لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر موهای زائد در جردن

سلام، همونطور که می دونید کلینیک لیزر موهای زاید تهران اسکین در شهرهای مختلف شعبه داره. کلینیک لیزر موهای زاید تهران اسکین در قسمت های مختلف تهران هم خدمات پوست و لیزر انجام میده. شعبه های تهران اسکین در پونک، پاسداران و جردن هستند که می تونید آدرس دقیق و تلفن اونها رو از صفحه تماس با ما پیدا کنید. امروز به‌کلینیک لیزر موهای زاید در جردن اومدیم.

 کلینیک لیزر موهای زائد جردن توسط خانم دکتر مریم ابراهیم اژدری متخصص پوست، مو و زیبایی مدیریت میشه. خدمات دیگری که علاوه بر لیزر درمانی در کلینیک لیزر موهای زائد جردن ارائه می شود، عبارتند از: تزریق ژل و تزریق بوتاکس و سایر خدمات زیبایی که در تصاویر زیر نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از پزشک مرکز جردن خواستیم توضیحاتی در مورد لیزر موهای زائد برامون بدهند که در ادامه مقاله به صحبت های دکتر اژدری اشاره می کنیم.

سلام. دکتر مریم ابراهیم اژدری هستم، متخصص پوست و مو و لیزر موهای زائد و در مورد رایج ترین سوالاتی که راجع به لیزر از من و همکارانم پرسیده میشه توضیحاتی بهتون ارائه می دم.

رفع موهای زائد یکی از دغدغه های بسیاری از خانم هاست که روش های مختلفی هم برای رفع اونها وجود داره، اما همه اونها موقت هستند و به طور مداوم باید انجام داده بشن. به عنوان مثال شیو کردن یک روش سریع و آسان برای رفع موهاست، اما به همون نسبت هم خیلی سریع موهای زائد رشد می کنند و حداقل هفته ای دو بار باید شیو کنید تا موی زایدی روی بدنتون نباشه.

اما شیو کردن مداوم هم باعث تحریک پوست میشه و هم موهای زیر پوستی رو افزایش میده. روش های دیگه مثل وکس و نخ اصلاح هم کمی ماندگارتر از شیو هیتند ولی در واقع روش های موقتی هستند.

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر یک روش نسبتا دائمی برای رفع موهای زاید هست. بعد از اتمام دوره لیزر حداقل تا یک سال موهای زائدتون رشد ندارند. البته این مدت در افراد مختلف یکسان نیست و به میزان رشد موهای زائد و نوسانات هورمونی در بدن فرد بستگی دارد. موهایی که بعد این مدت مجدد رشد می کنن خیلی نازک و روشن هستند و بهتر بگیم بیشتر کرک هستند تا مو. به هرحال برای رفع تمام این ها هم خانم ها اگر فقط سالی یک جلسه لیزر درمانی رو تکرار کنند، دیگه می تونن مطمئن باشند که موی زائدی نخواهند داشت.

باید دقت داشته باشید که قبل از لیزر موهای زائد حداقل سه هفته قبل از شروع دوره لیزر نباید از روش هایی مثل وکس کردن، اصلاح با نخ یا اپیلاسیون استفاده کنید. تنها روشی که می تونید برای رفع موهای زائد استفاده کنید شیو کردن هست. به علاوه یک روز قبل از هر جلسه لازمه موهای زائدتون رو شیو کنید. شیو کردن موها قبل از هر جلسه اثربخشی لیزر رو افزایش میده، به علاوه از بروز سوختگی پوست پیشگیری میکنه. البته دقت داشته باشید که جلسه های چهارم و پنجم شیو کردن باید زودتر انجام بشه، مثلا دو روز قبل از جلسه لیزر درمانی، که البته در مورد این مسئله بهتره با اپراتور انجام لیزر صحبت کنید.

لیزر ممکنه کمی درد داشته باشه، البته بعضی قسمت ها که پوست حساس تری دارند و تراکم مو بیشتره، مثل ناحیه واژینال، به هرحال درد لیزر هم قابل پیشگیریه، میتونید نیم ساعت قبل از شروع جلسه از پمادهای بی حسی موضعی، مثل زایلاپی، استفاده کنید و دردی حس نخواهید کرد.

خیلی از خانم ها نگران عوارض لیزر هستند، باید بگم که لیزر عارضه جدی و خطرناکی نداره. مهم ترین عوارضش التهاب و قرمزی پوست هستند که موقت هستن و طی چند ساعت برطرف میشن.

عوارض احتمالی دیگه مربوط به لیزر هم سوختگی و تاول هستش که اگر کلینیک معتبر و استاندارد انتخاب کنید این عوارض رخ نمیدن. ویژگی های کلینیک استاندارد هم این هست که اولا زیر نظر یک پزشک کارها انجام بشن، دوم اینکه اپراتور و کسی که فرایند لیزر رو انجام میده با تجربه و آموزش دیده باشه و سوم اینکه دستگاه هایی که در این کلینیک استفاده میشن مجهز و استاندارد باشن.

مسئله مهم دیگه ممانعت لیزر برای بعضی افراد هست. تقریبا همه خانم ها و آقایون می تونن از لیزر برای رفع موهای زائدشون استفاده کنند، اما وجود بعضی شرایط و بیماری ها باعث میشن بعضی افراد کاندیدای خوبی برای لیزر نباشند. که این شرایط و بیماری ها عبارتند از:

  • خانم های باردار و شیرده نمی تونن از لیزر استفاده کنند و بهتر است تا پایان دوره بارداری و شیردهی به نوزاد صبر کنند و بعد از اون لیزر موهای زائد رو شروع کنند.
  • افرادی که بعضی بیماری های مزمن پوستی رو دارند، مثل پسوریازیس.
  • مصرف بعضی داروها مثل آکوتان که اگر آکوتان مصرف می کنید باید از قطع مصرف این دارو و شروع لیزر لیزر موهای زائد حداقل 6 ماه فاصله باشه. البته بعضی داروهای دیگه هم با لیزر موهای زائد تداخل دارند و باعث بروز عوارض جانبی میشن، مثل بعضی ضد افسردگی ها، آنتی بیتک ها، داروهای خوراکی و موضعی ضد جوش، استفاده از برخی اسیدهای موضعی و یا صابون های اسیدی و یا مصرف داروهایی که حاوی ترکیبات طلا هستند. البته اگر از این داروها مصرف می کنید بهتر است اول با پزشک مشورت کنید و فاصله بین قطع مصرف دارو و شروع لیزر ممکن است یک هفته تا یک ماه باشه، اما آکوتان با بقیه داروها فرق می کنه.

خیلی از مراجعین تصور می کنند لیزر روی اندام های داخلی تاثیر می گذاره و ممکنه باعث بروز مشکلاتی از جمله سرطان یا ناباروری بشه. در پاسخ به اینگونه سوالات و برطرف کردن این نگرانی باید بگم که امروزه از لیزر برای انجام خیلی از جراحی ها یا درمان بیماری ها استفاده میشه و این نشون میده سرطان زا بودن لیزر تصور درستی نیست. و اما نکته دیگه این هست که لیزری که برای رفع موهای زائد استفاده میشه قدرت زیادی نداره و عمق زیادی وارد بدن نمیشه و تاثیری روی اندام های داخلی نمیذاره، بنابراین جای نگرانی نیست.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید