کرایولیپولیز و کویتیشن _ تفاوت ها

 

کویتیشن و کرایولیپولیز _ تفاوت ها
کویتیشن و کرایولیپولیز _ تفاوت ها

 

كويتيشن با استفاده از امواج اولتراسوند با فركانس بسيار بالا سبب تشكيل حبابهاي ريز در اطراف سلول هاي چربي شده و با برخورد اين حبابها با ديوارۀ سلول هاي چربي و تركيدن انها سبب پارگي ديوارۀ سلول و بيرون ريختن چربي ( تري گليسريد) و خروج اب درون سلولي مي شود.

 

تعداد جلسات کویتیشن بیشتر از تعداد جلسات استفاده از دستگاه کرایولیپولیز است. کویتیشن حداقل برای هر دوره 10 تا 12 جلسه ای با فاصله هفته ای 1 تا 2 بار است، ولی تعداد جلسات کرایو بین 2 تا 3 جلسه با فاصله زمانی  دو تا سه ماهه است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

کرایولیپولیز یکی از جدیدترین دستگاههای لاغری موضعی غیر تهاجمی است که با استفاده از مکانیزم سرمایشی و انجماد سلولی باعث کاهش حجم چربی و حذف آنها از ناحیه مورد نظر مي شود.

کرایولیپولیز با پایین آوردن دمای موضع سرد شده، تا  منهای 11 درجه ، سلولهای چربی آن ناحیه را بدون صدمه زدن به پوست و یا سایر بافتهای بدن و به کمک سلولهای دستگاه ایمنی از بدن حذف می کند.

 

افراد دارای فشار خون ، چربی خون و انواع دیابت ها نمی توانند از روش کویتیشن استفاده کنند ولی این افراد بنا بر مقالات منتشره برای استفاده از کرایولیپولیز منعی ندارند.

 

استفاده از دستگاه کویتیشن به تنهایی پوست را شل می کند و لیفت ندارد اما با انجام برخی حرکات ورزشی و استفاده از سایر دستگاه های لاغری موضعی مانند رادیوفرکانسی میتوان پوست را نیز لیفت کرد، ولی کرایولیپولیز لیفت (بسیار محدود) دارد .

 

بعد از استفاده از کویتیش بیمار بایستی جهت جلوگیری از رسوب چربی در سایر نواحی بدن تمرینات ورزشی انجام دهد، اما بعد از استفاده از دستگاه کرایولیپولیز الزامی به انجام ورزش وجود ندارد اما میتوان برای نتیجه گیری بهتر ورزشهای هوازی که به چربی سوزی کمک می کنند را در دستور کار قرار داد .

 

کرایولیپولیز فقط در بافت چربی نرم و قابل مکش قابل استفاده است و در بافت سفت امکانپذیر نیست، در حالیکه کویتیشن برای چربی ها و سلولیت های نرم و سفت قابل استفاده است.

 

پس از انجام کویتیشن،آب باید به میزان فراوان آشامیده شود؛ زیرا، آب درون سلولي از طریق سيستم لنفاوي تخليه و بوسيله كليه ها به شكل ادرار دفع مي شود. از اين رو يكي دو روز بعد از انجام كويتيشن دفعات ادرار افزايش مي يابد. تغيير رنگ و بوي ادرار هم در بعضي بيماران ديده شده است.

 

منبع: http://www.lypsso.com/blog/differences-between-cryolipolysis-and-cavitation

[divider]

گردآورنده: مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments