کاشت مو در یزد

کاشت مو در یزد را با بهترین پزشکان استان تجربه کنید!

کاشت مو در یزد

کاشت مو در یزد

کابوس هر مردی می تواند ریزش موها و در نهایت طاسی باشد. خیلی از آقایان به مرور که از سنین 20 سالگی عبور می کنند، متوجه ریزش شدید مو در برخی نواحی سر می شوند و این مسئله می تواند اثرات مخرب زیادی بر سطح اعتماد به نفس و روابط اجتماعی آن ها بگذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت مو در یزد
کاشت مو در یزد

در مطالب پیشین راجع به مرکز زیبایی یزد صحبت کرده ایم. در این مقاله تصمیم داریم به یکی دیگر از خدمات کاشت مو در مرکز یزد اشاره کنیم.

این مرکز افتخار دارد که کلیه ی خدمات کاشت مو با جدیدترین متدهای روز دنیا را به شما عزیزن ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و مستقیماً با همکاران ما در مرکز زیبایی یزد در ارتباط باشید.

اما اگر مشتاق هستید که راجع به روش هایی که در این مرکز برای کاشت مو به کار می رود، اطلاعات بیشتری به دست آورید ، توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید. قطعاً مطالب جدید و جالبی دستگیرتان خواهد شد.

روش های کاشت مو  (FUT)

FUT نوعی روش پیشرفته ی کاشت مو می باشد که پیوند واحدهای فولیکولی مو نیز نامیده می شود.روش کار این متد به این صورت است که رشد طبیعی موها را تقلید کرده و انتخابی فوق العاده برای افرادی است که طاسی الگو شکل بزرگی روی بخشی از سر خود دارند.

این تکنیک کاشت مو ، این گونه است که نوار بزرگی از موها را از بخش اهدا کننده (جایی که ریزش موها کمتر است و رشد موها هنوز قوی می باشد ) برمی دارد

این نوار مویی حاوی فولیکول های مو است .این واحد فولیکولی هم چنین حاوی غده های چربی ؛ عصب ها ، یک عضله ی کوچک و موهای سالمی به نام ولوس (vellus) می باشد.

هزاران واحد گرافت از این فولیکول ها در برش کوچکی که در محل طاسی ایجاد می شود ، قرار می گیرند.(در طول فقط یک جلسه )!

روش های کاشت مو  (FUT)
روش های کاشت مو  (FUT)

موهایی که از این گرافت رشد می کنند، الگوی طبیعی رشد دارند و هیچ گونه عوارض جانبی ناشی از جراحی نخواهد داشت.

نکته ی خیلی مهم : به خاطر داشته باشید که این روش کاشت مو برای افرادی که بانک مویی قوی ای در پشت یا کناره های سر خود ندارند ، مناسب نمی باشد.

روش های دیگری مثل FUE نیز محبوبیت چشم گیری در میان افراد پیدا کرده اند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این متد درمانی این مقاله را مطالعه کنید.

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است

این مسئله تا حدی زیادی به تعداد گرافت های مویی که برمی دارید و بزرگی محل دریافت کننده ی مو( محل طاس سر ) بستگی خواهد داشت.

هر چه قدر که این ناحیه ی بزرگ تر باشد ، احتمالا به گرافت های مویی بیشتری احتیاج خواهید داشت و در نتیجه احتمالاً هزینه های مربوط به ان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

شرایط هر بیمار متفاوت است و برای تعیین قیمت باید در ابتدا جلسات معاینه انجام شود. علاوه بر این متدی که استفاده می کنید و هم چنین مهارت پزشکتان نیز در این مسئله بی تاثیر نخواهد بود.

عوارض جانبی کاشت مو

گرچه عوارض جانبی ناشی از کاشت مو به روش هایی مثل FUT خیلی کم است و بعد از چند هفته به طور کامل از بین می روند ، اما ممکن است به پیامدهای زیر دچار شوید :

خونریزی و تورم جمجمه ی سر

یکی از رایج ترین عوارض جانبی ای که بیماران ممکن است به آن دچار شوند ، خونریزی و تورم جمجمه می باشد.ذات طبیعی کاشت مو به این معنی است که فولیکول های مو از ناحیه ای از سر که رشد طبیعی موها را دارد برداشته شده و از طریق برش های کوچک به محل مورد نظر پیوند داده می شوند.

عوارض جانبی کاشت مو
عوارض جانبی کاشت مو

گرچه روشی مثل FUE به نسبت روش های سنتی تری مثل FUT نیاز به برش های کمتری دارد ، اما باز هم احتمال بروز خونریزی و تورم در این نواحی دور از انتظار نیست.

خارش

خارش هم یکی دیگر از عوارض جانبی معمول ناشی از جراحی می باشد.به خاطر داشته باشید که بخشی از بدن تلاش می کند که خود را بهبود دهد و در نتیجه ، بروز خارش بعد از جراحی کاشت مو مسئله ای طبیعی و نرمال است.

نکته ی خیلی مهم : مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است این است که برای تسکین خارش ، به هیچ وجه سر خود را نخارانید.چرا که این مسئله می تواند باعث جا به جایی فولیکول های کاشته شده گردد.

علاوه بر این ممکن است موجب انتقال آلودگی ها به زخم های سر شود که در نهایت باعث بروز عفونت شده و پیامدهای خطرناکی به همراه داشته باشد.

اگر خارش بعد از کاشت مو طولانی شد ، ممکن است به خاطر نوع شامپویی باشد که استفاده می کنید.به همین خاطر توصیه می کنیم که بعد از اتمام عملیات درمانی حتما با پزشک کاشت موی ما در یزد راجع به این مسئله و راه های پیشگیری از خارش صحبت کنید.

عفونت

التهاب و عفونت فولیکول های مو که به نام فولیکولیت نیز نامیده می شود ، ممکن است یکی از پیامدهای جراحی کاشت موی شما باشد.این نوع عفونت ها را معمولا می توان با استفاده از کِرِم ، لوسیون و ژل های آنتی بیوتیک درمان کرد.

اگر عفونت شما وخیم تر شد ، زمان آن رسیده که با متخصص کاشت مو در مرکز یزد مشورت کنید.پزشک می تواند مقادیری داروهای خاص برای شما تجویز کند.

عوارض جانبی کاشت مو
عوارض جانبی کاشت مو

ریزش موی ناشی از شوک

این مسئله به عارضه ای گفته می شود که فولیکول های مو بعد از پروسیجر به طور ناگهانی شروع به ریزش می کنند.این عارضه به طور کاملاً غیر منتظرانه ای طبیعی است و نیازی به نگرانی نخواهد داشت.

در حقیقت بیمارانی که دچار ریزش موی ناشی از شوک می شوند ، در طول چند ماه شاهد رشد مجدد موها خواهند بود. چرا که فولیکول های کاشته شده در جمجمه ، تغییری نخواهند کرد.

دوام و ماندگاری کاشت مو

بله ! کاشت مو روشی دائمی است. به همین خاطر است که یکی از بهترین گزینه های درمانی به حساب می آید.فولیکول های مویی که در عملیات کاشت جا به جا شده و به نواحی طاس سر پیوند داده می شوند ، در برابر هورمون هایی که باعث ریزش مو می گردند مقاومت کرده و دائمی خواهند بود.

بهترین کلینیک کاشت مو در یزد کجاست

حالا که با روش های کاشت مو و جنبه های مختلف آن آشنا شدید ، توصیه می کنیم برای پیدا کردن یک کلینیک خوب و معتبر در یزد برای انجام این عملیات ، به مرکز مورد تایید تهران اسکین سری بزنید

مرکز کاشت مو در یزد

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

3.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments