لیزر بانوان در کرمانشاه

یک مرکز خوب برای لیزر بانوان در کرمانشاه کجاست؟

لیزر بانوان در کرمانشاه

لیزر بانوان در کرمانشاه

“اول از هر چیز بهتر است گوشزد کنیم که منظور از لیزر در این مقاله صرفا لیزر موهای زائد است.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کردن موهای زائد درمانی تقریبا نوظهور و تازه در کشور ما محسوب می شود که البته در همین مدت نسبتا کم حضورش توانسته طرفداران بسیار زیادی هم برای خود پیدا کند. علت این امر به نتایج فوق العاده ی آن در رفع دائمی موهای زائد بر می گردد.

لیزر بانوان در کرمانشاه
لیزر بانوان در کرمانشاه

اگر یک گشت ساده در ویدئو های اینترنتی بزنید با افراد زیادی رو در رو می شوید که لیزر موهای زائد را انجام داده اند و بسیار از حاصلش راضی بوده اند. و این جدای از محتواهای تبلیغاتی است.

هرچند لیزر هرگز درمانی نیست که فقط مختص خانم ها باشد، اما در عموم جوامع و به خصوص در جوامع شرقی مانند ایران ، مردان کمتر از زنان به رفع موهای زائد بدنشان می پردازند. مثلا کمتر مردی را پیدا می کنید که ورزشکار حرفه ای نباشد، ولی موهای زائد پاها یا کمرش را اصلاح کند.

این درحالی است که خانم ها مدام مثلا همیشه درحال شیو کردن پاهایشان یا رفع وهای زائد سایر نقاط بدنشان هستند.

نکته : لیزر موهای زائد و به طور کلی از بین بردن موهای زائد به هر روش سنتی یا مدرنی علاوه بر نقشش در زیبایی در رعایت بهداشت فردی نیز نقش بسیار مهمی دارد.

خوشبختانه این روزها مراکز لیزر زیادی در کرمانشاه تاسیس شده، اما متاسفانه همه ی آنها مراکز با کیفیت و متعبری نیستند. خیلی از جاهایی که خود را مرکز لیزر معرفی می کنند در واقع تنها یک آرایشگاه زنانه هستند که دستگاه لیزری خریده اند و اقدام به استفاده از آن برای مشتری هایشان می کنند.

لیزر بانوان در کرمانشاه
لیزر بانوان در کرمانشاه

این در حالی است که مهمترین نکته در مورد لیزر کردن موهای زائد انتخاب مرکزی معتبر، با کیفیت و مطمئن است. چراکه  با همه ی سادگی و آسانی روند آن، لیزر درمانی است که با کوچکترین سهل انگاری یا عدم تخصص کافی می تواند صدمات و آسیب های پوستی نسبتا جدی به شما وارد کند. علاوه بر آن بسیاری از این مراکز به دستگاه های جدید لیزر مجهز نیستند، و وقتی از جدید صحبت می کنیم منظورمان دستگاهی که آپدیت سه یا چهار سال قبل را داشته باشد نیست. بلکه این تکنولوژی مدام در حال به روز شدن و بهتر شدن است و دستگاه های مثلا تولید 2017 با مدل های سال 2018 می توانند فرق های بسیاری در کیفیت داشته باشند.

خوشبختانه مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در جدیدترین اقدامات خود مرکزی تخصصی لیزر موهای زائد در کرمانشاه را راه اندازی کرده تا کرمانشاهی های عزیز هم بتوانند از خدمات فوق العاده و با کیفیت لیزر بهره مند شوند. این مرکز جدیدترین دستگاه های لیزر را در اختیار داشته و هدفش ارائه ی بهترین خدمات با به صرفه ترین هزینه هاست.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد لیزر بانوان صحبت کنیم.

لیزر بیکینی

بیکینی در حقیقت به ناحیه ی تناسلی و دور آن تا  ران ها گفته می شود. به عبارت بهتر این ناحیه همان بخشی است که یک لباس بیکینی عادی پوشش می دهد. شاید بپرسید که این ناحیه که اصولا و عموما دیده نمی شود چرا باید لیزر شود؟!

لیزر بانوان در کرمانشاه
لیزر بانوان در کرمانشاه

در پاسخ بهتر است مختصر تجربه ی یکی از مراجعان را بازگو کنیم.

این خانم مدتی بود که با همسرش بر سر مسائل زناشویی مشکل داشت و این مسئله باعث شده بود رابطه و زندگی مشترکش را در خطر ببیند. چون تعداد دفعات و بازخورد های همسرش از زندگی زناشویی شان رضایت بخش نبود. تا اینکه این خانم عزیز که اتفاقا رشد موهای زائدش هم زیاد بود به توصیه ی آشنایان تصمیم گرفته بود موهای بدنش را لیزر کند. اول هم با لیزر ناحیه بیکینی شروع کرده بود. بعد از اتمام دوره ی لیزر بیکینی ، این مراجع عزیز می گفت که به خاطر رفع موهای زائد و افزایش زیبایی ظاهری، زندگی زناشوییش با همسرش خیلی بهتر و رضایت بخش تر ازقبل شده است.

اما فقط زیبایی اندام نیست که دلیلی برای لیزر کردن موهای زائد محسوب می شود. بلکه موهای زائد چون زیر لباس می مانند و از تماس با هوا و نور به دور هستند، علاوه بر آن در مجاورت رطوبت عرق بدن هم قرار دارند،  محلی فوق العاده برای رشد باکتری و بروز عفونت هستند. به خصوص موهای زائد ناحیه بیکینی که درمعرض رطوبت بیشتری هم قرار دارند و کمتر از زیر لباس بیرون می آیند!

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی را مطالعه کنید.

آیا لیزر موجب نازایی می شود؟

لیزر درمانی ایمن و کم خطر است. اشعه ی لیزر اصلا از بدن عبور نمی کند که بخواهد بر اندام داخلی مانند رحم تاثیری بگذارد. نهایت برد این اشعه تا عمق ریشه های مو هاست. لذا نگران نباشید، این ترس رایج از تاثیر لیزر بر نازایی بانوان شایعه ای بی اساس بیش نیست.

لیزر بانوان در کرمانشاه
لیزر بانوان در کرمانشاه

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

اشعه ی لیزر یک پرتو متراکم نوری است که کار اصلیش تولید حرارت متمرکز و کنترل شده است. برد تابش این اشعه بسیار دقیق است و شدت آن را می توان از بسیار شدید برای مصارف صنعتی گرفته تا ضعیف و کنترل شده در دستگاه های لیزر مو در دسترس داشت.

اشعه ی لیزر مورد استفاده در این درمان به خاطر ماهیت نوری اش، ریشه های تیره ی مو را از نقاط روشن پوست تشخیص داده و پس از تابش مستقیما وارد ریشه مو می شود. این اشعه ی پرحرارت در ساقه ی مو فولیکول که عامل اولیه برای رشد مو هاست را سوزانده و از بین می برد. وقتی فولیکول های مو طی بازه های زمانی مرتب و منظم، متداوما طی چند جلسه از بین بروند، بدن رفته رفته به نبودن آن عادت کرده و تولید مجددش را متوقف می کند.

به همین خاطر هم هست که لیزر درمانی چند جلسه ای و دوره ای است که حدودا 6 الی 10 ماه به طول می انجامد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی تعداد جلسات لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.
لیزر بانوان در کرمانشاه
لیزر بانوان در کرمانشاه

بهترین مرکز لیزر کرمانشاه

مرکز تخصصی لیزر کرمانشاه با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و با تجربه، یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز برای لیزر موهای زائد در کرمانشاه است. مجهر بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تعرفه های قیمتی مناسب و و بسیار به صرفه، مرکز لیزر کرمانشها را به مرکزی با کیفیت و از از نظر قیمتی مناسب تبدیل کرده است. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری

منبعی برای مطالعات بیشتر

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments