مرکز تخصصی کربوکسی تراپی برای رفع تیرگی زیر چشم

چرا کربوکسی تراپی شکم، سیاهی زیر چشم و استریا به روش های دیگر برتری دارد؟

چرا کربوکسی تراپی شکم، رفع سیاهی زیر چشم و استریا یک روش برتر است؟

کربوکسی تراپی برای رفع سیاهی زیر چشم

سلام دوستان. شب و روزتون به خیر.

روش های متعددی برای لاغری، کاهش وزن و جوانسازی پوست صورت وجود دارد. اما برخی روش ها برتری ویژه ای دارند. در متن امروز به این سوال پاسخ می دهیم: چرا کربوکسی تراپی یک روش برتر برای لاغری، درمان استریا و رفع تیرگی زیر چشم است؟ با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کربوکسی تراپی چیست و چه مزایایی دارد؟

تزریق گاز دی اکسید کربن در کربوکسی تراپی با سوزن های فوق باریک

کربوکسی تراپی به معنای درمان با گاز غیرسمی، کم غلظت و غیر حساسیت زای دی اکسید کربن است. این گاز را می توان برای اهداف جوانسازی و لاغری زیر پوست تزریق کرد. با تزریق این گاز، خونرسانی و اکسیژن رسانی و، در نتیجه، تغذیه سلولی و کلاژن سازی زیر پوست، افزایش می یابد. در واقع، مغز فریب می خورد و برای رفع کمبود اکسیژن و رساندن مواد مغذی به سلول های پوست تلاش بیشتری می کند.

کربوکسی تراپی اولین بار در سال ۱۹۳۰ (فرانسه و ایتالیا) برای درمان اختلالات گردش خون در بیماران قلبی-عروقی و بهبود کارکرد سیستم لنفاوی استفاده شد. از آن زمان تاکنون، صدها تحقیق و مطالعه درباره اثرات کربوکسی تراپی بر بدن و پوست انجام شده. اغلب این مطالعات اثرات مثبت کربوکسی تراپی را بر حذف چربی های موضعی یا به عنوان درمان کمکی لیپوماتیک، درمان سلولیت، رفع تیرگی زیر چشم و درمان ترک های پوستی ثابت می کنند.

علاوه بر خواص ضد پیری، کربوکسی تراپی برای درمان تورم کیستی، درمان اسکار و زخم، فرم دهی به صورت و بدن در حد ملایم، درمان پسوریاسوس و زخم پاها نیز کاربرد دارد. شاید هیچ روش جوانسازی دیگری به اندازه ی کربوکسی تراپی برای درمان ترک های پوستی کارآمد نباشد.

کربوکسی ترای برای سلولیت: تناقض با رفع تیرگی زیر چشم؟

بهترین درمان های سلولیت در مرکز صدرا

شاید از خود بپرسید مگر می شود کربوکسی تراپی برای تخلیه چربی زیر پوست کاربرد داشته باشد اما همزمان برای زیر چشم نیز مفید باشد؟ ممکن است تصور کنید کربوکسی تراپی چربی زیر چشم را نیز خالی می کند؛ باید بگویم که اصلا اینگونه نیست. با به کار گیری دو تکنیک متفاوت تزریق گاز در بافت چربی و در زیر چشم، و نیز با تنظیم سرعت، فشار و مقدار جریان گاز دی اکسید کربن، می توان به تمامی این اهداف دست یافت.

کربوکسی تراپی برای سفیدکنندگی زیر چشم ها و رفع چین و چروک های دور چشم عالی عمل می کند و اثر آن زود ظاهر می شود.

روش کار کربوکسی تراپی و بهداشت پوست

جریان گاز دی اکسید کربن کنترل شده و از طریق فیلتر میکروبی یا مکانیکی استریلیزه و با سوزن بسیار باریکی زیر پوست تزریق می شود. اغلب دستگاه های کربوکسی تراپی گاز CO2 را برای راحتی بیشتر بیمار از قبل گرم می کنند. اثر گاز دی اکسید کربن بر لایه میانی پوست بیشتر از لایه های سطحی یا عمقی است. تحریک پوست در کربوکسی تراپی بسیار قدرتمند است زیرا با یک جلسه می توان به اثرات فوری سفت سازی پوست و یکنواخت سازی جای اسکار و زخم دست یافت.

کنترل جریان گاز (بین ۳۰ تا ۴۰ ml/min)، به خصوص در عمق پوست، اهمیت فراوانی دارد. در واقع، دوز مصرفی و فشار اعمال شده ی گاز دی اکسید کربن مهم است.

تعداد جلسات و ماندگاری کربوکسی تراپی

تعداد جلسات معمول کربوکسی تراپی بین ۴ تا ۶ جلسه با فاصله ماهی یکبار بین هر جلسه است. البته برای رفع ترک استریا هفته ای یکبار و بین ۵ تا ۶ مرتبه نیز انجام می شود.ماندگاری اثر کربوکسی تراپی از ۴ تا ۶ ماه است اما اثر آن فوری و رضایت بخش است.

کربوکسی تراپی شکم برای لاغری و سلولیت

مرکز تخصصی درمان سلولیت با کربوکسی تراپی

روش های متعددی برای درمان سلولیت وجود دارد. سلولیت به معنای انباشت سلول های بزرگ بافت چربی در نقاط پهلو، باسن، شکم، ران، بازو …است. این انباشتگی موجب فرورفتگی و برجستگی در پوست می شود و ظاهر آن را شل و افتاده می کند.

یکی از روش های خوب برای شکستن بافت چربی کربوکسی تراپی ست. گاز دی اکسید کربن غیر سمی ست اما برای سلول های چربی به منزله سمی کشنده است.

چربی مایع (اضافه بر نیاز بدن) از طریق سیستم لنفاوی دفع می شود. بنابراین، یکی از شروط این است که سیستم لنفاوی شما از سلامت کافی برای دفع این چربی برخوردار باشد. در غیر این صورت، کاندید مناسبی برای کربوکسی تراپی نیستید.

فیلم کربوکسی تراپی، کلیک کنید.

کربوکسی تراپی برای رفع چین و چروک پیشانی، گردن و فک

اگر به دنبال روش بهتری برای رفع خطوط آزاردهنده ی پیشانی، گردن و فک هستید، کربوکسی تراپی را پیشنهاد می کنم.

ترکیب کربوکسی تراپی با تزریق ژل، مزوتراپی و آر.اف…

امروزه بسیاری از کلینیک های تخصصی زیبایی از روش های ترکیبی جوانسازی استفاده می کنند. البته جلسات برای به کار گیری هر روش جداگانه است و تداخل ندارند. برای مثال، کربوکسی تراپی صورت مراه با تزریق ژل اسیدهیالورونیک، بوتاکس، یا تزریق مزو و یا رادیوفرکانسی (به خصوص برای گونه). روش های ترکیبی زمانی استفاده می شود که پیری پوست یا مقاومت آن به یک روش جوانسازی زیاد است. به عنوان مثال، بدن خود من در برابر بوتاکس تا حدی مقاوم است و برای از بین بردن خطوط پیشانی ام، در کنار کربوکسی تراپی از ژل های معتبر نیز کمک گرفته ام.

تزریق ژل یا بوتاکس جنبه تقویتی دارد (۱۴ روز پس از کربوکسی تراپی انجام می شود) و به طور معنادار ماندگاری را تا چند برابر افزایش می دهد. البته در ترکیب با ژل و بوتاکس، گاز دی اکسید کربن بهتر است سطحی تزریق شود (یا مقدار خیلی کمی در عمق تزریق شود) تا اثر فیلر از بین نرود. توصیه می کنم در روش های ترکیبی، نوع فیلر یا بوتاکس مرغوب را انتخاب کنید.

کربوکسی تراپی برای بهبود جای زخم و اسکار آکنه

اثر کربوکسی تراپی برای بهبود جای اسکار و زخم فوری و شگفت انگیز است. هر چه زمان کمتری از ایجاد زخم گذشته باشد، درمان نیز سریع تر خواهد بود. تعداد جلسات بستگی به نوع اسکار دارد. برای جای زخم معمولی، از یک تا چند جلسه ای با سه تا چهار هفته بین هر کدام زمان لازم است. از بین بردن جای زخم های کلوئیدی جلسات بیشتری می برد.

مشاهده تخفیف های کربوکسی تراپی در نت برگ

تخفیف لیفت صورت با نخ در مرکز برکه

دوستان عزیز، یکی از دلایلی که مراکز پیشنهادی تهران اسکین مورد پسند مردم واقع شده اند این است: تخفیف های واقعی و به دور از هرگونه پورسانت و پنهان کاری. قیمت های ما در مقایسه با مراکز دیگر بسیار منصفانه و مقرون به صرفه اند. کافی ست با مرکز پیشنهادی مان تماس بگیرید و مقایسه کنید.

کربوکسی تراپی موی سر

کربوکسی تراپی برای پرپشت کردن مو
کربوکسی تراپی برای پرپشت کردن موی سر

یکی از مهمترین دلایل ریزش مو نرسیدن ویتامین ها و مواد مغذی لازم به سلول های ریشه مو (فولیکول های مو) می باشد. کربوکسی تراپی انسداد عروق خونی کوچک را برطرف می کند و موجب بهبود گردش خون و افزایش سطح تنفس مفید در سلول های ریشه مو می شود.

پیشنهاد می کنم کربوکسی تراپی را در ترکیب با مزوتراپی انجام دهید (پزشک متخصص فاصله جلسات را تعیین می کند).

بستگی به حجم از دست رفته ی مویتان، ممکن است به چند جلسه کربوکسی تراپی (به فاصله یک هفته بین هر جلسه)  نیاز پیدا کنید. برخی افراد ماهی یکبار تا شش ماه انجام می دهند. برای موارد جدی (ریزش موی شدید)، بهتر است جلسات را تا یکسال پیگیری کنید.

کربوکسی تراپی برای رفع ترک های پوستی و استریا

کربوکسی تراپی برای رفع ترک های پوستی

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم در میان روش های جوانسازی، هیچ روشی به اندازه کربوکسی تراپی برای درمان استریا مناسب نیست. برای مثال، هایفوتراپی با آنهمه محبوبیت و فایده اش چندان برای رفع ترک های پوستی کارآمد نیست.

برای جزییات بیشتر، کلیک کنید.

دوستان عزیز، هیچ کدام از متن های مختلف کربوکسی تراپی در سایت تهران اسکین تکراری نیست. دوربین هر مطلب ، زوایای جدیدی را نشان می دهد. توصیه می کنم در صورت تمایل به مطالب مربوط نگاهی بیاندازید.

بهترین مراکز کربوکسی تراپی در تهران و شهرستان ها

خواننده عزیز، سایت تهران اسکین یک سایت تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی ست. ما همواره با بهترین مراکز تخصصی در ارتباطیم؛ و از نزدیک، روش ها، مرغوبیت دستگاه ها، کیفیت کار و نیز میزان رضایت مراجعه کنندگان را بررسی و مشاهده کرده ایم.

کافی ست به ما اعتماد کنید تا بهترین نتایج لاغری و جوانسازی پوست و با منصفانه ترین قیمت ها همراه با حفظ سلامت شما، به دست آید.

پژوهشگران سایت تهران اسکین

شاد و سربلند باشید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments