کربوکسی تراپی صورت و شکم و چشم

فیلمِ کربوکسی تراپی برای لاغری، سیاهی زیر چشم و ترک های پوستی (قسمت دوم)

 

کربوکسی تراپی صورت، لاغری، سیاهی زیر چشم و ترک های پوستی (قسمت دوم)

کربوکسی تراپی صورت و شکم و چشم

سلام به همگی. امیدورام روزهای تابستانی رو به خوشی سپری کنید.

چند بار پنجره ی کربوکسی تراپی رو باز کردیم (مطلب های قبلی) تا اکسیژن در هوای تازه به زیر پوستمون برسه و نفس جوانی رو استشمام کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

من ماه بانو هستم. خیلی آرایش می کردم و هر کرمی می رسید میزدم به صورتم. سی سالم که تموم شد دیگه فهمیدم وقت جوانسازی صورتم رسیده. اول از همه مصرف انواع کرم دور چشم، لوسیون و این چیزا رو کنار گذاشتم. بعد این همه سال فهمیدم حتی کرم های دور چشم هم نوعی وابستگی میاره و تا وقتی می زنیشون به نظر خوب میای.

از لیزر برا جوانسازی صورتم خیلی می ترسم ولی کربوکسی تراپی برام جالب بود؛ چون برا رفع چین و چروک های ریز دور چشمام و سیاهی زیرشون مناسب تر از روش های دیگه هست. مهمترین کاری که کربوکسی انجام میده خونرسانی به زیر چشم و تولید اکسیژن بیشتر در نقاط پیری هست.

 

اینجا رو کلیک کنید: تصاویر واقعی کربوکسی تراپی (قبل و بعد) 

تصاویر کربوکسی تراپی در مرکز پیشنهادی تهران اسکین رو در لینک فوق ببینید.

************************************************************************

کربوکسی تراپی صورت و بدن: کاربردهای پزشکی کدامند؟

یکی از خانم های مسن اقوام من من از کربوکسی تراپی برا درمان آرتروزش کمک گرفته بود. میگن کربوکسی تراپی در پزشکی استفاده های زیر رو داره:

درمان اختلال نعوظ (کمک به خونرسانی به کیسه های بیضه و مجاری منوی)

کمک به درمان سندروم Renaud (کم بودن جریان خون در انگشتان، پنجه پاها، بینی و گوش و در کل خونرسانی ناکافی به دست و پا)

کمک به درمان آلوپسیا (کچلی به علت ناکافی بودن جریان خون در سر)

♦♦♦ اگه دوست داشتین درباره کربوکسی تراپی و اختلال نعوظ مردها بدونین، لینک زیر خیلی به دردبخوره:

اینجا رو کلیک کنین: کربوکسی تراپی برای اختلال نعوظ مردها (ED)

کربوکسی تراپی صورت راهی برای تنفس اکسیژن سالم تر

همه ی پوست ها برای جوان تر ماندن به اکسیژن تازه نیاز دارن؛ اما چه کنیم که هوای شهرها هر روز آلوده تر، درختان کهنسال و گلهای زیبا به دست  زمین خواران و برخی صنعت گرایان افراطی روز به روز پژمرده تر و در نتیجه، ما از اکسیژن تازه محروم تر مانده ایم.

خوشبختانه در این هیاهوی صنعتی، روش های جوانسازی برای جبران ناملایمات محیطی به میدان آمده و سعی در نجات ما از پیری روزافزون دارن. یکی از این روش ها، کربوکسی تراپی ست. کربوکسی تراپی به زبان عامه یعنی پوست رو از خواب بیدار کردن؛ یعنی فریب پوست برای تنفس اکسیژن و دریافت خون بیشتر؛ یعنی، تحریک پوست برای تلاش بیشتر برای جوانتر ماندن.

توضیح علمی کربوکسی تراپی صورت، شکم و بدن

دوستان عزیز. لینک زیر رو کلیک کنید تا عکس های واقعی، مقدمه، تعریف، کاربردها، عوارض و پاسخ علمی سوال هاتون درباره کربوکسی تراپی رو مشاهده کنید:

لینک قسمت اول کربوکسی تراپی برای لاغری، رفع سیاهی زیر چشم و ترک های پوستی

کاربردهای کربوکسی تراپی

هر روش جوانسازی یک سری کاربردهای اصلی دارد و یک سری کاربردهای فرعی. بهتره در انتخاب هر روش، ابتدا کاربردهای تخصصی تر رو در نظر بگیریم تا نتیجه دلخواهمون بهتر به دست بیاد.

  1. لاغری و درمان سلولیت (بزرگ شدن بیش از حد سلول های بافت چربی شکم، پهلو، زیر بازو…)
  2. سیاهی ها و تیرگی های زیر چشم یا حلقه چشم
  3. تَرَک های بارداری یا زایمان یا ترک هایی که با لاغری بیش از حد و سریع در جای جای بدن پدید می آیند.

مدت زمان لازم و تعداد جلسات برای کربوکسی تراپی؟

هر جلسه بین 15 دقیقه تا نیم ساعت زمان می بره. تعداد جلسات بستگی به مناطق بدن و نوع پوست شما از نظر مقاومت، پیری و اختلالات داره. معمولش بین 7 تا 10 جلسه هست. بعد کربوکسی تراپی تا یکی دو شبانه روز نباید حموم بری. ولی برا فعالیت اینا هیچ مشکلی نیست.

ایمنی کربوکسی تراپی: چه طوری روی صورت یا بدن شما اجرا میشه؟

در فرآیند کربوکسی تراپی، یه تانکر پر از گاز دی اکسید کربن داریم. یه سرش یه لوله پلاستیکی هست و ابزاری هم برای تنظیم جریان گاز به تانکر وصله. گاز اول از تانکر میرسه به رگلاتور (تنظیم کننده) و بعد از لوله استریل پلاستیکی عبور می کنه. آخر لوله هم یه فیلتر وجود داره. فیلتر برا اینه که هیچ ناخالصی ای به بدن نفوذ نکنه. همین گاز فیلتر شده از طریق یه سوزن خیلی خیلی ریز (سمت مقابل فیلتر) به پوست شما تزریق میشه.

توصیه خیلی مهم: تمام کارهای فوق رو باید پزشک متخصص و آشنا به ساختار زیر پوست انجام بده تا گاز به نقاط اشتباهی تزریق نشه.

قبل از تزریق گاز، محلول بی حسی در نقطه تزریق استفاده میشه. درد خاصی تا حالا گزارش نشده و هنوز هیشکی پیدا نشده که بگه کربوکسی تراپی عوارض برام داشته!

مبتلا به سلولیت هستم. کربوکسی تراپی برا من چه طوری عمل می کنه؟

لاغری و درمان سلولیت با کربوکسی تراپی

دوست خوبم، قبل از هر چیزی باید بدونین که خود سلولیت جلوی عملکرد سریع و به موقع سیستم لنفی رو می گیره، به خصوص وقتی که سلول های چربی از پوست بیرون میزنن و صحنه ناخوشایندی ایجاد میشه.

با یه تعریف ساده، سلولیت یعنی بزرگ شدن سلول های چربی که به سیستم لنفی فشار میاره و کارش رو مختل می کنه. سیستم لنفی یه جور تصفیه کننده و پاک کننده کل بدن هست. به عبارتی، بدن رو از ناخالصی ها، مواد اضافه و مضر تمیز می کنه.

در کربوکسی تراپیِ سلولیت شما، گاز دی اکسید کربن که از قبل کامل کنترل شده، به سلول های چربی تون تزریق میشه. سلول ها می ترکن و می شکنن. این سلول های شکسته شده و ریز شده به کمک سیستم لنفاوی شما از بدن دفع می شن. البته برای درمان سلولیت، گاز با حجم بالایی تزریق میشه؛ این حجم بالا برای ترکاندن سلول های سلولیت ضروریست.

هشدار:  باید پزشک متخصص کبد، کلیه و مجاری ادرار سلامت بدن شما رو برای دفع این چربی های اضافی تایید کرده باشن.

بهتره یه کمی بیشتر درباره سلامت سیستم لنفی شما توضیح بدم:

یکی از وظایف سیستم لنفاوی اینه که سلول های بدن رو شستشو بده؛ سیستم لنفی ضایعات سلولی رو از هر بافت، برای مثال، بافت چربی، خارج می کنه و به خون برمیگردونه. اینجاست که کبد و کلیه به یاری جریان خون می شتابن و این مواد اضافی رو تصفیه می کنن. در نتیجه، برای کربوکسی تراپی در سلولیت، بهتره که سلامت کبد و کلیه شما از قبل بررسی شده باشه.

رابطه تنگاتنگ کربوکسی تراپی و سیستم لنفاوی بدنتان را بشناسید!

چند جمله ای کوتاه اما مفید درباره سیستم لنفی نوشتیم. جالبه که بدونین کربوکسی تراپی عملکرد تخلیه مایعات لنفاوی و گردش خون رو در بدن بهبود می ده. بدین صورت که با افزایش خونرسانی به دفع سموم و مواد اضافی بدن از طریق سیستم لنفی کمک زیادی می کنه.

چند توصیه طب و تغذیه سنتی (سلولیت) در کنار کربوکسی تراپی صورت و بدن

یه تصویر اینفوگرافی برای افراد مبتلا به سلولیت داریم. لینک منبعش هم در پایان متن اومده. برای تقویت سیستم لنفاوی شون. چون سلامت سیستم لنفی رابطه نزدیکی با تناسب وزنی یا اختلال سلولیت داره. قبل یا بعد از کربوکسی تراپی، توصیه های تصویر زیر کمک بسیار خوبی برای تداوم سلامتی شماست.

سلولیت و کربوکسی تراپی

♦♦♦♦♦ در تصویر بالا به نکته جالبی اشاره میشه: ماساژ آرام. برای لاغری می تونین از دستگاه ماساژور جی فایو، که در یکی از مراکز پیشنهادی تهران اسکین استفاده میشه، کمک بگیرین. آدرس و شماره تلفن ها در پایان همین صفحه درج شده.

س. کربوکسی تراپی چگونه تیرگی زیر چشمم رو درمان می کنه؟

ج. علت اصلیِ تیرگی زیر چشم ها کاهش خونرسانی هست. زمانی که خون کافی حاوی اکسیژن به زیر چشم نرسه، فرآیند جوانسازی یا جوان ماندنِ زیر چشم هم درست پیش نمیره. کربوکسی تراپی سبب تحریک خونرسانی و کلاژن سازی میشه. کلاژن نوعی پروتئین و فراوانترین پروتئین در بدن هست که حضورش برای جوانتر موندن ما لازمه.

س. رابطه ی کربوکسی تراپی با تَرَک های پوستیِ من چیه؟

جالبه که بدونین درمان ترک های پوستی اصلا ساده نیست. یعنی، خیلی روش ها هنوز به خوبی نتوستن ترک ها رو از بین ببرن. اما در میان همه روش های زیباسازی پوست، این کربوکسی تراپی هست که عرض اندام می کنه و واقعا می تونه ترک پوستی رو تا حد قابل توجهی از بین ببره. ترک ها پوست شما رو دو رنگه می کنن و خیلی خوشایند نیستن. برای مثال، روی باسن، ران و سینه خانم هایی که یهویی لاغر میشن قابل مشاهده هستن. کربوکسی تراپی محل ترک ها رو کوچیک تر می کنه به طوری که ظاهر پوست تا حد زیادی تغییر می کنه و خوشایندتر میشه.

معرفی یک مرکز خوب در تهران برای کربوکسی صورت و شکم

کربوکسی تراپی صورت

دوستان عزیز. در ذیل، یکی از مراکز خوب رو بهتون معرفی می کنیم. تمام خدمات کربوکسی تراپی در این مرکز انجام میشه. آدرش و شماره های تماس این مرکز کمی پایین تر از این متن قابل مشاهده هست.

[su_button url=”https://www.healthline.com/health/carboxytherapy#procedure” target=”blank” style=”3d” background=”#f18c8b” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 1[/su_button]

[su_button url=”goo.gl/f3UTjj” target=”blank” style=”3d” background=”#f18c8b” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 2[/su_button]

[su_button url=”https://www.skinrenewal.co.za/carboxytherapy” target=”blank” style=”3d” background=”#f18c8b” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 3[/su_button]

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments