کدام مواد غذایی به کاهش وزن کمک میکنند ؟

رژیم غذایی مناسب برای لاغری

ابرغذاهای همان مواد غذایی میباشند که به ساخت استخوان ها کمک میکنند و از بروز بیماریهای مزمن پیشگیری میکنند ،قدریت بینایی را بهبود میبخشند و حتی توانایی ذهن شما را افزایش میدهند ولی ایا این مواد غذایی تاثیری بر کاهش وزن هم دارند ؟

در این پست به مواد غذایی اشاره میکنیم که تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد و به کمک انها میتوانید لاغر شوید  :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1.لوبیا سیاه

یک فنجان لوبیا سیاه حاوی 15 گرم از پروتئین مطلوب است و هیچ کدام از چربی های اشباع شده در سایر انواع پروتئین ها را ندارد مانند گوشت قرمز

2.جو 

جو سرشار از فیبر میباشد و به همین دلیل میتواند درطی روز به شما حس سیری و پری بدهد .نیم فنجان جو حاوی 4.6 گرم نشاسته مقاوم است ؛نوعی کربوهیدرات سالم که متابولیسم شما را افزایش داده و چربی ها را می سوزاند و در نهایت به کاهش وزن شما منجر میشود

3.آووکادو

مصرف چربی های سالم کاملا بلامانع است و میتوانید به راحتی از انها استفاده نمایید .اولئیک اسید  یکی از اجزای چربی های مونو اشباع نشده میباشد که باعث میشود اشتهای شما کاهش یابد .میتوانید روزانه یک چهارم اووکادو مصرف کنید تا اثر ان در رفع چربی های ناحیه شکم را مشاهده کنید .این میوه خوش طعم حاوی فیبر و پروتئین نیز میباشد .

4.سالمون 

موادی که حاوی میزان کمی  از پروتئین میباشند ،باعث میشوند تا شما حس سیری کنید و این در حالی است که هیچ چربی به انها اضافه نشده است .ولی نیمی از خانمهای بین 18 تا 50 سال نمی دانند که چقدر باید  از این ماده ضروری استفاده نمایند .مطالعات انجام شده نشان میدهند که سالمون گزینه خیلی بهتری به نسبت گوشت قرمز است و افرادی که به میزان بیشتری از سالمون مصرف می کردند ،حدود شش پوند وزن کاهش وزن را تجربه کردند

5.زغال اخته

زغال اخته به عنوان یکی از مواد غذایی ضد پیری شناخته میشود .یک فنجان از این ماده در روز  فقط 80 کالری داشته و با 4 گرم فیبر به شما کمک میکند تا بیشتر حس سیری کنید .

6.کلم بروکلی 

کلم بروکلی خام و یا پخته به دلیل خاصیت  ضد سرطانی اش معروف است ولی این ماده دارای میزان زیادی از فیبر در  یک بشقاب است .این ماده از افزایش وزن پیشگیری میکند .

7.برنج قهوه ای 

برنج قهوه ای جایگزینی سالم تر و پر فیبر تر برای برنج سفید است .نیم فنجان برنج قهوه ای حاوی 1.7 گرم از نشاسته مقاوم میباشد که به بهبود سوخت و ساز بدن کمک میکند .

8.گلابی 

هر گلابی حاوی 15 درصد از فیبر مورد نیاز در روز است .مطالعات نشان میدهند که خانمهایی که روزانه از سه گلابی  استفاده میکردند ،به نسبت دیگران وزن بیشتری کم کردند .پوست است میوه حاوی میزان زیادی فیبر است پس از کندن ان خودداری کنید .

9.گریپ فروت 

مصرف روزانه نیمی  از گریپ فروت پیش از غذا میتواد باعث کاهش وزن یک پوندی شما در طی هفته شود و این در حالی است که شما اصل به سراغ ورزش و یا رژیم نرفته اید .

این میوه سطح انسولین را کاهش داده و منجر به کاهش وزن میشود .همچنین از انجایی که این میوه حاوی 90 درصد اب است میتواند اشتهای شما را نیز کاهش دهد .

 

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments