بهترین روش کاشت ناخن

کاشت ناخن به روش ژله ای یا سیلک ؟ کدامیک؟

جدید ترین سیستم کاشت ناخن
کاشت ناخن به روش ژله ای یا سیلک ؟ کدامیک؟

کاشت ناخن به روش ژله ای یا سیلک ؟ کدامیک؟

کاشت ناخن ژله ای با استفاده از نوعی ژل انجام می شود که یا بر روی ناخن کاشته شده قرار داده می شود و یا به منظور تقویت و رشد طبیعی ناخن به طور مستقیم بر روی صفحه ناخن طبیعی قرار داده می شود.  تفاوت کاشت ژله ای با کاشت پودری از این نظر متفاوت است که هیچگونه مخلوطی برای ایجاد ژل لازم نیست و ناخن ها به منظور ایجاد دوام و استحکام ژل زیر دستگاه یو وی قرار بگیرند.

کاشت ناخن با روش ژله ای

کاشت ناخن با روش ژله ای جدید ترین سیستم کاشت ناخن در عرصه زیبایی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ژل ماده مخلوطی مانند لاک ناخن است که حاوی مواد تقویت کننده و رشد دهنده برای ناخن طبیعی می باشد.  ژل را می توان هم بر روی ناخن طبیعی و هم بر روی ناخن مصنوعی استفاده کرد.

برای کاشت ژل مقدمات کار از قبیل ضد عفونی کردن دست ها و ابزار های مورد استفاده لازم است.  لایه ای که توسط ژل ایجاد می شود از کاشت پودری ضخیم تر است. بنابراین کاشت ناخن ژله ای بیشتر مناسب ناخن طبیعی است و نیاز کمتری به سوهان کشی و بافرکشی دارد.

پس از قرار دادن هر لایه از ژل بر روی ناخن ، تکنسین ناخنکار به منظور محکم شدن و دوام ژل   دست شما را دردستگاه  یو وی قرار می دهد. گزینه قابل توجه دیگری نیز برای کمک به استحکام ژل وجود دارد و آن استفاده از تاپ کات ( پوشش فعال لاک ناخن) است که با  قرار دادن ناخن ها در آب سرد باعث تقویت ناخن ژله ای می شود. با این حال ،  انجام گزینه دوم در سالن به راحتی در دسترس نیست.

نتیجه نهایی کاشت ژله ای داشتن ناخن هایی محکم است که البته هنوز انعطاف پذیر هستند اما ظاهری بسیار زیبا دارند. ژل به سرعت خشک می شود و مقاوم است. از کاشت ژله ای می توان برای بلند تر کردن ناخن استفاده کرد ، به ویژه برای افرادی که ناخن های بسیار کوتاه ، یا ضعیف دارند.  زیرا با این روش می توان ناخن را در زیر لایه ژل تقویت کرد و رشد آن نیز بیشتر می شود.

زمان ترمیم ناخن کاشت شده

زمان ترمیم ناخن های ژله ای مانند ناخن های اکریلیک ممکن است در صورت مراقبت مناسب از ناخن ها تا یک ماه طول بکشد. زیرا ناخن های ژله ای معمولاً دچار شکستگی نمی شوند.  قرار دادن مواد بر روی ناخن بسیارشبیه به کاشت پودری است.   

چگونه می توان ناخن های کاشته شده را ریمو کرد؟

برخلاف ناخن های اکریلیک ، برای برداشتن ناخن های کاشت ژله ای حتماً باید به تکنسین ناخنکار مراجعه کنید.  روش حذف بستگی به مارک ژلی دارد که توسط تکنسین ناخن استفاده می شود. اغلب ناخن های ژله ای را می توان از طریق قرار دادن ناخن ها در استون ریمو کرد.

مزایای کاشت ناخن ژله ای

  • ژل باعث آسیب به ناخن طبیعی نمی شود و می تواند برای تقویت ، محافظت و رشد ناخن طبیعی استفاده شود.
  • ژل برخلاف برخی از مواد افزودنی کاشت ناخن اکریلیک ، بی بو است.
  • ژل انعطاف پذیر تر است و بنابراین ممکن است مقاومت بیشتری نسبت به فشار داشته باشد.
  • ژل به عنوان یک گزینه امن تر و سازگار با محیط زیست نسبت به اکریلیک در نظر گرفته شده است.

معایب کاشت ناخن ژله ای

  • ناخن های ژله ای نسبت به ناخن های آکریلیک های دوام کمتری دارند و به همین علت باید زود تر ترمیم شوند.
  • اغلب ترمیم ژل ناخن باید با استفاده از نور UV انجام شود ؛ به این معنی که انجام این کار در خانه دشوار است.
  • ناخن های ژله ای به طور معمول باید با سوهان کشی برداشته شوند ، در غیر این صورت استفاده از روش خیس کردن ناخن در استون می تواند وقت گیر باشد.

کاشت ناخن به روش فایبر گلاس یا سیلک

ناخن های سیلک نسبت به ناخن های پودری کمتر قابل تشخیص هستند
کاشت ناخن به روش فایبر گلاس یا سیلک

کاشت ناخن فایبر گلاس یا سیلک یک روش است که تکنسین های ناخن معمولاً از آن استفاده نمی کنند. با این حال هنوز می توانید سالن هایی را انتخاب کنید که خدمات ناخن فایبر گلاس را ارائه می دهند. خود کاشت سیلک یک شبکه بسیار نازک از مواد است. این فرآیند شامل برش قطعات فایبرگلاس یا سیلک برای قرار دادن بر روی بستر ناخن است. سپس این لایه ها با استفاده از رزین یا چسب بر  روی صفحه ناخن قرار داده می شوند.

نازک بودن این لایه باعث می شود که ناخن شباهت بسیاری به ناخن طبیعی پیدا کند.  به همین علت ناخن های سیلک نسبت به ناخن های پودری کمتر قابل تشخیص هستند.

زمان ترمیم ناخن های کاشته شده به روش سیلک

لایه فایبرگلاس ، مانند ناخن ژله ای انعطاف پذیرتر است و ظاهر طبیعی تری دارد. همچنین این روش کاشت نیاز به بافر و سوهان کشی کمتری از ناخن طبیعی دارد.

ناخن های سیلک مانند دیگر انواع روش های کاشت ناخن از قبیل ناخن های پودری با دوام نیستند. آنها به خصوص برای افرادی که حرفه و یا شیوه زندگی آنها نیاز به شستن دست یا تماس زیاد آب با دست دارند ، مناسب نیست.

با گذشت زمان ، لایه های سیلک قدرت الاستیکی  خود را از دست می دهند و وقتی هم که در معرض آب قرار می گیرند ، یا ناخن ها بلند می شوند ، شکننده می شوند.

ناخن های سیلکی هر دو تا سه هفته نیازمند مراقبت های حرفه ای است. مانند فرمت های اکریلیک و ژل ، ریمو ناخن های سیلکی  نیاز به بافر کردن اولین لایه دارد تا به ناخن طبیعی برسند. سپس تکنسین ناخنکار دوباره لایه جدیدی از سیلک را بر روی ناخن قرار می دهد

چگونه می توان ناخن های کاشته شده را ریمو کرد؟

سیلک را می توان مانند اکریلیک توسط خیساندن ناخن ها در استون ریمو کرد و سپس به آرامی  چسب باقی مانده را پاک کرد. این مرحله باید تکرار شود تا زمانی که ناخن طبیعی مشاهده گردد. تکنسین ناخنکار  شما می تواند این کار را انجام دهد یا شما می توانید مراحل ذکر شده در خانه انجام دهید.

مزایای کاشت ناخن سیلک

  • آنها بسیار سبک ، نازک و طبیعی هستند ،
  • انعطاف پذیر هستند و در مقابل فشار مقاومت می کنند ،
  • ناخن های فایبر گلاس بی بو هستند ،
  • آسیب آنها نسبت به ناخن های طبیعی کمتر است.

معایب کاشت ناخن سیلک

  • پروسه کاشت ناخن سیلک بسیار طولانی است ،
  • هزینه کاشت ناخن سیلک بالا است ،
  • با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مایعات واکنش نشان نمی دهد ،
  • ترمیم آن دشوار است ،
  • برای کسانی که ناخن های ضعیف یا آهسته رشد دارند مناسب نیست.

در مورد کاشت ناخن بیشتر بدانید

صبر کنید ! قبل از رفتن به سالن هایی که کاشت ناخن را با هزینه کم انجام می دهند ، اجازه بدهید یک کلمه هشدار بدهم. مانند بسیاری از چیزها ، شما به اندازه خدماتی  که دریافت می کنید پرداخت می کنید. اگر می خواهید ناخن هایی با کیفیت پایین نداشته باشید ، بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید.

ما داستان های ترسناک زیادی از زنانی شنیده ایم که به امید زیبا تر شدن دست ها و ناخن های شان ناخن کاشته اند اما دچار مشکلات بهداشتی زیادی شده اند که مدت ها ادامه داشته است. برای پیدا کردن سالن مناسب زمان بگذارید تا احتمال عوارض جانبی ناشی از کاشت ناخن را کاهش  دهید و در هزینه های اضافی برای درمان این عوارض نیز صرفه جویی کنید.

در حالی که تمام گزینه های کاشت ناخن مانند اکریلیک ، ژله ای  و سیلک مزایایی دارند ، با این وجود   هیچ چیز نمی تواند جای یک تکنسین خوب ناخنکار و ترمیم و نگهداری مناسب را جایگزین کند. به طوری که ناخن ها زیبا تر به نظر برسند.

امید دارم که خواندن این مقاله به شما در انتخاب روش کاشت ناخن های تان کمک کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://https://www.thenandnowshop.com/blog/beauty/nails/nail-extensions-advice-and-tips/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.stylecraze.com/articles/how-to-apply-nail-extensions-perfectly-with-steps-and-pictures/#grefhttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید