نور خورشید خودداری کنید. همچنین از انجام مواردی مانند دوش آب گرم، سونا و حمام بخار و شنا کردن در آب های حاوی مواد شیمیایی مانند کلر هم اجتناب کنید.

من: آیا نتایج  حاصل از لیزر موهای زائد دائمی هستن یا خیر؟

دکتر : عوامل زیادی مشخص کننده نحوه ی پاسخ گویی بدن یک فرد به لیزر موهای زائد می باشد، مانند نوع پوست و مو، نوع لیزر به کاربرده شده،  بیماری های شما و البته این موارد بر زمان رشد مجدد موهای زائد شما هم موثرند. بنابراین پاسخگویی به این سؤال چندان راحت نیست.

می توان با گردآوری اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌های فردی و لیزرهای به کاربرده شده برای درمان، احتمال رشد مجدد این موها و یا پایداری نتایج حاصل از لیزر موهای زائد را تخمین زد.

لیزر روشی برای کاهش دائمی موهای زائد است نه رفع دائمی آن‌ها. لیزر موهای زائد در طی جلسات میتواند رشد موهای زائد را متوقف نماید ولی پس از اتمام جلسات احتمال رشد مجدد این موها وجود دارد.

به منظور افزایش احتمال موفقیت ناشی از لیزر موهای زائد، سعی کنید تا در تمام جلسات لیزر موهای زائد شرکت کنید تا موهایی که در چرخه رشد هستند هم از بین بروند. حدود 6 تا 10 جلسه لازم است تا شما به کلی از شر موهای زائد خود راحت شوید.

لیزر موهای زائد

توضیحات دکتر بسیار کامل، صادقانه و قانع کننده بود. ضمن تشکر و قدردانی بابت وقتی که برام گذاشتن و صبورانه به سوالاتم پاسخ دادن، از ایشون خداحافظی کردم و از اتاق خارج شدم و رفتم پیش منشی. از منشی پرسیدم: ببخشید هزینه لیزر موهای زائد به چه صورته؟

منشی جواب داد: بسته به تعداد جلسات، نواحی ای که می خواهید لیزر انجام بدین و قد و وزن شما، هزینه های لیزر موهای زائد متفاوته.

برای اطلاع از هزینه های لیزر موهای زائد در شعبه شیراز اینجا را کلیک کنید.

از ایشون خواستم اولین وقت من رو تنظیم کنه. خوشبختانه، کلینیک انقدر حرفه ای و خوب بودن که تعیین روز و ساعت مراجعه رو به عهده خودم گذاشتن و چی از این بهتر. در آخر، خانم منشی به من گقت: پیش از شروع اولین جلسه لیزر موهای زائد تون به این نکات توجه کنید:

  • از انجام اپیلاسیون، کندن مو با موچین، استفاده از کرم های موبر، الکترولیز و سایر روش‌های مشابه حداقل 6 هفته پیش از جلسه لیزرتون بپرهیزید ولی می توانید از ژیلت استفاده کنید.
  • حداقل 6 هفته پیش از جلسه لیزرتون از قرار گیری در معرض نور خورشید بپرهیزید. .همچنین برنزه کردن باعث تغییر رنگ رنگدانه های پوستی شما می‌شود و در نهایت مشکلاتی را در روند لیزر درمانی تون بوجود می آورد .
  • دو روز پیش از جلسه لیزرتون هم ناحیه مربوطه را شیو کنید تا موهای بلند پرتوهای لیزر را جذب نکنند.

از کلینیک که خارج شدم، فورا به محمد زنگ زدم و از سیر تا پیاز قضیه رو براش تعریف کردم.

لیزر موی زائد

اولین جلسه لیزر موهای زائد فرا رسید و من برای آخرین بار، موهای بدنم رو شیو کردم، اما این بار خیلی خوشحال بودم! به کلینیک که مراجعه کردم، بعد از آماده شدن برای لیزر، دکتر بهم یه عینک مخصوص داد تا اشعه به چشمام آسیب نزنه. روی پوستم هم کرم بی حس کننده زدن.

در طول جلسه لیزر، دردی که اذیتم کنه حس نکردم. حین لیزر احساس می کردم یه کش پول روی پوستم کشیده میشه. تجربه جالب و جدیدی بود. بعد از لیزر، پوستم یه کم قرمز و ملتهب شده بود که دکتر گفت این موضوع طبیعیه.

بعد هم از یه ژل خنک کننده استفاده کرد و گفت تا چند ساعت دیگه برطرف میشه و نگران نباشم.

بعد از اولین جلسه، موهام خیلی کم شده بودن ولی هنوز رشد داشتن. بعد از اون جلسه، من 7 جلسه دیگه به کلینیک دکتر مراجعه کردم. جلسات من طوری برنامه ریزی شده بود که پیش از روز عروسیم به اتمام برسه و بالاخره جلسات تموم شد.

حسی که توی روز عروسیم داشتم، گذشته از احساس عشق و خوشحالی ای که داشتم، حس لطافت، درخشندگی، تمیزی و نرمی بی حد و مرزی بود که در نتیجه لیزر موهای زائد بدنم حاصل شده بود.

اون روز تو دلم خانم دکتر رو خیلی دعا کردم. الان که دارم این متن رو می نویسم ویک ماه از عروسیم می گذره، من فقط یک بار با ژیلت موهامو زدم؛ موهایی که دیگه نمیشه بهوشن بگی زائد! چون تبدیل به کرک شدن و خیلی خیلی کم هستن.

هر روز حس تمیزی و پاکیزگی باهام همراهه. از همه مهم تر احساس می کنم این موضوع توی روابط زناشویی، به خصوص اوایلش خیلی تاثیر مثبت داره. وای که هر چی بگم کم گفتم از مزایای لیزر موهای زائد!

بعد از مراجعه ام به مطب لیزر مو، فهمیدم که انتخاب یه مرکز خوب و معتبر با یه تکنسین با تجربه و حرفه ای و یه دستگاه مدرن و پیشرفته چقدر مهمه و می تونه جلوی ایجاد یک سری عوارض رو بگیره و بهترین نتیجه رو هم حاصل کنه.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید