چرا لیزر دایود؟

لیزر 1

لیزرهای دایود یکی از کارآمدترین منابع نوری هستند که تاکنون ساخته شده اند. به علت ساختاری مجتمع تر و سبک تر نسبت به لیزرهایی که بر پایه تحریک فلاش لامپ کار می کنند، به جهت مقاصد کلینیکی بسیار مناسب تر می باشند. لیزرهای یاقوت، الکساندریت، Nd: YAG، IPLها همگی دارای منبع فلاش لامپ هستند.

بنابراین می توان گفت ظهور لیزرهای دایود یک تغییر و تحول عمده در بین سیستم های رفع موهای زائد بر پایه نور می باشد. لیزرهای دایود رفع موهای زائد موجود به صورت پالسی انجام میدهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جذب این طول موج  بیشتر از سایر دستگاه های لیزر می باشد، خوشبختانه آنها می توانند در عمق بیشتری از درم نفوذ کنند و میزان بیشتری در فولیکول مو جذب گردند و متعاقباً اثر حرارتی و نابود کنندگی بیشتری را در مرکز فولیکول و سلولهای بنیادی رشد مو، نسبت به سایر دستگاه های لیزر ایجاد نمایند.

لیزر دایود 810 نانومتر، رنگدانه های سیاه فولیکول مو را هدف قرار می دهد و موها را به راحتی تخریب می کند. انرژی و اشعه خروجی بسیار یکنواخت در تمامی پالسهای اعمال شده در واحد زمان، باعث می گردد تا بیمار درد کمتری احساس کرده و از بافتهای پوست بیشترین محافظت به عمل آید. هیچ گونه عوارض جانبی، از جمله سوختگی،درد، التهاب را به جای نمی گذارد.

ویژگی های مهم این نوع لیزر

  • قدرت 810 نانومتر
  • سیستم خنک کننده ی قوی
  • درمان سریع و ایمن
  • میزان جذب بالایی از ملانین
  • کاربردی راحت و آسان

موارد مصرف

  • حذف موی زائد
  • سفت کردن پوست
  • درمان آکنه

لیزر دایود Olive

مشخصات دیگر

درمان سریع:

این لیزر سرعتی بالغ بر 15Hz با تکرار 10  شات در یک ثانیه دارد. به همین دیلی می تواند موها را در زمان کمتر با خیالی راحتتر حذف کند ( درمان 10 تا 20 دقیقه).

جلوگیری از رشد مجدد مو:

لیزر دایود با نفوذ عمیق تر به فولیکول مو، و تخریب آن ، از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.

************************************************

لیزر موهای زائد باید چند ویژگی داشته باشد که بتوانیم بوسیله آنها بهترین لیزر موهای زائد را بشناسیم:

1- زیر نظر متخصص پوست و یا توسط متخصص پوست انجام شود.

به همه شما عزیزان توصیه می کنیم لیزر را حتما در مرکزی انجام دهید که متخصص پوست دارند و نه در جای دیگری چرا که تنظیم دوز اشعه لیزر و انتخاب نوع درمان و…همگی فاکتورهایی تخصصی هستند. و در صورت عدم رعایت این موضوع ممکن است نیازمند صرف چندین برابر هزینه و وقت برای رسیدن به اثر بخشی درمان باشید.

2- از دستگاههای لیزر استفاده کنید نه دستگاههای شبیه لیزر

دستگاههای لیزر عبارتند از الکساندرایت،دایود و ان دی یاگ ، سایر دستگاهها مانند IPL و اسامی مشابه در واقع لیزر واقعی نیستند و مکانیسم تاثیر آنها با دستگاههای لیزر اختصاصی مو متفاوت است. در لیزر آی پی ال در واقع نه تنها ریشه مو بلکه پوست و بافت اطراف نیز تخریب می شوند ولی لیزرهای اختصاصی فقط روی ریشه مو تاثیر می گذارند.

3-ممکن است یک دستگاه بسیار گران باشد ولی برای پوست شما نامناسب باشد

اینکه برای هر پوستی چه نوع دستگاهی مناسب است و دستگاه چگونه باید تنظیم شود کاری است تخصصی که توسط متخصص پوست و مو انجام می شود. مثلا دستگاههای الکساندرایت برای پوستهای بسیار روشن (پوستهای آمریکایی و اروپایی)، دستگاه دایود برای پوست های کمی تیره تر (پوست های نژاد های آسیایی و اکثر ایرانی ها) و دستگاه ان دی یاگ برای پوست های بسیار تیره (پوست های هندو ها و برخی سیاه پوستان) مناسب تر است.

 

در مرکز تهران اسکین همواره سعی می کنیم با بررسی حرفه ای و تخصصی توسط متخصصین پوست و استفاده از دستگاههای لیزر اختصاصی، بهترین درمان را برای موهای زائد شما ارائه دهیم.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments