جوانسازی پوست توسط لیزر

چگونه میکرونیدلینگ آر اف موجب جوان شدن پوست می شود؟

جوانسازی با آر اف فرکشنال

 

مطالعات بالینی نشان می دهد میکرونیدلینگ آر اف باعث افزایش چشمگیر فیبرهای الاستیک در پوست تحت درمان می شود و ضخامت پوست را افزایش می دهد. این اثر موجب نتایج چشمگـیری در بهبـود چین و چـروک، ترمیم اسکارها، اسکار آکنه و استریا (استرچ مارک) دارد.

علاوه بر آن، اسکارهای سوختگی و اسکارهایی که روشن تر از پوست هستند از طریق ری وسکولاریزاسیون (بازگرداندن و حفظ جریان خون) و پیگمنتیشن مجدد، با پوست اطراف هم رنگ می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ثابت شـده است که ۶ ماه پس از درمان با آر اف فرکشنال یا آر اف سوزنی کلاژن و الاستین به صـورت قابل توجـهی افـزایش می یابند.در نتیجه این عمل ضخامت اپیدرم ۴۰% افزایش می یابد.

به دلیـل ریسک اندک PIH (تـورم پس از هایپـرپیگمنتیشن) در مقـایسه با روش های دیگـر درمانی ماننـد لایه بـرداری شیمیـایی و …، می توان از میکرونیدلینگ آر اف برای درمان تمام بیماران با انواع و رنگ های مختلف پوست استفاده کرد.

میکرونیدلینگ باعث آزاد شدن فاکتورهای رشد (مانند TGF-β۳, VEGF, EGF, FGF,…)، کلاژن نوع I و گلیکوزامین گلیکان از ژن می شود.

TGF-β۳ در مقـایسه با TGF-β۲ و TGF-β۱، در مرحلـه اول به میـزان زیادی تنظیـم می شود که این امـر موجب کاهش بهبـود اسکار و ساختار طبیعی کلاژن می گردد.

سـوراخ های بسیار ریزی که طـی آر اف فرکشنال بـر روی پـوست ایجاد می شـوند (بدون انسداد) حـدود ۱۵-۱۰ دقیقـه پس از درمـان بسته خواهند شد. در نتیجه، خطر عفونت های بعدی نیز کاهش می یابد.

آزاد شدن رادیوفرکوئنسی در درم هنگام برخورد نیدلهای میکرونی به پوست موجب اثر کششی طولانی مدت در پوست شده و بعد از سه جلسه این کشش به حداکثر می رسد.

به این ترتیب وجود دو تکنولوژی رادیوفرکوئنسی (RF) و میکرونیدلینگ در یک دستگاه میزان جوانسازی و ماندگاری ان را چند برابرساخته و عوارض احتمالی را به حداقل می رساند.

 

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments