بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران | لیزر پونک صادقیه ،ستارخان و غرب تهران

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران
کلینیک لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر موهای زاید در پونک یکی دیگر از شعب لیزر تهران اسکین در شهر تهران است. این مرکز علاوه بر لیزر خدمات دیگری هم به مراجعین ارائه می دهد.

من سیما هستم و تا الان پنج جلسه از جلسات لیزرم می گذره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حدودا ۸ ماه پیش برای اولین جلسه لیزر به این کلینیک مراجعه کردم و الان بعد از  گذشت پنج جلسه واقعا از نتیجه راضی هستم. اول از تجربیات خودم در این باره میگم و بعد پاسخ های دکتر رو براتون می نویسم.

من از لیزر برای حذف موهای زائد زیر بغل، واژینال و پاهام استفاده کردم. بعد از این تعداد جلسه تراکم موهای زائدم خیلی کم شده، رشد اونها به اندازه ای کم شده که به فاصله های خیلی زیاد شیو می کنم و به طور کل از نتیجه هم راضی هستم.

لیزر پاها و زیر بغل خیلی راحت و بدون درد انجام میشه، اما لیزر واژینال به خاطر حساسیت این بخش با درد همراه است که من هر جلسه یک ساعت قبل از شروع لیزر از پماد بی حسی زای لاپی استفاده می کردم و دردش خیلی کم و قابل تحمل میشد. توصیه می کنم شما هم اگر خواستید لیزر واژینال کنید، حتما از پماد بی حسی موضعی استفاده کنید.

و حالا سوالاتی که من در جلسه مشاوره از دکتر امینی پرسیدم:

من. سلام دکتر، ایا برای لیزر مو در پونک آمادگی خاصی لازمه؟

دکتر: بله. حداقل یک ماه قبل از شروع جلسه ها شروع به شیو کردن موهای زایدتون بکنید و از روش هایی مثل نخ اصلاح، وکس و یا موکن های برقی استفاده نکنید. یک هفته قبل و یک هفته بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.

در روز انجام لیزر مو در پونک باید موهای زائد بلند باشند؟

دکتر: خیر به هیچ عنوان. در زمان استفاده از لیزر موهای زائد باید شیو شده باشند. چون وجود موی زائد روی پوست باعث میشه پرتو لیزر قبل از رسیدن به زیر پوست جذب موی روی پوست بشه و درنتیجه لیزر اثر بخشی نداره و همچنین ممکنه باعث سوختگی پوست بشه. بنابراین حتما یک روز قبل از هر جلسه موهای زائدتون رو شیو کنید.

آیا استفاده از لیزر موهای زائد در شعبه غرب تهران به طور دائم موها را از بین می برد؟

دکتر: خیر. لیزر موهای زائد رو به طور دائم از بین نمی بره، بلکه تراکم موهای زائد رو برای همیشه کم می کنه، فولیکول های مو را به مدت طولانی غیر فعال می کنه. اما بعد از مدتی فولیکول توانایی خودش رو برای تولید مو به دست میاره و مو رشد می کنه، اما مویی که جدید رشد می کنه، خیلی روشن تر و نازک تر از موی قدیمی است. توصیه می شود خانم ها بعد از اتمام دوره لیزر موهای زائد خود، یعنی پس از اتمام 6 جلسه، سالانه یک بار لیزر موهای زائد را تجدید کنند، به این ترتیب برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت خواهند بود. البته برخی ممکن است به دو بار لیزر درمانی در سال احتیاج داشته باشند.

 آیا در مرکز لیزر شما می توان لیزر مو را برای بخش های حساسی مانند واژینال هم استفاده کرد؟

دکتر: بله. یکی از مزیت های لیزر این است که برای تمام قسمت های بدن قابل استفاده است، تنها بخشی که لیزر استفاده نمیشه اطراف چشم ها و بالای گونه هاست و اون هم به دلیل آسیبی است که لیزر ممکن است به چشم ها برساند.

استفاده از لیزر برای قسمت هایی مثل زیر بغل و واژینال بسیار موثر خواهد بود، زیرا موهای این قسمت ها ضخیم تر از بخش های دیگر بدن و معمولا تیره تر هستند و همچنین تراکم موهای زائد در این قسمت ها زیاد است. لیزر هم بر روی موهای تیره و ضخیم تاثیر بهتری می گذارد. به علاوه استفاده از لیزر برای واژینال نه تنها خطری ندارد، بلکه عوارض ناشی از روش های سنتی را در پی ندارد.

استفاده از وکس برای واژینال باعث بروز عفونت و موهای زیر پوستی می شود. کرم های موبر نیز حاوی مواد شیمیایی زیادی هستند و خطرناک می باشند. اما لیزر باعث عفونت نمی شود و موهای زیر پوستی را نیز از بین می برد.

 لیزر موهای زائد چه عوارضی در پی دارد؟

دکتر: لیزر هم عوارضی دارد که البته عوارض لیزر خفیف و موقتی هستند و خیلی زود برطرف می شوند. شایع ترین عوارض لیزر عبارتند از قرمزی و التهاب پوست که کاملا طبیعی هستند و حداکثر تا 24 ساعت پس از اتمام لیزر موهای زائد برطرف می شوند. برای بهبود سریعتر این عوارض می توانید از ژل و پماد ضد التهاب استفاده کنید که البته بهتر است با مشورت پزشک از این موارد استفاده شود.

عوارض دیگری مثل سوختگی، تاول یا تغییر رنگ پوست هم ممکن است بروز کند که البته به ندرت رخ می دهند. این عوارض در صورتی بروز می کنند که اپراتور کم تجربه کار لیزر را انجام دهد یا از تجهیزات نامناسب برای لیزر موهای زائد استفاده شود. بنابراین اگر تصمیم گرفته اید از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنید، در مورد کلینیک لیزر موهای زائد انتخابی خود دقت زیادی داشته باشید و به اندازه کافی در مورد پرسنل و تجهیزات کلینیک مورد نظر خود تحقیق کنید.

آیا تاثیر دستگاه های لیزر خانگی هم مانند لیزرهای حرفه ای است؟

دکتر: لیزرهای خانگی هم این روزها طرفداران زیادی پیدا کزده اند، اما باید توجه داشته باشید که اگر قرار است ز لیزر خانگی استفاده کنید، هیچ متخصص پوستی بر کار شما نظارت ندارد، به علاوه خود شما نیز تجربه و مهارت یک اپراتور لیزر را ندارید.

گاهی مصرف برخی داروها یا ابتلا به بعضی بیماری ها باعث می شوند فرد کاندیدای مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد نباشد، و این مسئله توسط پزشک متخصص تشخیص داده می شود. عوارض و سوختگی های ناشی از لیزرهای خانگی به مراتب بیشتر از لیزرهای حرفه ای است.

به علاوه طراحان این دستگاه ها برای به حداقل رساندن عوارض ناشی از لیزرهای خانگی، این دستگاه ها را کم قدرت طراحی کرده اند، بنابراین اثر بخشی این دستگاه ها مانند دستگاه های حرفه ای نیست.

در کلینیک لیزر موهای زائد پونک چه دستگاه لیزری استفاده می شود؟

 

دکتر: دستگاهی که در کلینیک لیزر موهای زائد پونک مورد استفاده قرار می گیرد، لیزر دایود الیو است.

من. متشکرم دکتر از تمام پاسخ هاتون.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مرکز و قیمت ها اینجا کلیک کنید

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید