کاربرد لیزر در جراحی زیبایی چیست؟| جوانسازی پوست با لیزر

کاربرد لیزر در جراحی زیبایی چیست؟ | جوانسازی پوست و کاشت مو با لیزر

کاربرد لیزر در جراحی زیبایی چیست؟| جوانسازی پوست و کاشت مو با لیزر

کاربرد لیزر در جراحی زیبایی چیست؟| جوانسازی پوست با لیزر

کاربرد لیزر  برای انواع بیماری ها و مشکلات پوستی می باشد که در  دو دهه گذشته انقلابی  در صنعت پزشکی به ا کرده است. این تکنولوژی   از نظر پزشکان مورد تأیید است و در میان کاربران به محبوبیت خاصی رسیده است.  از لیزر برای کاربرد های پزشکی و زیبایی بسیار زیاد استفاده می شود.  کاربرد لیزر در درمان مشکلات ارتوپدی و چشم پزشکی نیز زیاد است.  امروزه بسیاری از جراحی ها با لیزر انجام می شود.

 

کاربرد لیزر برای کاشت مو

کاربرد لیزر برای کاشت مو

در این روش ، از لیزر ها برای آماده سازی منطقه کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر درمانی با دوز پایین روشی مناسب برای درمان ریزش مواست.   از لیزر درمانی با دوز پایین برای درمان اشکال ژنتیکی ریزش مو مانند آندروژنتیک و الگوی طاسی هم در زنان و هم در مردان استفاده می شود.

 

کاربرد لیزر های جدید

پیشرفت های تکنولوژیکی مداومی وجود دارد که منجر به کاربرد های جدیدی از نسل های آینده لیزر می شود.

اطلاعات بیشتر در باره لیزر جوانسازی پوست را اینجا دریافت کنید

نحوه کاربرد لیزر در جوانسازی پوست

نحوه کاربرد لیزر در جوانسازی پوست

پس از اینکه جراح تشخیص داد که لیزر می تواند در جوانسازی پوست مفید باشد ،  لیزر انتخابی و نحوه انجام کار آن را برای بیمار توضیح می دهد.

همانند سایر جراحی ها ، لیزر نیز محدودیت های خود را دارد.  در اغلب موارد نتایج لیزر درمانی بسیار خوب است. بعضی از جراحان ممکن است پیش از عمل جراحی ، از بی حس کننده موضعی استفاده کنند.

گاهی اوقات ممکن است جراحی در مطب پزشک  انجام شود ؛ دیگر موارد جراحی در مراکز سرپایی در یک کلینیک یا بیمارستان انجام می شود.  جراح شما روش مناسبی را انتخاب می کند  که با عمل جراحی تطابق داشته باشد.

از آنجائی که ایمنی جزء اصلی لیزر درمانی است ، جراح شما قبل از جراحی با لیزر باید اقدامات احتیاطی را انجام دهد.  در روش لیزر درمانی برای جوان سازی پوست ، لیزر لایه اپیدرم  پوست را برداشته و با نفوذ به داخل خطوط پوست موجب می شود که به  تولید کلاژن جدید پاسخ  دهد.

امروزه  تکنیک های متعددی برای لیزر درمانی در دسترس هستند که جراحان پلاستیک صورت را قادر می سازد تا از لیزر درمانی برای درمان طیف گسترده ای از مشکلات پوستی در هر زمان دیگری استفاده کنند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

مراقبت های پس از جراحی با لیزر

پس از جراحی ، احتمالاً تا چندین روز پوست دچار تورم و قرمزی خواهد بود. استفاده از پماد آنتی بیوتیک می تواند در طول پروسه  بهبودی مورد استفاده قرار گیرد.

مهم است که بیمار تمام تجویز های پزشک پس از عمل جراحی با لیزر ، به ویژه در مورد استفاده از کرم ضد آفتاب و اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب را دنبال کند.

اثر کامل لیزر درمانی تا یک یا دو ماه ، به خصوص با تغییر شکل عروقی آشکار می شود.  جلسات درمان اضافی تا زمان بهبودی کامل بیمار برای یک درمان خاص  دیگر اجرا نخواهد شد.

مهم است که بیمار متوجه شود که از لیزر درمانی می توان برای درمان های خاص استفاده کرد. انتخاب جراح پلاستیک صورت با تجربه مناسب ترین گزینه برای استفاده از لیزر است.

جراح پلاستیک صورت بهترین منبع اطلاعات در مورد این است که آیا جراحی با لیزر برای وضعیت شما مناسب است یا خیر.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 
مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید