همه چیز در مورد استفاده از لیزر موهای زائد

استفاده از لیزر موهای زائد
استفاده از لیزر موهای زائد

با گرم تر شدن هوا و تمایل بیشتر به رفتن استخر نیاز به از بین بردن موهای زائد نیز اهمیت بیشتری پیدا می کند. به علاوه از آنجایی که لیزر موهای زائد را به طور دائم از بین می برد، نیاز مستمر به رفتن به داروخانه برای تهیه کرم های موبر و بقیه موارد از بین می رود.

به علاوه در صورت استفاده از لیزر مشکلاتی مانند جوش های پس از اصلاح، زخم های ناشی از اصلاح، سوختگی و خشکی پوست نیز برطرف می شود. بنابراین اگر لیزر را بیشتر بشناسید خواهید دانست که این روش مزایای بسیاری دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا لیزر برای همه موثر است؟

از لحاظ فنی پاسخ به این سوال مثبت است. هر فردی تا حدی که پوست وی تحمل لیزر را داشته باشد، می تواند از لیزر درمانی استفاده کند. اما نتایج برای همه آنها یکسان و تضمین شده نیست. به طور کل لیزر بر روی افراد دارای پوست روشن و موی تیره بسیار موثر است. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی امکان استفاده از لیزر برای انواع موها و پوست ها نیز امکان پذیر شده است، گر چه رسیدن به نتیجه مطلوب در مورد موهای روشن کمی دشوار است.

چرا لیزر از وکس موثرتر است؟

وکس ماهانه انجام می شود و برای استفاده از آن باید مو تا حدی بلند شده باشد، این فرایند هر ماه تکرار می شود. استفاده از لیزر تعداد جلسات کمتری نیاز دارد. تعداد جلسات لازم بین 4 تا 8 جلسه می باشد که این تعداد براساس نوع مو و پوست مراجعه کننده تعیین می شود. اگر هدف کاهش میزان موها و نه از بین بردن دائم آنها باشد، 2 تا 3 جلسه بیشتر لازم نیست.

آیا نتیجه استفاده از لیزر واقعا دائم است؟

طی چند جلسه تراکم موهای زائد به حد چشمگیری کاهش می یابد. موهایی که بین جلسات مجددا رشد می کنند، نازک تر و روشن تر خواهند بود. برای از بین بردن موهای نازک و روشن مانند موهای صورت، جلسات بیشتری لازم خواهد بود. آنچه مهم است این است که لیزر بر روی فولیکول های خفته مو کار نمی کند. هورمون ها می توانند فولیکول های خفته را فعال کند.

فرایند لیزر دقیقا چگونه کار می کند؟

اولین چیزی که در این زمینه باید بدانید این است که رشد موها در سه مرحله رخ می دهد: آناژن (فعال)، کاتاژن (رگرسیون) و تلوژن (استراحت). تکنولوژی لیزر برای مرحله آناژن استفاده می شود. بین جلسات دیگر موها وارد مرحله رشد می شوند و می توانند تحت درمان قرار گیرند. زمانی که لیزر به پوست برخورد می کند، ملانین یا رنگدانه ها در فولیکول مو انرژی لیزر را جذب می کنند و فولیکول مو از بین می رود. زمانی که فولیکول با موفقیت از بین برود، مو دیگر رشد نمی کند.

[divider]

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments