کاملترین مقاله در مورد لیزر موهای زائد چانه + فیلم??

[su_animate type=”flip” duration=”2″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد چانه

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_spoiler title=”نمونه های فیلم برای لیزر موهای زائد چانه و توضیحاتی کامل در مورد آن??” style=”fancy” icon=”plus-circle”]




[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”نمونه های فیلم برای لیزر موهای زائد چانه در کلینیک تخصصی زیبان (آلومینا) و توضیحاتی کامل توسط دکتر سارا لطفی نماینده ی مرکز تخصصی زیبان (آلومینا) شعبه ی پاسداران??” style=”fancy” icon=”plus-circle”]




[/su_spoiler]

[su_animate type=”fadeIn” duration=”2″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد چانه و صورت

این روش بسیار سریع ، موثر و به طور دائمی است. این روش به راحتی بر روی صورت و سایر مناطق بدن نیز انجام می شود. روشی ایمن، مقرون به صرفه و جایگزینی مناسب برای وکس و شیو کردن است. به راحتی سبب جلوگیری از افزایش رشد موها نیز می گردد.

اگر شما تمام جلسات در نظر گرفته شده را پی در پی انجام دهید، به بهترین نتایج دست خواهید یافت. موها در هر جلسه باریک تر و روشن تر خواهند شد. اکثر افراد پس از 10 جلسه 80 درصد از موهای زائد خود را از دست می دهند. نتایج به نوع پوست و مو، و همچنین مداومت در درمان بستگی دارند. با توجه به المنت ها و فاکتور های هورمونی، سبب می شود تا لیزر برای انواع پوست و مو متفاوت عمل کند و از ویژگی های خاص بدن تبعیت نماید.

لیزر موهای زائد برای موهای تیره و پوست های روشن به بهترین شکل عمل می کند. البته با پیشرفت علم به نتایج بارزتری نیز دست یافتند که از آن می توان به لیزر موهای زائد افراد با پوست تیره نیز یاد کرد. پرتو های لیزر موهای زائد چانه و سایر نواحی بدن بر روی موهای روشن، قرمز یا موهای خاکستری اثر فوق العاده کمی دارد.

موهای زائد در مناطق مختلف بدن از طریق لیزر قابل درمان هستند:

  • صورت
  • بالای لب
  • چانه
  • دست ها
  • پاها
  • قفسه ی سینه
  • شکم
  • اندام تناسلی
  • زیر بغل

بهترین مکان ها برای لیزر موهای زائد زیر بغل و اندام تناسلی است.

در حالی که آقایان معمولا از لیزر موهای زائد برای مناطقی مانند؛

  • پشت
  • شانه ها
  • قفسه ی سینه
  • شکم
  • خط ریش
  • همه ریش و سبیل

تمام این نواحی برای خانم ها و آقایان قابل درمان هستند.

درمان

قبل و بعد از لیزر موهای زائد در حدود 4 تا 6 هفته به طور کلی از قرار گرفتن در نور شدید خورشید دور بمانید. در غیر این صورت امکان سوختگی و تغییر رنگ پوست تان بسیار است.

روش

لیزر موهای زائد در واقع پرتو ی نوری قوی است که توسط رنگدانه های موجود در ریشه و فولیکول مو جذب می شود و سپس با ایجاد حرارت سبب نابودی موها در ریشه می گردد.

لیزر انواع مختلفی دارد که با توجه به رنگ پوست و بافت مو و رنگ مو تقسیم می گردد:

  • لیزر الکساندرایت (برای پوست های روشن)
  • لیزر دایود (برای پوست ها متوسط)
  • لیزر ان دی یگ ( برای پوست های تیره )
  • لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی ( ترکیبی از لیزر الکساندرایت و لیزر ان دی یگ است)

نتایج

زمان بین جلسات لیزر موهای زائد در بین افراد مختلف متفاوت است. این اختلاف به دلایل هستند، از جمله :

  • قسمتی از بدن که با لیزر قابل درمان است
  • جنسیت فرد
  • سن شخص
  • هورمون ها
  • ژنتیک

پیشنهاد ما به شما برای فواصل جلسات درمانی بین 4 تا 6 جلسه است. مناطق هورمونی (صورت و چانه) نیز هر دو هفته یک بار نیاز به درمان مجدد دارند.

بهترین زمان برای لیزر موهای زائد زمان رشد و یا آناژن است که مو به ریشه ی خود متصل گشته است. با تابش پرتو به پوست ، نور توسط رنگدانه ها جذب می شود. و اینگونه است که مو از ریشه نابود خواهد گشت.

موهای زائدی که لیزر شده اند حدود 2 تا 3 هفته پس از درمان شروع به ریزش می کنند. البته پس از لیزر موهای زائد با دستگاه ان دی یگ، موها پس از گذشت 4 هفته یا بیشتر شروع به ریزش می کنند.

مراقبت هایی که پس از لیزر موهای زائد باید انجام شود

پس از لیزر موهای زائد همانطور که گفته شد از نور شدید خورشید دور بمانید. و طبق تجویز پزشک تان از دارو ها و پماد ها استفاده کنید.[/su_animate]

[su_spoiler title=”مقایسه ی لیزر و IPL به روایت تصویر??” style=”fancy” icon=”plus-circle”]


[/su_spoiler]

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]

توضیحاتی جامع و کامل در مورد لیزر موهای زائد


[/box]

[su_spoiler title=”مزایا و معایب لیزر موهای زائد چانه ???” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

[su_note note_color=”#e3b3f7″ text_color=”#110f0f”]

لیزر موهای زائد چانه

عوارض جانبی لیزر موهای زائد چانه

یکی از نگرانی هایی که همیشه افراد دارند ایجاد موهای زائد به طور مجدد است. اما این موضوع اینگونه است که موهای زائد پس از لیزر نسبت به گذشته ظریف تر و باریک تر می شوند.

از جمله عوارضی که برای لیزر موهای زائد چانه و سایر نواحی صورت می توان یاد کرد، عبارتند از؛

  • قرمزی پوست و تحریک آن – درد خفیف در هنگام درمان معمولا یکی از عوارض است و بسیار رایج. بیمارانی که دچار قرمزی و تورم پوست می شوند، نباید انتظار داشته باشند که درست پس از درمان این حالت بهبود یابد بلکهبه زمان بیشتری نیاز است.
  • پوسته پوسته شدن پوست – در حدود 10 درصد از افرادی که با دستگاه های روبی با طول موج بلند و الکساندرایت لیزر موهای زائد انجام می دهند پوستشان پوسته پوسته می شود. البته این حالت دائمی نمی باشد. و باعث ایجاد اسکار و زخم یا عفونت نمی شود.
  • خطر عفونت – همیشه در لیزر موهای زائد خطر ایجاد عفونت توسط وسایل آرایشی وجود دارد. به یاد داشته باشید از دارو ها و توصیه های پزشکتان غافل نمانید.
  • خطر صدمه به چشم – اگر در حین انجام پروسه ی لیزر موهای زائد، از محافظ چشم استفاده نگردد، امکان آسیب های جدی به چشم بسیار زیاد است.
  • تغییر رنگ پوست – معمولا پس از لیزر موهای زائد، پوست دچار تیرگی می شود که موقتی است و پس از مدتی رفع می گردد. این شرایط بیشتر برای افراد با پوست تیره اتفاق می افتد.
  • تاول – معمولا هنگامی اتفاق می افتد که تنظیمات دستگاه مشکل داشته باشد و یا با انرژی زیادی پوست صورت لیزر شود که با داروهایی که پزشک برای تان تجویز می کند درمان می شود.
  • ایجاد زخم ها و اسکارهای شدید – معمولا این اتفاق نادر است که در صورت بروز دائمی خواهد بود. ایجاد اسکار معمولا در اثر تنظیمات اشتباه دستگاه است که تنها با داروها قابل بهبوداست ولی درمان قطعی ندارد.

مزایای لیزر موهای زائد چانه

  • دقت بالا – لیزر قادر است موهای تنها یک منطقه را به دقت هدف بگیرد درحالی که مناطق دیگر هیچ صدمه ای وارد نسازد.
  • سرعت بالا – این روش نسبت به سایر روش ها بسیار سریع است و تنها در چند دقیقه قادر به از بین بردن موهای بدن است.
  • قابل پیش بینی بودن این شیوه – در این روش موها باید در 3 تا 7 جلسه به بهترین صورت رفع گردند و البته باید به این نکته توجه نمایید که برای رسیدن به نتایج عالی باید پزشک شما کاملا به روند و پروسه ی کار احاطه داشته باشد.

[/su_note][/su_spoiler]

[su_spoiler title=”تجربه های مردمی در مورد لیزر موهای زائد چانه ???” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

[su_note note_color=”#ada2f8″ text_color=”#110f0f”]

 تجربه ی افراد در مورد لیزر موهای زائد چانه

نمونه ای از لیزر موهای زائد چانه

خانمی با آی دی hairybeauty  می گوید: “من دختری رنگین پوست و 20 ساله هستم که موهای بسیار ضخیمی روی چانه ام رشد می کرد. در حدود 7 سال پیش موهای زیر بغل، چانه و اندام تناسلی ام را لیزر کرده ام و حال گاهی برخی از موها رشد می کنند و پوستم دچار خارش و التهاب شدید می شود.

لیزر برای من بسیار درد ناک بود، مثل این بود که دسته ای از موها را یکباره با موچین بکنیم. من واقعا از نتیجه ی کار مطمئن نیستم و نمیدونم شاید برای افراد دیگه بهتر از من عمل کند و هیچ ایده ای ندارم.”
[masterslider id=”33″]
خانمی با آی دی Beautiful in his sight می گوید:” من دختر آفریقایی آمریکایی هستم که از نوجوانی تا حال با مشکل موهای زائد دست و پنجه نرم کرده ام. دیگه باید بگم ریشو سبیل هامو با تیغ و موچین از رفع می کردم ولی خیلی زود بر می گشتند. من به دنبال روشی بودم تا برای همیشه با موهای زائد بدنم خداحافظی کنم. بلاخره با لیزر آشناشدم و زندگی ان برای همیشه تغییر کرد. با این روش به راحتی با اون موها خداحافظی کردم و اعتماد به نفس از دست رفته ی خودم را باز گرداندم. هم اکنون در شرایط جدیدم بسیار زیبا درخشیده ام و احساس می کنم زنی جذاب هستم. ”

نمونه ای از لیزر موهای زائد چانه
نمونه ای از لیزر موهای زائد چانه

خانمی با آی دی  laserhairremovaljunkie می گوید:” جزو اون دسته از آدم ها هستم که موهای خیلی درشتی زیر چونشون دارن و پوست سفید و موهای تیره ای دارم. حدود ده سال پیش با این تصور که بهترین کاندید انجام این کار هستم به پزشک مراجعه کردم و با لیزر IPL ناحیه ی چانه ام را لیزر نموندم ، اما هیچ تغییری در حالم حاصل نشد و باز هم به شیو کردن و تراشیدن موها پرداختم.

تااینکه بلاخره با لیزر الکساندرایت آشنا شدم و بهترین نتیجه را از لیزر گرفتم بعد از 6 جلسه درمان دیگه خبری از موهای زائد چانه ام نبود و کاملا صاف شده بود. خیلی خوسحالم که بلاخره نتیجه داد و به شما نیز این روش را پیشنهاد می کنم.”

خانمی با نام سحر اینگونه عنوان کرده اند که:” همیشه از لیزر برای خودم غولی ساخته بودم که توانایی از بین بردن آن را در ذهنم نداشتم، اما به مرور زمان توانستم با کمک دوستانم به کلینیک ها بروم و از شر موهای زائد زیر چانه ام خلاص شوم . همیشه آرزوی داشتن پوستی صاف و شفاف در این ناحیه را داشتم که سرانجام به خواسته ام دست یافتم و بسیار این موضوع برای من راضی کننده است.”[/su_note]

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”سوال و پاسخ متخصصین به لیزر موهای زائد چانه??” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

[su_note note_color=”#e3b3f7″ text_color=”#110f0f”]

سوالات و پاسخ متخصصین در مورد لیزر موهای زائد چانه

سوال:

آیا تیره شدن کک و مک ها بعد از لیزر موهای زائد روی چانه و گونه ها طبیعی است؟

پاسخ متخصصین:

دکتر مایکل گلد

دکتر مایکل گلد در این رابطه می گوید:” بسیار واجب و ضروری است که شما در صورت تیره شدن کک و مک هایتان به پزشکتان مراجعه کنید و در صورتی که پاسخ گوی شما نبودند حتما با متخصص پوست با تجربه و ماهری در ارتباط باشید تا به مشکل شما رسیدگی کند این حالت تیرگی بر روی پوست معمولا رایج و طبیعی نیست.”

