کیا جراحی پلک انجام دادن

کیا جراحی پلک انجام دادن ؟نظرات واقعی مردم درباره جراحی بلفاروپلاستی

کیا جراحی پلک انجام دادن

کیا جراحی پلک انجام دادن

اگر شما هم می خواهید عمل جراحی پلک را انجام دهید، احتمالاً بارها و بارها این سوال را از اطرافیان و دوستان خودتان هم پرسیده اید و می خواهید که تجربه ی آن ها در این زمینه را بدانید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

احتمالا خودتان هم می دانید که در حال حاضر وب سایت های زیادی هستند که می توانید به طور آنلاین راجع به مسائل زیادی تبادل نظر کنید.

شاید معروف ترین وب سایت موجود، همین نی نی سایت باشد که زنان و مردان زیادی راجع به مسائل مختلف با هم صحبت می کنند. از شیوه های فرزند داری تا معرفی پزشکان و متخصصین مختلف!

باور نکردنی است اما همین وب سایت مرجع بسیار مهمی برای انتخاب یک متخصص یا مرکز زیبایی هم به حساب می آید.

افراد به جای اعتماد به نظرات کارشناسان، به سراغ این وب سایت می روند و از دیگران و اکانت های مجازی می خواهند تا یک مرکز خوب یا پزشکی متخصص را به آنها معرفی کنند.

فقط کافیست به عکس زیر و کامنت های آن دقت داشته باشید تا متوجه شوید از چه صحبت می کنیم! شخصی سراغ یک پزشک برای جراحی پلک را گرفته است و از دیگران سوال کرده که کیا جراحی پلک انجام دادن ؟ متاسفانه پاسخ هایی که دریافته کرده نشان می دهد این تالارهای گفتگو چگونه هستند.

کیا جراحی پلک انجام دادن
کیا جراحی پلک انجام دادن

 

کیا جراحی پلک انجام دادن
کیا جراحی پلک انجام دادن

در کمال تاسف تالارهای گفتگوی نی نی سایت تبدیل به مکانی فوق العاده برای تبلیغات پزشکان و مراکز بی اعتبار شده است. اکانت های مختلف ، با لحنی که گویا به مشکل فرد اهمیت می دهند، مدعی می شوند که خودشان هم فلان عمل را پیش بهمان پزشک انجام داده اند و نتیجه ی فوق العاده ای گرفته اند. اما بیشتر مواقع این اکانت ها از طرف خود مرکز یا پزشک مامور می شوند که تبلیغات بی اساس در وب سایت بگذارند.

خب به سادگی مشخص می شود که این گونه تبلیغات هیچ گونه اعتباری ندارند. فقط جای تاسف است که تعداد خیلی زیادی از مردم با خواندن این نظرات که حالتی همدلانه و خودمانی دارند، ترغیب می شوند که به پزشک یا مرکز مورد نظر رفته و جراحی یا هر اقدام دیگری را انجام دهند.

اما نکته اینجاست که جراحی پلک پروسیجر ساده ای نیست که بتوانید آن را دست هر کسی بسپارید و خیالتان هم آسوده باشد. بارها و بارها در مرکز زیبایی برکه مشاهده کرده ایم که افرادی به ما مراجعه کرده اند و از نتیجه ی عمل خود به هیچ وجه رضایت ندارند.

بیشتر این دسته از دوستان به جای اعتماد به مراکز معتبر و کارشناسانی که آن ها را معرفی می کنند، به سراغ همین تالارهای گفتگو می روند و یا از دوستان و اطرافیان خود سوال می کنند. اما همین اعتماد بی جا باعث شده است که نتیجه نگیرند و یا حتی دچار عوارض جانبی وخیمی شوند.

کیا جراحی پلک انجام دادن
کیا جراحی پلک انجام دادن

چندی پیش خانومی به سراغ مرکز برکه آمد و در حالیکه اوضاع چندان جالبی نداشت ، ماجرای خود را این گونه تعریف کرد :

تقریباً 3 ماه پیش بود که دنبال پیدا کردن یک جراح پلک خوب می گشتم که پف زیر چشمم رو برطرف کنه. من به شکل مادرزادی با این مشکل به دنیا اومدم و ظاهر خوشایندی نداشتن! به همین خاطر رفتم سراغ وب سایت نی نی سایت و از بقیه همین سوال رو کردم و گفتم کیا جراحی پلک انجام دادن ، بیان و نظراتشون را با من به اشتراک بزارن!

تو گیر و دار همین صحبت ها بود که یکی از همین اکانت های مجازی ، شماره تماسی برای من فرستاد و با کلی تعریف و تمجید که فلان دکتر اصلاً وقت نداره و با پارتی بازی تونستم برات وقت جور کنم، منو پیش این جراح پلک فرستاد و اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد!!

بعد از عمل، تازه فهمیدم که جراح مورد نظر چقدر بی مهارت و تازه کار بوده است! الان دیگه شب ها خواب راحتی ندارم، هنوز کبودی های دور چشمم برطرف نشده، به هنگام خواب نمی تونم به طور کامل پلک هام رو ببندم و جای بخیه ها هم که کاملا مشخص و واضحه، دیگه نمی دونم باید چکار کنم

کیا جراحی پلک انجام دادن

تلاش کردیم برای این خانوم عزیز، هر آن چه که می توانیم انجام دهیم، اما متاسفانه بعد از انجام کار، کمک زیادی نمی توان به این عزیزان داشت!

توصیه می کنیم قبل از هر چیزی به سراغ بهترین پزشکان بروید ، و روند جستجوی خود را به هیچ وجه ساده نگیرید!

کیا جراحی پلک انجام دادن

نظرات درباره جراحی پلک

اما با وجود تمام این مشکلاتی که در تالارهای گفتگو وجود دارد، نباید از خاطر برد که هنوز هم نظرات بسیار مثبتی درباره جراحی پلک وجود دارد، کافیست سری به وب سایت های معتبر خارجی بزنید و ببینید که بیشتر آن ها از نتیجه ی کار راضی هستند. برای مثال برخی از نظراتی که در زیر یک وب سایت معتبر انگلیسی نوشته شده را برایتان ترجمه کرده ایم :

جاسپر گفته : من 64 سالمه و به تازگی جراحی پلک داشتم. خیلی ها می گفتن که تو این سن نباید عمل کنی ، اما من با رعایت دقیق تمام نکاتی که پزشکم بهم گفته بود، تونستم نتیجه ی خیلی خوبی بگیرم. البته در ابتدا به خاطر کبودی و ورم وحشت کرده بودم اما بعد از مدتی خود به خود رفع شدن و الان همه فکر می کنند که من 50 ساله ام و این احساس خیلی خوبی بهم میده!

کیا جراحی پلک انجام دادن

سوزی گفته : من پسر کوچکم رو به خاطر افتادگی پلک مادرزادی ، جراحی پلک کردم! برای یک مادر اصلاً آسون نیست که فرزند دلبندش رو به خطر بندازه، اما اصلاً خطری وجود نداشت. پزشک پسرم بسیار ماهر بود و الان پاتریک کوچولو وضعیت خیلی خوبی داره! به خاطر این که سن پسرم پایین بود از بی حسی موضعی استفاده کردن ، به همین خاطر اصلاً عوارض جانبی بعد از عمل هم نداشت!

نظرات درباره جراحی پلک
نظرات درباره جراحی پلک

هزینه جراحی پلک بالا

با تمام صحبت هایی که در این مقاله انجام شد، احتمالاً خودتان هم به خوبی متوجه شده اید که رمز کسب نتیجه ی خوب از جراحی پلک، انتخاب یک پزشک و مرکز خوب است! اما خیلی ها چنین می گویند که پزشکان ماهر ، دستمزدهای خیلی زیادی دارند و هزینه جراحی پلک برای ما خیلی زیاد می شود!

کیا جراحی پلک انجام دادن

اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هزینه جراحی پلک به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که مهارت پزشک فقط یکی از آنهاست! وخامت عارضه، وضعیت کنونی شما ، نوع بیهوشی ، سبک جراحی و خیلی چیزهای دیگر هم در هزینه های نهایی موثر است.

به عنوان کلام آخر باید بگوییم که مرکز زیبایی برکه ، برای مشاوره و نوبت دادن به شما عزیزان ، همیشه و همواره در دسترس است! چنانچه هرگونه سوالی راجع به روند جراحی پلک، هزینه های آن و …دارید ، کافیست به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما در مرکز برکه مشورت کنید.

موفق و پیروز باشید

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین 

گردآورنده : ندا ناصری

 

3.8 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments