چگونه موهای زائد را برای همیشه از بین ببریم؟| از بین بردن موهای پشت کمر| پرمویی کمر آقایان

پرمویی کمر: از علل تا درمان

سلام دوستان روز گرم تابستونی تون به نیکی

شاید دور و بر شما آقایونی وجود داشته باشند که علاوه بر قفسه سینه و روی شکم اونا روی کمرشون هم پوشیده از مو هستش. بعضی از آقایون موهای بدن شون کم پشته و بعضی دیگه بدن پر مویی دارند. پرمویی کمر آقایان باعث دردسر تعداد زیادی از اونا شده و اونا رو دچار مشکل کرده چون دسترسی به این قسمت سخته و نمی تونن موهای زائد روی کمرشون رو شیو کنن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته اجازه بدین خدمتتون عرض کنم که خانم ها هم از این قاعده مستثنی نیستن و بعضی از اونا به دلایل مختلفی مثل اختلالات هورمونی یا سندروم تخمدان پلی کیستیک دچار پرمویی هستن و روی کمر اونا هم تعدادی موی زبر و سیاه دیده میشه.

در آقایان وجود تعدادی مو روی دست، قفسه سینه یا صورت باعث جذابیت بیشتر اونا میشه و موهای صورت باعث میشه که صورت شون مردونه تر به نظر برسه. جالبه بدونید بعضی از آقایونی که روی صورت شون موی کمی وجود داره متقاضی کاشت ریش میشن تا ظاهری مردونه تر داشته باشن. به طور کلی مفهوم زیبایی از نظر همه آدما یکی نیست و از نظر بعضی داشتن ریش به معنی زیبایی صورت هست و از نظر بقیه ممکنه صورت تمیز و بدون مو نشانه زیبایی و تمیزی باشه خلاصه که زیبایی و زیبا بودن یه مفهوم کاملاً شخصیه.

پرمویی کمر آقایان می تونه باعث افزایش دمای بدن بشه و اونا رو در روزای گرم تابستون دچار چالش کنه. اگر روی کمر شما هم تعداد زیادی موی زبر و سیاه وجود داره از لحاظ علم پزشکی نیازی به برطرف کردن اونا نیست اما اگه از لحاظ ظاهری از وضعیت خودتون رضایت ندارین و دیدن موهای زبر و سیاه روی کمر باعث ناراحتی تون شده می تونین برای برطرف کردن دائمی اونا از لیزر به عنوان یک راه حل قطعی استفاده کنید.

علل پرمویی کمر آقایان چیست؟

در برخی از آقایان فاکتورهای ژنتیکی شایع‌ترین علت پرمویی کمر آقایان است. برخی از ژن های خاص باعث می شوند که تعدادی از آقایان نسبت به تاثیرات تستسترون حساسیت بیشتری داشته باشند. تستسترون یک هورمون مردانه است که باعث می ‌شود رشد موهای بدن افزایش پیدا کند و زمینه بروز پرمویی کمر آقایان را فراهم کند.

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم برخی از خانم ها نیز دچار پرمویی روی کمر می شوند که عوامل متعددی می توانند در بروز این اختلال نقش داشته باشند که برخی از آنها عبارتند از اختلالات هورمونی، سندروم کوشینگ، اختلالات فوق کلیه، سندروم تخمدان پلی کیستیک و مصرف برخی داروهای خاص.

چه روش هایی برای درمان پرمویی کمر آقایان وجود دارد؟

هایپرتریکوزیس اختلالی است که برخی از خانم‌ ها و آقایان را درگیر می ‌کند در این اختلال رشد موهای بدن به طرز شدیدی افزایش پیدا می ‌کند و روی کمر نیز تعداد زیادی مو رشد خواهد کرد. البته خوشبختانه این اختلال بسیار نادر است و تعداد بسیار کمی از افراد را درگیر می کند. برای درمان این اختلال مراجعه به پزشک کاملا ضروری است.

چه روش هایی برای درمان پر مویی آقایان وجود دارد؟

روش های متعددی برای درمان پرمویی کمر آقایان وجود دارد که برخی از آنها جز روش موقت و برخی دیگر جز روش های دائمی هستند. استفاده از تیغ و ژیلت یک روش ساده و ارزان قیمت برای برطرف کردن موهای زائد روی کمر است اما باید به خاطر داشته باشید که به منظور کسب نتایج مطلوب باید به طور مداوم شیو کنید. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که پس از هر بار شیو کردن ممکن است ظاهر موهای کمر شما تیره تر و زبرتر به نظر برسد زیرا در هر بار شیو کردن موهای زائد فقط از روی سطح پوست برداشته می شود در مرحله بعدی ضخامت آنها افزایش پیدا می ‌کند و زیباتر دیده می شود.

درمان با لیزر

کرم موبر قابل استفاده برای همه نقاط بدن است و یکی از مزایای آن نسبت به تیغ کشیدن این است که در مرحله بعدی به صورت زبر رشد نخواهند کرد. پودر و کرم های موبر حاوی مواد شیمیایی هستند که این مواد شیمیایی در افرادی که پوست حساسی دارند باعث بروز التهاب و سوختگی پوست می شود و آنها را دچار مشکل خواهد کرد.

موم انداختن در منزل یا در سالن اپیلاسیون یکی از روش‌ های موجود برای برطرف کردن موهای زائد بدن است که می توان از آن برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه همه نقاط بدن از قبیل کمر استفاده کرد. یکی از مزایای موم انداختن این است که در مقایسه با تیغ کشیدن رشد موها آهسته تر خواهد شد و با سرعت کمتری رشد می کنند زیرا موهای بدن از ریشه کنده می شوند. موم انداختن روی کمر کار دشواری است و شما نمی توانید خودتان به انجام این کار بپردازید بهترین کار این است که به مراکز اپیلاسیون مراجعه کنید تا تحت درمان قرار بگیرید.


اگر شما هم مانند تعداد زیادی از افراد به دنبال یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود و به ویژه کمرتان هستید استفاده از لیزر را به شما پیشنهاد می کنیم. لیزر موهای زائد یک روش جدید و خلاقانه است که می ‌تواند طی مدت چند جلسه موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرد.

در این روش از لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو در ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد ارسال می گردد. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو به جز به نور لیزر می پردازند و نور لیزر به گرما تبدیل می ‌شود که گرمای تولید شده باعث از بین بردن فولیکول می شود. در صورتی که فولیکول از بین برود دیگر توانایی تولید موهای جدید را نخواهد داشت و به این ترتیب روی پوست شما هیچ گونه موی زائدی دیده نخواهد شد.

درمان پرمویی کمر آقایان

برای آنکه از درمان با لیزر نتیجه بسیار خوبی را به دست بیاورید باید همه موهای زائد شما در فاز فعال رشد قرار داشته باشند تا امکان برطرف کردن آنها توسط لیزر وجود داشته باشد به همین علت شما به چند جلسه درمان با این فناوری خلاقانه نیاز خواهید داشت.
پرمویی کمر آقایان کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و برطرف کردن یا برطرف نکردن آنها یک مسئله کاملاً شخصی است که می ‌توان به کمک روش های مختلف به برطرف کردن موهای زائد این ناحیه پرداخت. اما گاهی اوقات پرمویی بدن و کمر یک علامت هشدار دهنده برای وجود اختلالات مزمن است که در این شرایط مراجعه به پزشک ضروری است تا علت اصلی پرمویی بدن مشخص شود.

اگر شما هم بدن پرمویی دارید و تصور می کنید که دچار اختلال پزشکی هستید در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید تا علت بروز این اختلال مشخص شود. در صورتی که هیچ گونه مشکلی در ارتباط با سلامت شما وجود نداشت در مرحله بعدی می توانید به یک مرکز لیزر مراجعه نمایید تا تحت درمان با لیزر قرار بگیرید.

مرکز لیزر برکه با به کارگیری اپراتورهای با تجربه و استفاده از آخرین دستگاه های تولید شده در عرصه لیزر موهای زائد می ‌تواند همه موهای زبر و سیاه شما را طی مدت چند جلسه برطرف کند و ظاهری تمیز و بدون مو را به وجود بیاورد. چنانچه تصمیم شما برای لیزر موهای زائد قطعی است می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

منتظر حضور سبزتان هستیم?

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
احسان
احسان
3 years ago

رفع کامل مشکل موهای کمر چقد هزینه داره

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  احسان

سلام دوست عزیز
لطفا از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز مدنظرتان تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.