کاشت مو در همدان

کاشت مو در همدان توسط بهترین جراحان و پزشکان استان!

کاشت مو در همدان | کاشت مو در استان همدان

کاشت مو در همدان با جدیدترین متد موجود!

آیا شما هم دچار مشکل ریزش موی شدید هستید؟ آیا دچار معضل طاسی شده اید ؟ آیا اعتماد به نفس خود را به خاطر این مسئله از دست داده اید ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر پاسخ شما به این سوالات آری است، چندان عجیب نخواهد بود چرا که تقریبا بیش از 80 درصد مردم دنیا به مشکل ریزش مو دچار هستند و اگر فوراً فکری به حال آن نشود ممکن است به طاسی منجر شود!

کاشت مو در همدان
کاشت مو در همدان

ریزش مو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آن ها را در ادامه فهرست کرده ایم :

  • ژنتیک
  • مصرف سیگار و نوشیدنی های الکلی
  • رژیم غذایی نادرست
  • استفاده از برخی داروهای شیمیایی
  • و….

همه ی این دلایل گرچه بسیار مهم هستند اما اگر به خاطر ژنتیک خود دچار این معضل شده اید ، کار چندان زیادی برای ریزش مو نمی توان انجام داد مگر کاشت مو!!

در حال حاضر مردان و زنان زیادی این گزینه را مدّ نظر قرار می دهند اما یافتن پزشکی که بتواند با جدیدترین و نوین ترین متدهای درمانی این عملیات را انجام دهد،کار چندان راحتی نیست!

به همین خاطر مجموعه ی تهران اسکین تلاش دارد تا بهترین متخصصین و جراحان کاشت مو را در شهرهای مختلف ایران به شما معرفی کند.

در صورتی که ساکن همدان هستید و با این معضل دست و پنجه نرم می کنید ، توصیه می کنیم به مرکز زیبایی و کاشت موی همدان سری بزنید و با خدمات جالبی که در این مرکز ارائه می شود، آشنا شوید. در ادامه لینک این مرکز را برای شما آورده ایم تا بتوانید مستقیماً با همکاران ما در مرکز همدان در ارتباط باشید :

لینک مرکز کاشت موی همدان

این مرکز تلاش دارد تا به کلیه ی ساکنین استان همدان خدمات کاشت مو را ارائه دهد و از جدیدترین متدهای درمانی استفاده کند. علاوه بر کاشت مو دیگر خدمات زیبایی ، از جمله تزریق بوتاکس و ژل ، جوانسازی پوست و …نیز در این مرکز ارائه می گردد.

کاشت مو در همدان
کاشت مو در همدان

کاشت ابرو

اگر از یک خانم متجدد و امروزی سوال کنید که مهم ترین دغدغه ی شما در زیبایی صورتتان چیست ، احتمالاً پاسخ آن ها داشتن ابروهایی زیبا و متناسب است.

اما متاسفانه خیلی از زنان نمی توانند به این جذابیت دست پیدا کنند و هر باری که یک تار ابرو ریخته می شود، غصه ی زیادی می خورند. خیلی ها به سراغ روش های آرایشی می روند و ترجیح می دهند که تاتو انجام دهند اما مشکلی که در رابطه با تاتو وجود دارد این است که بعد از مدتی رنگ آن به سمت آبی کبود می رود و ظاهر ناجوری پیدا می کند.

برخی دیگر تلاش می کنند که از مواد آرایشی و بهداشتی استفاده نمایند.مثلا در حال حاضر استفاده از روغن های گیاهی همه گیر شده است و خیلی ها تصور می کنند که با استفاده ی مداوم از آن ها می توانند از ریزش ابرو و خالی شدن آن جلوگیری کنند.

بعضی دیگر از افراد کار را به جای باریک تری رسانده اند و از قرص هایی مثل قرص ضدبارداری ( ال دی) استفاده می کنند و فکر می کنند با تغییرات هورمونی ، موهای ابروهای آن ها  رشد خواهد کرد.

گرچه هرکدام از این روش ها ممکن است فوایدی داشته باشد اما هیچ کدام روشی دائمی و علمی نیستند!

توصیه می کنیم که به جای امتحان کردن روش های بی فایده و غیر موثر ، از روش کاشت ابرو استفاده کنید. در حال حاضر روشی مثل FUE برای کاشت ابرو، جوابدهی خیلی خوبی دارد و می تواند به سادگی باعث رشد مجدد ابروها شود.

کاشت ابرو
کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو در همدان

هزینه ی کاشت ابرو نیز بستگی زیادی به حجم مورد نظر و هم چنین متدی که استفاده می شود، خواهد داشت. در نظر داشته باشید که در مرکز زیبایی همدان، تلاش بر ارائه ی قیمتی منصفانه و به صرفه است.

علاوه بر این باید بگوییم که هزینه ای که پرداخت می کنید به هیچ وجه با نتیجه ای که به دست می آورید ، قابل مقایسه نخواهد بود.

بعد از کاشت ابرو می توانید به داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا افتخار کنید. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر راجع به این مسئله کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

مرکز کاشت مو و ابرو در همدان

کاشت ریش و سبیل در همدان

همان قدر که زن ها روی ابروهای خود حساس هستند، مردان نیز روی داشتن ریش و سبیلی پرپشت و آنکادر حساسند!

از همان دوران بلوغ ، پسران و مردان جوان انواع و اقسام روش ها را امتحان می کنند تا ریش و سبیل هایی پرپشت و جذاب داشته باشند.

خیلی ها با تیغ کشیدن و تراشیدن مداوم ریش و سبیل به نتیجه ای معقول دست پیدا می کنند اما خیلی ازافراد به علت مشکلات هورمونی یا ژنتیک تا سنین بالا نیز هیچ مویی روی صورتشان رشد نخواهد کرد.

همان طور که داشتن ریش و سبیل ضخیم برای زنان می تواند یک کابوس بزرگ باشد ، برای مردان آرزویی دیرینه است!

به همین خاطر خیلی ها با استفاده از روش هایی مثل کاشت مو تلاش می کنند که ریش و سبیل هایی منظم و پرپشت داشته باشند.

اگر به دنبال مرکزی معتبر در همدان هستید که بتواند این خدمات را به شما ارائه کند، تردید نکرده و با مرکز زیبایی همدان (مورد تایید تهران اسکین ) تماس بگیرید و نوبت رزرو کنید.

شعار مجموعه ی تهران اسکین این است که به جای استفاده از روش های بی فایده و غیرموثر، درمان های علمی تری را امتحان کنید که بدون هیچ گونه عوارض جانبی بتوانند نتیجه ی مورد نظر شما را به دست آورند.

کاشت ریش و سبیل در همدان
کاشت ریش و سبیل در همدان

در این مرکز تلاش می شود که با کمترین میزان از درد و خونریزی عمل کاشت مو در نقاط مختلف صورت برای شما انجام شود.

در این گونه روش ها از نواحی دونر (اهدا کننده و معمولا پشت سر) گرافت هایی برداشته می شود و پس از آماده سازی جهت پیوند، به نواحی مورد نظر کاشته می شود.

بعد از طی شدن دوره ی رشد موها، شاهد خواهید بود که موهایتان به خوبی رشد کرده اند !

قیمت کاشت مو در همدان

همان گونه که گفتیم ، مرکز کاشت موی همدان بهترین و به صرفه ترین قیمت ها را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

همین الان با این مجموعه تماس گرفته و از تعرفه های خدماتی آن ها مطلع شوید.همکاران ما در همدان به خوبی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

2.3 12 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سمیه
سمیه
3 years ago

ببخشید مرکز کاشت مو کجایه همدان هست و هذینه کاشت ابرو چقدره؟؟

Mani
Mani
3 years ago

ادرس این مرکز کاشت مو کجای همدان هستش؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Mani

سلام دوست عزیز
به زودی اطلاع رسانی می گردد.