دکتر گره گوری توروسکی

دکتر گرگوری تروسکی در این رابطه می گوید:” پرتو های لیزر معمولا توسط رنگدانه ها و پیگمنت های موجود در مو و یا کک و مک های موجود بر سطح پوست جذب می شوند. تیرگی کک و مک ها معمولا موقتی است و در طی 7 تا 10 روز به سرعت از بین می رود. لطفا سعی کنید قبل و پس از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید دور بمانید. زیرا خورشید سبب تحریک و تولید ملانین و رنگدانه ی بیشتر در پوست می شود و در زمان لیزر موهای زائد چانه و صورت به جال ملانین مو ممکن است ملانین موجود در پوست توسط لیزر هدف گرفته شود.”

سوال:

آیا کندن موها از ریشه بلافاصله پس از لیزر موهای زائد تاثیری بر روند لیزر می گذارد؟

پاسخ متخصصین:

دکتر جفری سی پول

دکتر جفری سی پول در این رابطه می گوید:” معمولا قبل از لیزر موهای زائد موها به هیچ عنوان نباید از ریشه کنده شوند و یا هر دارویی بر ریشه ی آن ها اثر بگذارد.  زیرا پرتو های لیزر توسط رنگدانه های موجود در ریشه ی موها جذب می شود و با ایجاد حرارت سبب نابودی ریشهه ها می گردند. اما کندن موها پس از لیزر موهای زائد چانه و دیگر مناطق بدن تاثیری بر نتیجه ی پایانی نخواهد داشت”

دکتر رونالد شلتون

دکتر رونالد شلتون در این مورد می گوید:” هیچ تئوری و اطلاعاتی از تاثیر کندن موها بر نتایج پایانی لیر موهای زائد در دسترس نیست. تنها قبل از لیزر موهای زائد باید از کندن موها از ریشه خود داری نمایید.”

سوال:

آیا تاول های ایجاد شده بر روی چانه پس از لیزر موهای زائد چانه قابل درمان هستند و بهبود می یابند:

پاسخ متخصصین:

دکتر ویکتور روکل

به عقیده ی دکتر اف. ویکتور روکل:” بلا فاصله با پزشک خود تماس بگیرید تا از خدمات درمانی و پماد های تجویزی مانند بتامتازون استفاده نمایید تا از عفونت و التهاب بکاهید و در صورتی که فرد متخصص نبوده و پاسخ شما را ندهد: باید به درمان های خانگی بپردازید. اول از همه این که قسمت رو نمالید یا ننید یا اسکراب نکنید. به آرامی با صابون هایی مانند داو (Dove)منطقه را بشویید. با تاول روی چانه تان ور نروید. ناحیه را خیلی مرطوب نکنید – از آکوا فور و یا هیدرو کورتیزون 1 در صد برا ناحیه استفاده کنید. اگر بیرون از خانه برای انجام کارهایتان می روید ، حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. برای تاول از OCTآنتی هیستامین هم استفاده کنید. و کمپرس یخ نیز پاسخ گوی التهابات است.”

دکتر لیدا الیزابت بووز

دکتر لیدا الیزابت بووز اینگونه می گوید که:” حتما از آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت استفاده نمایید و همچنین پمادهای استروئید را روزی دوبار مصرف کنید. از مااز و دستکاری تاول جدا خودداری نمایید. از نور شدید خورشید نیز دور بمانید.”

سوال:

بهترین درمان برای رفع موهای زائد چانه چیست؟

پاسخ متخصصین:

دکتر کارمن کاوالی

دکتر کارمن کاوالی می گوید:” لیزر بهترین درمان برای رفع موهای زائد موجود بر روی چانه است، شما معمولا با توجه به رنگ پوست و نوع موهایتان لیزر می شوید. تعداد جلسات از 5 تا 8 جلسه است. از با تجربه بودن پزشک خود نیز اطمینان حاصل نمایید.”[/su_note]

[/su_spoiler]

منابع 

  1. www.realself.com1
  2. www.realself.com2
  3. www.livestrong.com
  4. www.webmd.com
  5. www.laserclinics.com.au

محقق: میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments