کرم ضد آفتاب سولاریس را بشناسیم

کرم ضد آفتاب سولاریس را بشناسیم

کرم ضد آفتاب سولاریس

در این مقاله سعی داریم تا با کرم ضد آفتاب سولاریس آشنا شویم.
براساس تحقیقات انجام شده توسط Canser Research uk در انگلستان، بیش از 10 هزار نفر، بالای 55 سال مبتلا به ملانوم، خطرناک ترین نوع سرطان پوست در سال گذشته شده اند.
در واقع میزان ابتلا به سرطان پوست در افراد بالای 55 سال د 20 سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.
البته سرطان فقط به افراد این گروه سنی محدود نشده و افراد جوان را نیز مبتلا کرده است. میزان افزایش آن در جوانان 63 درصد بوده است، استفاده از کرم های ضد افتاب، یکی از موثرترین راه های مقابله با سرطان پوست است.
در این مقاله سعی بر آن داریم به برخی از اشتباهات رایج در مورد کرم های ضد افتاب بپردازیم و کرم ضد افتاب مناسب سولاریس را به شما معرفی کنیم.

استفاده از کرم ضد آفتاب باعث کاهش ویتامین D می شود

در این مورد بحث بسیار است، اما چندین متخصص پوست معتقدند، (البته مطالعاتی در این زمینه به اثبات نرسیده است) که کرم های ضد آفتاب باعث کمبود ویتامین D می شوند. ویتامین D در مکمل های غذایی، سالمون، تخم مرغ، شیر غنی شده موجود است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 استفاده از ضد آفتاب در دوران بلوغ فایده ای ندارد، زیرا در کودکی آفتاب تمام تاثیر خود را گذاشته است

به نظر می رسد این ایده به طور گسترده ای در همه جا پخش شده بود. یک مطالعه در چند سال اخیر نشان می دهد که کم تر از 25 درصد از کل آفتاب دریافتی را تا سن 18 سالگی دریافت می کنیم.
در حقیقت مردان بالای 40 سال و کسانی که بیش تر وقت خود را در خارج از منزل سپری می کنند بالاترین مقدار سالانه اشعه های UV را دریافت می کنند.
با خرید یک محصول با کیفیت و SPF بالای 15 می توانید از اثرات مخرب اشعه ی UV در امان باشید، در هنگام خرید دقت کنید تا کرم ضد آفتاب به BROAD SPECTURM مجهز باشد.

کرم ضد آفتاب سولاریس

کرم ضد افتاب سولاریس

این کرم ضد آب است و از پوست شما در برابر اشعه ی فرابنفش محافظت می کند. SPF این کرم 35 بوده و باعث تغییر رنگ پوست، سفیدی بیش از حد یا تیرگی نشده است. کرم ضد آفتاب سولاریس مانع آسیب پوست، پیری زودرس، سرطان پوست از جمله ملانوم و… می شود.
کرم ضد آفتاب سولاریس دارای طیف گسترده است و از پوست در برابر اشعه ی فرابنفش محافظت می کند.
کرم ضد آفتاب سولاریس دارای خاصیت ضد آبی بوده و عاری از پارا آمینوبنزوئیک است. بنابراین هیچ گونه واکنش و آلرژی پوستی نسبت به کرم هایی که این ماده را دارند نخواهید داشت.
کرم ضد آفتاب سولاریس برای تمام انواع پوست های حساس به نور خورسید مناسب است هم چنین استفاده از آن در مواردی که لکه های قهوه ای ناشی از بارداری، رنگ پریدگی پوست به دلیل استفاده از قرص های خوراکی، ویتیلیگو، لایه برداری، زخم ها و آفتاب سوختگی های شدید هم ایجاد شده است مانعی ندارد.
برای محافظت بهتر، باید نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید استفاده شود.

منبع: http://pharmahealth.co/index.php/pharmahealth-cosmetology-products/cosmetology-pharmahealth-list/pharmahealth-cosmetology-solaris-spf-35

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید