چرا اولتراسونیک کویتیشن؟!

کویتیشن
کویتیشن

روش های قدیمی کاهش وزن مانند رژیم های سخت غذایی، دائما حس گرسنگی را در ما بوجود می آورند و همین موضوع باعث میشود بدن حالت حفاظتی بخود بگیرد. این بدان معناست که سوخت و ساز بدن کند میشود، بنابراین بدن بطور موثرتری شروع به بکارگیری انرژی میکند و چربی سوزی و کاهش وزن را دشوار میسازد. زمانیکه رژیم غذایی، بیش از حد دشوار و سخت باشد، بدن بصورت خودکار مقداری چربی را برای پیش بینی قحطی در خود ذخیره میکند. در عوض، پدیده اواتراسونتیک کویتیشن این حالت وحشت و موضع گیری را در بدن بوجود نمی آورد و برای مبارزه با چربی ها به شما فشار وارد نمیسازد.

کویتیشن
کویتیشن

در این روش، چربی ها بطور طبیعی و از طریق پردازش در دستگاه تصفیه خود بدن از بین میروند. این روش در مقایسه با سایر روش های جراحی (بای پس معده، باندینگ معده به روش لاپاروسکوپی، لیپوساکشن، و غیره…) هیچ گونه زخم، خونریزی، خطر ابتلا به عفونت، درد و اتلاف وقتی در بر ندارد و در اغلب موارد، بسیار مقرون به صرفه تر واقع میگردد. اواتراسونتیک کویتیشن در مقایسه با سایر روش های از بین بردن چربی، مانند انجماد چربی (کرایولیپولیز) و لیزر، نتیجه فوری تری حاصل میکند و کاملا بدون درد است.

دلیل منطقی دیگری که برای برتری اواتراسونتیک کویتیشن نسبت به سایر روش ها وجود دارد اینست که چاقی، تنش های فیزیکی و دردهای ناشی از آن را افزایش میدهد و این امر علت اصلی ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 (شایعترین نوع) محسوب میگردد. چاقی منجربه کاهش اعتماد به نفس و انگیزه میگردد که میتواند به تنبلی، افسردگی، عدم موفقیت شغلی و چاقی مفرط منجر شود.

کویتیشن
کویتیشن

بطور کل میتوان گفت دارا بودن میزان چربی متناسب، سلامت بیشتر، درد کمتر، تنش و استرس کمتر، خوابی با کیفیت تر، انرژی بیشتر، کاهش هزینه های مربوط به سلامتی، کاهش نیاز به درمان های پزشکی و دارویی، بهبود خلق و خو، روابط سالمتر و رابطه جنسی رضایت بخش تری را به ارمغان خواهد آورد. همه اینها مزایایی هستند که اواتراسونتیک کویتیشن در بر دارد.

 

[divider]

گردآوري و ترجمه: مينو زرفش

گروه پزشكان پوست و ليزر تهران اسكين

[divider]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

براي تماس با مراكز لاغري و زيبايي در اصفهان اينجا كليك كنيد.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments