بهترین کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران

لیزر موهای زائد در تهران، مراکز تهران اسکین

کلینیک لیزر موهای زائد تهران اسکین در تهران دارای چندین شعبه در تهران و شهرستان هاست که تمامی اطلاعات تماس با اونها رو می تونین در صفحه تماس با ما ببینید. تمامی کلینیک های لیزر موهای زائد تهران اسکین زیر نظر پزشکان متخصص پوست و مو، اداره می شود. در این کلینیک ها علاوه بر خدمات لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس و ژل نیز انجام می شود.

دستگاه های لیزر استفاده شده در این شعبه عبارتند از: دستگاه الکساندرایت و ان دی یاگ کلاریتی. در مراجعه ای که به کلینیک لیزر موهای زائد شعبه پاسداران داشتم از پزشک تهران اسکین خواهش کردم در مورد لیزر موهای زائد توضیحاتی برای من بدهند و در ادامه توضیحات دکتر را در رابطه با لیزر موهای زائد بیان می کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پزشک کلینیک لیزر موهای زائد

سلام، از پزشکان متخصص تهران اسکین هستم ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر موهای زائد و به چند مورد از رایج ترین نگرانی های خانم ها و آقایان در مورد لیزر موهای زائد اشاره می کنم.

اول اینکه بعضی از خانم ها تصور می کنند استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد باعث تحریک ریشه مو شده و رشد موهای زائد رو تشدید می کنه. باید بگم که اگر لیزر موهای زائد به درستی و توسط فرد با تجربه و آموزش دیده انجام بشه، نه تنها باعث تحریک و رشد موهای زائد نمیشه، بلکه بخش وسیعی از موهای زائد رو برای همیشه از بین می بره.

در واقع انرژی مربوط به پرتو لیزر که جذب فولیکول های مو می شود، باید متناسب و به اندازه باشه، اگر این انرژی بیشتر از اندازه باشه باعث سوختگی میشه و اگر کمتر باشه اثر بخشی لیزر کاهش پیدا می کنه. پس جای نگرانی در این مورد نیست.

نکته مهم دیگر این است که جلسات تعیین شده باید منظم و طبق برنامه انجام شوند، اگر جلسه هایی که براتون تعیین شدند رو نادیده بگیرید و یا فاصله بین جلسه های لیزر درمانی خیلی طولانی بشن، مطمئنا بر روی نتیجه حاصل از لیزر موهای زائد تاثیر میذارند و در این صورت جلسه های بیشتری نیاز خواهند بود.

مسئله دیگر لیزر در دوران قاعدگی یا نزدیک به قاعدگی هستش. در دوره قاعدگی یا نزدیک به قاعدگی پوست بدن خانم ها کمی حساس تر میشه و همچنین آستانه درد اونها کاهش پیدا می کنه، بنابراین ممکن است که انجام فرایند لیزر کمی دردناک تر بشه، اما اگر زمان برگزاری جلسه لیزر با فاصله معینی از قاعدگی انجام بشه میزان درد به وجود آمده نیز خیلی کمتر خواهد بود.

البته لیزر موهای زائد معمولا با درد همراه نیست و فقط بعضی قسمت های حساس، مثل ناحیه واژینال، کمی درد داره. به همین دلیل توصیه میشه خانم ها حدود یک ساعت قبل از هر جلسه از پمادهای بی حسی موضعی استفاده کنند تا از بروز هر گونه درد پیشگیری کنند. میزان درد هم در همه مراجعین یکسان نیست و به آستانه درد و میزان تحمل اونها بستگی داره.

بهترین روش رفع موهای زائد
رفع موهای زائد به روش های مختلف

لیزر موهای زائد در دوره بارداری و همچنین دوره شیردهی توصیه نمی شود. در دوره بارداری رشد موهای زائد بدن خانم ها، به ویژه در قسمت هایی مانند شکم و پشت، بیشتر می شود که این موهای زائد پس از اتمام بارداری می ریزند. به علاوه پوست بدن در دوره بارداری نازک و حساس است که احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش می دهد. بنابراین نازک بودن پوست، افزایش رشد موهای زائد و تغییرات هورمونی رایج در دوره بارداری عواملی هستند که به شدت روی اثر بخشی لیزر تاثیر می گذارند.

در دوره شیردهی هم بدن خانم ها دچار تغییرات هورمونی می شود. به علاوه استفاده از پمادهای بی حسی ممکن است از طریق پوست جذب شده و وارد خون و یا شیر مادر شود که این امر ممکن است بر روی نوزاد شیرخوار تاثیر بگذارد (البته این مسئله یک فرضیه ست و نیاز به بررسی دارد، اما به هرحال توصیه می شود خانم ها این مسئله را نیز در نظر داشته باشند). به همین دلیل به خانم های باردار و شیرده تاکید می کنیم که از انجام لیزر در دوران بارداری و شیردهی اجتناب کرده و تا پایان شیردهی منتظر بمانند.

برخی خانم ها که لیزر انجام داده اند می پرسند که آیا می توانند بلافاصله پس از اتمام دوره درمان لیزر موهای زائد باردار شوند؟ بله. بلافاصله پس از اتمام لیزر درمانی می توانید باردار شوید و این مسئله مشکلی به وجود نمی آورد چون لیزر یک روش تهاجمی با تاثیرات ماندگار نیست.

بعضی از خانم ها در مورد اپراتورهایی که لیزر موهای زائد رو انجام می دهند، می پرسند و میخان از تجربه و مهارت اپراتور مطمئن شوند که البته کاملا درست است و من به همه خانم ها و تمام کسانی که تصمیم گرفتند از لیزر موهای زائد استفاده کنند، توصیه می کنم حتما در مورد کلینیک انتخابی خود، تجهیزات اون کلینیک، پزشک اون و همچنین اپراتورهای انجام لیزر تحقیق کنند و از تخصص، مهارت و تجربه اونها مطمئن بشن و تجهیزات و دستگاه های استفاده شده در این کلینیک ها رو هم بشناسند.

اپراتورهایی که در کلینیک لیزر موهای زائد شعبه پاسداران کار لیزر درمانی رو انجام می دهند، آموزش دیده هستند و مدت هاست تجربه این کار را دارند. این کلینیک مراجعین زیادی برای لیزر داره و تعدد این مراجعین هم به بالا رفتن تجربه اپراتورها کمک می کنه. به همه توصیه می کنم قبل از تعیین نوبت برای شروع دوره لیزر موهای زائد حتما با مراجعین اون کلینیک صحبت کنند و از میزان رضایت اونها هم مطمئن بشن.

لیزر موهای زائد معمولا بین 5 تا 8 جلسه انجام میشه و اکثر خانم ها  به پنج یا شش جلسه بیشتر نیاز نخواهند داشت، گر چه نتیجه معمولا از همان جلسه اول قابل مشاهده است، اما چون لیزر روی موهایی تاثیر میذاره که در دوره فعالیت خود هستند و همه موها همزمان با هم در دوره فعالیت و رشد نیستند، بنابراین برای رسیدن به نتیجه مطلوب چند جلسه لازم خواهد بود.

فاصله بین جلسه ها هم حدود 4 تا 6 هفته خواهد بود. بعد از اتمام دوره هم فرد نیازی به شیو کردن و یا هیچ یک از روش های دیگر برای رفع موهای زائد خودش نخواهد داشت. برای رفع دائم موها توصیه میشه خانم ها سالی یک جلسه لیزر رو تکرار کنند، به این ترتیب برای همیشه از شر موهای زائد خودشون راحت خواهند بود.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید