لیزر برزیلی

لیزر موهای زائد برزیلی برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی

احساس تازگی و تمیزی

هیچ حسی بهتر از احساسی که بعد از شیو کردن موهای زائد خود پس از استحمام دارید، نیست: تجربه صافی و بی مویی! حال تصور کنید این حس را هر روز تجربه کنید، حتی در مواقعی که زمان تان محدود است و فقط 5 دقیقه برای دوش گرفتن فرصت دارید! با لیزر موهای زائد برزیلی، تمیزی و تازگی ناحیه تناسلی خود را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد.

دیگر لازم نیست خارش و التهاب بعد از شیو کردن را تحمل کنید. با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به سبک برزیلی، موهای زائدتان چنان از بین خواهد رفت که گویی هیچوقت مویی در این ناحیه رشد نکرده بوده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر موهای زائد برزیلی چه سبکی است؟

لیزر موهای زائد برزیلی

استفاده از ژیلت و انجام اپیلاسیون را فراموش کنید و به لیزر فکر کنید. اگر در فکر انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود هستید، لیزر برزیلی را انتخاب کنید. در سال های اخیر، این سبک یکی از محبوب ترین روش های حذف موهای زائد تناسلی بوده است.

از 4000 سال قبل از میلاد مسیح، از بین بردن موهای زائد، از جمله ناحیه تناسلی در بین زنان مرسوم بوده است. با رواج پیدا کردن مایو در کشورهای غربی، از بین بردن موهای زائد تناسلی در بین زنان غربی شایع تر شد. تغییر و تنوع سبک لباس های زیر نیز یکی از عوامل تشویق کننده در این زمینه بود. در دهه های گذشته، تمایل بیشتر به از بین بردن موهای زائد سبب شد که لیزر برزیلی، انتخاب بسیار رایجی برای زنان رقم بخورد. لیزر موهای زائد برزیلی، روشی دائمی تر نسبت به سایر روش ها محسوب می شود و تقریبا همه موهای زائد این ناحیه را از بین می برد.

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

گذشته از احساس تازگی که می توانید هر روز از آن لذت ببرید، از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی دارای مزایای دیگری نیز هست. شما می توانید بدون نگرانی نسبت به این که کی آخرین بار موهای زائدتان را تراشیده اید یا اپیلاسیون کرده اید، با خیالی آسوده بیکینی مورد علاقه تان را به تن کنید و به استخر یا کنار دریا بروید. همچنین می توانید لباس زیرهای زیبا و دلخواه خود را تن کنید. دیگر مزایای لیزر موهای زائد تناسلی عبارتند از:

  • صافی و نرمی بی حد و مرز پوست ناحیه
  • پوشیدن آخرین و جدیدترین مول های لباس زیر و مایو
  • احساس تازگی، تمیزی و اعتماد به نفس بیشتر

 

چه کسانی می توانند از لیزر موهای زائد برزیلی بهره مند شوند؟

 

سال ها پیش، از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی یک امر شرم آور محسوب می شد، اما این طرز فکر به مرور زمان منسوخ شد. زیبایی شناسی، یکی از دلای اصلی انتخاب سبک برزیلی است؛ اما مردم اغلب به دلیل ارتقای سطح بهداشت فردی انتخاب می کنند. هر فردی با هر سنی، با هر حرفه ای، با هر سبک زندگی و هر وضعیت تاهلی می تواند از لیزر موهای زائد برزیلی استفاده کند و از نتیجه آن که صافی و نرمی بی اندازه است، لذت ببرد.

تنها زنان نیستند که می توانند از لیزر برزیلی بهره مند شوند، برخی از مردان نیز برای حذف موهای ناحیه تناسلی خود این سبک را انتخاب می کنند و برای مدتی طولانی از اثربخشی و نتایج آن لذت می برند. ممکن است مردان کمی از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هراس داشته باشند، اما ما این اطمینان را می دهیم که لیزر درمانی در شرایطی ایده آل و راحت خواهد بود و کوچک ترین خطر و گزندی برای آقایان نخواهد داشت.

 

چرا لیزر موهای زائد برزیلی؟

هنگامی که شما به سبک برزیلی موهای زائد تناسلی خود را حذف می کنید، نتیجه اش به گونه ایست که گویی هیچ موی زائدی در این ناحیه رشد نکرده بوده است. از آنجایی لیزر موهای زائد برزیلی بسیار محبوب است که به عقیده بسیاری از زنان نیازی به نگرانی نسبت به ایجاد جوش و موهای زیر پوستی ناحیه تناسلی نیست و حس پاکیزگی و تمیزی را هر روز سال تجربه می کنند.

با لیزر موهای زائد برزیلی دیگر لازم نیست هر صبح وقت خود را تلف کنید یا هزینه خود را صرف راه حل های موقت مانند اپیلاسیون کنید.

 

انواع لیزر برزیلی

انواع لیزر برزیلی

لیزر موهای زائد برزیلی دارای سبک های مختلفی است و تقریبا همه موهای زائد ناحیه تناسلی را از بین می برد. در لیزر برزیلی کامل، کل موهای زائد از بین می روند و هیچ مویی باقی نمی ماند. حال شما می توانید تعیین کنید که بخشی از مو به صورت نوار، مثلث، قلب یا هر شکل دیگر باقی بماند. در ذیل به برخی از سبک های رایج اشاره شده است:

  • برزیلی کامل: همه موهای ناحیه از بین می روند.
  • برزیلی با نوار: همه موهای ناحیه از بین می روند و تنها یک نوار باقی می ماند.
  • برزیلی با مثلث: همه موهای ناحیه از بین می روند و تنها یک مثلث باقی می ماند.
  • برزیلی با طرح سفارشی: همه موهای ناحیه از بین می روند و تنها طرح سفارشی شما باقی می ماند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.idealimage.com/services/brazilian-laser-hair-removal.php” ]لینک مرجع[/button]

 

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید