کربوکسی تراپی برای رفع تیرگی زیر چشم

دانستنی هایی درباره کربوکسی تراپی و اختلال نعوظ مردان (ED)

کربوکسی تراپی

سلام? سلام? برای بار چندم اومدیم که باز هم از کربوکسی تراپی براتون بگیم. کلیپ زیر رو ببینین (کربوکسی تراپی)?

لینک قسمت قبلی کربوکسی تراپی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

✍دوستای خوب. لینک بالا رو اگه کلیک کنین، شرح کامل کربوکسی تراپی میادش.

کربوکسی تراپی و اختلال نعوظ

اما برای اطلاعات جزیی تر، تجربه دوستم رویا رو درباره کربوکسی تراپی براتون می نویسم???

تجربه ی رویا از کربوکسی تراپی

“من رویام. سنم از سی و پنج گذشته و کم کم سیاهی و گودی زیر چشمم داره جوونی مو ازم می گیره. ده سال پیش که ورزش می کردم، حس جوونیم بیشتر بود و اصلا اینهمه چربی شکمم نداشتم. ولی الان به خاطر سنگینی کارم خیلی فرصت ورزش ندارم مگه کمی پیاده روی و گاهی هم ورزش های کششی تو خونه. نی نی خوشگلمم وقتی از وقتی اومد، ترک های زایمان رو برام هدیه آورد. خب گل بی خار نمیشه.

صورت زیبا و اندام متناسب جزو آرزوهای هر خانمی هست. راستش من اهل مصرف قرص های لاغری نیستم چون یه چند باری امتحان کردم و خیلی برام فایده ای نداشته. البته ممکنه یکی دیگه با قرص لاغر شه؛ اما برا من ناامیدکننده بود. عوارضشم خیلی اذیتم میکرد. قرص صورتمم لاغر می کرد که منظره جالبی نمیشد. معده ای هم برام نمونده بود. البته دوستام طب سنتی رو به عنوان جایگزین قرص پیشنهاد کردن. اما دنبال راهی بودم که سریع تر، کاربردی تر و راحت تر درمونم کنه. ضمن اینکه دنبال یه روشی بودم که هر سه تا مشکلم همزمان حل شه.

آشنایی با کربوکسی تراپی و کاربردهای اون

[su_box title=”آشنایی با کربوکسی تراپی و کاربردهاش” style=”noise” box_color=”#cb0dc7″ title_color=”#110e0e”]داشتم یه سرچ تو اینترنت می زدم که با واژه کربوکسی تراپی آشنا شدم. نوشته بود: “کربوکسی تراپی سه تا کارو خیلی عالی روی بدن شما انجام می ده: رفع ترک های پوستی (بارداری/زایمان)، گودی و سیاهی زیر چشم و لاغری-سلولیت.” ضمن اینکه این روش سالهاست نتیجه داده.[/su_box]

??????????????

[su_box title=”+++++ درمان اختلال نعوظ آقایان” style=”noise” box_color=”#cb0dc7″ title_color=”#110e0e”]+++++ درمان اختلال نعوظ آقایان راستش این مورد آخری رو خیلی تعجب کردم. برام تازگی داشت. دوستم که تهران اسکین کار می کنه، می گفتش که تعداد زیادی از آقایون در بات تلگرامی پرسش از پزشکان آنلاین دایم این سوالو می پرسن: “راههای درمان اختلال نعوظ؟” به ذهنم رسید پس کربوکسی تراپی هم می تونه یکی از درمان های اختلال نعوظ باشه.”[/su_box]

[su_box title=”بات تلگرامی askq_bot@” style=”noise” box_color=”#cb0dc7″ title_color=”#110e0e”]با عضویت در بات تلگرامی askq_bot@، بهترین مراکز و پزشکان متخصص پوست و مو در تهران و کل کشور رو بشناسین. هم چنین، بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران رو به شما معرفی می کنیم. اطلاعات در پایین صفحه???[/su_box]

مراجعه رویا به یکی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی در تهران

“به کمک دوستم در تهران اسکین، با یه مرکز خوب آشنا شدم. این مرکز تجربه های گرانبهایی در زمینه کار با انواع دستگاههای زیبایی و جوانسازی داره. اطلاعات این مرکز، پایینِ متن هست.”???”البته لینک بالای صفحه رو (اشاره کردم) کلیک کنین تا بدونین این مرکز چه طوری کار می کنه.”???

تقلید کربوکسی تراپی از چشمه های آب معدنی

سال 1930 بود که در فرانسه،  متوجه شدن علت شفابخشی چشمه های آب معدنی اینه که غنی از دی اکسید کربنه.و اینکه وجودِ همین گاز بیرنگ و بی بو به درمان زخم ها و اختلالات پوستی کمک می کنه. اولین بار از این تکنیک برای درمان بیماران قلبی استفاده شد که بهبود سیستم گردش خون و کاهش چربی در سرخرگ ها رو به دنبال داشت.

اثرات کلی کربوکسی تراپی بر پوست

  1. افزایش خاصیت کشسانی پوست
  2. بهبود گردش خون در پوست با حفظ تعادل دی اکسید کربن و اکسیژن
  3. رفع خطوط و چین و چروک های ریز
  4. کمک به بازسازی کلاژن (پروتئین سازی در پوست)
  5. تخریب رسوبات چربی در زیر پوست
  6. ذخیره بیشتر مواد مغذی و اکسیژن در رگ های خونی و پوست
  7. بهبود زخم های مزمن
  8. دارای خاصیت ضدعفونی کننده
  9. تخلیه مایعات لنفی
  10. لیپوساکشن

ترکیب کربوکسی تراپی با روش های دیگه

امروزه پزشکان از ترکیبی از روش های زیبایی برای جوانسازی کمک میگیرن. از جمله،

?ترکیب کربوکسی تراپی با PRP

?ترکیب کربوکسی تراپی با میکرودرم ابریژن

?ترکیب کربوکسی تراپی با مزوتراپی

?ترکیب کروکسی تراپی با لایه برداری سطحی پوست

?ترکیب کربوکسی تراپی با لیزردرمانی نوری

هشدار: کربوکسی تراپی در اغلب موارد با بوتاکس تداخل داره. یعنی، احتمال اینکه اثر بوتاکس رو کم کنه زیاده.

تمام خدمات ترکیبی که نوشتم در بهترین مرکز کربوکسی تراپی (اطلاعات پایین صفحه) انجام میشه???

سه چیز خیلی ضروری برای موفقیت کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی وقتی جواب میده که این سه تا با هم همکارای خوبی باشن: تجربه پزشک در به کار گیری تکنیک، پیشرفته بودن دستگاه و آگاهی و مراقبت توسط خود بیمار.

کربوکسی تراپی و اختلال نعوظ برخی آقایون

یه خبر بد اینه که ما ایرانی ها عموما داریم از نظر جنسی ضعیف میشیم. چه زن چه مرد. دلیلش هم اینه که از سبک سالم زندگی دور شدیم. نه تغذیه مون طبیعی و سالمه و نه طرز زندگی کردنمون. در روز صدها موج منفی از همه طرف به مغز، روح و جسممون نفوذ می کنه. از خورد و خوراک صنعتی گرفته تا فشار کاری، پارازیت امواج، استرس، بدی آب و هوا، انواع بیماری ها و …؛ که یکی یکی اومدن یا دارن میان سراغمون. یکی از این مشکلاتِ قوز بالا قوز هم اختلال نعوظ هست.

اختلال نعوظ و مصرف داروها

اگه یه سری به سایت سبزوسالم بزنین، میبینین که صدها سوال درباره اختلال نعوظ شده. معنیشم همون مشکل در تحریک، سفتی و بلند شدن آلت جنسی مردانه هست.

شرکت های داروسازی تا می تونن سعی می کنن داروهای بهتر و متنوع تری به بازار عرضه کنن. اما تجربه و مطالعه نشون داده که هیچ دارویی خالی از عارضه نیست. معمولا داروی سیلدنافیل (ویاگرا) رو اغلب پزشکا تجویز می کنن. تجویز حتما باید زیر نظر پزشک باشه. منتها چون عوارض هر دارویی برای همه یکسان نیست، باید خودتون عواقب مصرف رو در نظر بگیرین.
برای مثال، اگه زخم معده دارین، داروی ویاگرا به دردتون نمی خوره. تازه در بلند مدت ممکنه گرفتار سردرد، فشارخون بالا اینا… بشین.

خب حالا چاره چیه؟ مراجعه به روانشناس و سکس تراپ؟ جواب در صورتی بله هست که ریشه مشکل در عدم سلامت روح و روان باشه. طب سنتی؟ چرا که نه. می تونین امتحان کنین. اما آیا همیشه تمامِ اختلالات روح و روان قابل درمانه، اونم بدون داروی شیمیایی؟ یا اینکه همه حوصله دارن شب و روز دستورات پر پیچ و خم طب سنتی رو رعایت کنن؟ اگه نشد، یه راه دیگه هم هست: کربوکسی تراپی.

کربوکسی تراپی و درمان اختلال نعوظ

اگه کاربردای مفید کربوکسی تراپی رو یه بار دیگه مرور کنیم، میبینیم که یکی از فوایدش باز گردن عروق خونی هست. آلت جنسی مردانه وقتی بلند میشه که 1. از نظر جنسی و روانی به اندازه کافی تحریک شه و 2. خون کافی به رگ های آلت برسه. کاری که کربوکسی تراپی انجام میده همون بهبود گردش خون در بیضه و نیز زیر پوست آلت هست.

یک نکته مهم: برای درمان اختلال نعوظ حتما باید اول علت اصلیش شناخته شه. بنابراین، قبل از کربوکسی تراپی، بهتره پزشک اورولوژی معاینه کرده و آزمایشات بیضه ها، پروستات و آلت در صورت لزوم انجام شه. حتی ممکن اختلال نعوظ مربوط به بیماری های مغز، قلب و کبد باشه. برا همین، تا پزشک اصلی نظر نداده، اقدامی نکنین. هدف ما تشویق شما به کربوکسی تراپی نیست، بلکه اطلاع رسانی درباره کاربردهای مفید اونه. در نهایت پزشک متخصص هست که این تصمیم رو براتون میگیره.

معرفی بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران

?‍??‍??‍??‍?دوستان تمام خدمات کربوکسی تراپی اعم از درمان لاغری (سلولیت)، سیاهی زیر چشم، ترک های پوستی … در مرکز زیر انجام میشه. کمی پایین صفحه رو ببینین. ??

لینک منبع 1

لینک منبع 2

 

بهترین مرکز تخصصی پیشنهادی ما

????

 

1.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments