لیزر؛درمان قطعی منافذ باز پوستی

بستن منافذ پوستی با لیزر
بستن منافذ باز پوستی با لیزر

 

بستن منافذ باز پوستی با لیزر نوعی روند درمانی بدون درد ،سریع و مؤثر است که با نفوذ به اعماق پوست ،کلاژن سازی را تحریک میکند و در نهایت پوست جمع شده و اندازه روزنه های پوستی نیز کاهش می‌یابد .
بستن منافذ پوستی با لیزر ،فرایندی سریع و بدون درد بوده و به کرمهای موضعی نیازی ندارد .تعداد زیادی از مراجعین درد ناشی از بستن منافذ پوستی با لیزر را به ضربات یک باند پلاستیکی بروی صورت تشبیه میکنند .روش یاد شده حدود 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد .
درمان معمولاً در طی6 تا 8 جلسه صورت گرفته و پس از پایان جلسات هم فرد باید برای تثبیت نتایج نهایی مراجعه کند و یا فرد میتواند شش ماه صبر کند تا بهبود وضعیت نهایی مشخص شود .
فاصله بین جلسات بستن منافذ باز پوستی با لیزر به مدت 12 تا 16 روز حدود 2 هفته میباشد .بهتر است فرد 4 بار در سال و یا یک بار در طی هر سه ماه برای جلسات درمانی تثبیت مراجعه نماید .شما میتوانید بلافاصله پس از درمان به کارهای روزمره خود بپردازید .

بستن منافذ باز پوستی با لیزر و دوران پس از آن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پس از جلسات بستن منافذ باز پوستی با لیزر بهتر است حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید .در واقع مصرف کرم ضد آفتاب بهترین روشی است که میتوان به کمک آن از بروز اسیبهای پوستی بیشتر جلوگیری کرد .مصرف روزانه قرص های مولتی ویتامین هم به تغذیه پوست شما کمک کرده و سلامت آن را بهبود می‌بخشد .کرم ها و سرم های ویژه ای نیز به پوست شما در جهت ترمیم بیشتر و بهبود وضعیت خود کمک میکنند .
بهتر است در طی جلسات بستن منافذ پوستی با لیزر از کرمهای ضد آفتاب مناسب و تمیز کننده های ملایم مصرف کنید .کرم‌های ضد آفتاب قوی با قابلیت محافظت از پوست در برابر پرتوهای مختلف ،مرطوب کننده ها و پاک کننده های ملایم همه از گزینه هایی هستند که باعث مدیریت بهتر وضعیت پوست می‌شوند .

بستن منافذ باز پوستی با لیزر و نتایج حاصل از آن

احتمالاً پس از اولین جلسه درمانی شما متوجه می‌شوید که تغییراتی در وضعیت پوستتان بوجود آمده است یعنی پوست شما سفت تر شده است ولی نتایج کلی فقط پس از چندین جلسه درمانی مشخص می‌شوند .حدود شش ماه طول می‌کشد تا کلاژن های جدید ساخته شوند و پس از شش ماه از آغاز درمان شما میتوانید شاهد بهبود رنگ و اندازه روزنه های پوستی باشید.

کاندیدای مناسب بستن منافذ باز پوستی با لیزر

بهترین کاندیدا برای این روش درمانی کسانی هستند که پوست پیری دارند و یا بر اثر قرار گیری در معرض نور خورشید به اسیبهای پوستی دچار شده‌اند .معمولا افراد بین 30 تا 50 سال برای این روش درمانی مراجعه میکنند .افرادی که به دلیل اکنه های پوستی هم ،منافذ پوستی بزرگی دارند ،میتوانند از مزایای این روش درمانی بهره مند شوند.

حتماً قبل از آغاز درمان در خصوص مرکز مربوطه و روند درمانی تحقیق کنید تا از بروز خطرات و عوارض جانبی ممکن پیشگیری نمایید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آ ل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
نینا
نینا
7 years ago

با سلام.
واسه منافذ باز صورت چه لیزری استفاده میشه؟؟وایا قرمزی و زخم بعد لیزرش هست یا نه؟؟ممنون

فاطمه ابولحسنی
فاطمه ابولحسنی
7 years ago
پاسخ به  نینا

فرکشنال یا گاهی میکرودرم به شما کمک خواهد کرد

میترا
میترا
7 years ago

اگر بخواهیم جای جوش و منافذ باز صورت را لیزر کنیم بعد از جلسه اول چه مدت بعد باید جلسه دوم را انجام بدهیم ؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  میترا

بستگی به نوع لیزر و نوع دقیق درمان دارد, پس از درمان پزشک باشما جلسه بعدی را هماهنگ خواهد کرد