چگونه مخالفت خود را با دیگران ابراز نماییم ؟

روابط

همان طور که میدانید ابراز مخالفت در هر شرایطی کار اسانی نیست و و حتی ممکن است شما از ابراز عقیده مخالف خود خجالت بکشید و با خود فکر کنید که دیگران شما را به سخره میگیرند .

در این پست به 5 نکته ای می پردازیم که به کمک انها میتوانید بدون ایجاد ناراحتی و اختلاف عقاید خود را ازادانه ابراز نمایید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قضیه را شخصی نکنید 

به یاد داشته باشید که ممکن است شما در هر لحظه ای با هر یک از اطرافیانتان اختلاف عقیده داشته باشید و این موضوع طبیعی است ولی بدانید که شما با ان عقیده مشکل دارید نه با خود فرد و نباید با او دشمنی بورزید .

از تمسخر عقاید طرف مقابل بپرهیزید 

اگر تا به حال مورد تمسخر و توهین قرار گرفته باشید به خوبی اهمیت نوع صحبت و به کار گیری عبارات احترام امیز را میدانید .پس به جای انکه بگویی این عقیده خیلی احمقانه است بهتر است بگویید من با تو موافق نیستم زیرا …. و البته فراموش نکنید که فریاد زدن کار را خراب تر میکند . در این صورت با احتمال خیلی بالاتری میتوانید طرف مقابل خود را راضی کنید و یا عقیده وی را عوض نمایید .

هنگام ابراز عقاید  احساست خود از وازه ی من استفاده کنید و قضیه را به همه افراد تعمیم ندهید 

همیشه سعی کنید که فقط عقیده خود را ابراز نمایید و خود را عقل کل ندانید شاید شما هم در اشتباه باشید .

به عقاید طرف مقابل به خوبی گوش دهید 

اگر شنونده خوبی باشید میتوانید احترام و درک خود را نسبت به طرف مقابل نشان دهید و در این صورت ان فرد هم با شما رفتاری مشابه خواهد داشت .پس از انکه حرفهای طرف مقابل تمام شد عقیده خود را ابراز نمایید .

خونسردی خود را حفظ کنید 

این مورد از همه مهم تر است و اگر به ان توجه نکنید یک اختلاف عقیده ساده به یک دعوای جدی تبدیل میشود .البته خیلی سخت است که فرد بتواند در هنگام عصبانیت و ناراحتی خود را ارام کند ولی مهارتی ضروری است .شما باید بتوانید در یک مکالمه نقش فرد با تجربه تر را ایفا کنید حتی اگر طرف شما والدینتان و یا دیگر افراد باشند .

به یاد داشته باشید که قرار نیست شما به هر قیمتی یک مکالمه را پیروز شوید و طرف خود را قانع نمایید .بهتر است به عواقب پس از ان هم فکر کنید .

[divider]

نگارنده : فرحناز ال احمد 

   مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments