پیکرتراشی برای لاغری

پیکرتراشی برای لاغری بخش های مختلف بدن ( شکم، پهلو، باسن و بازو)

پیکرتراشی برای لاغری

پیکرتراشی برای لاغری

درمان پیکرتراشی بدن بدون جراحی روش بسیار خوب و موثری است که برای بیرون کشیدن چربی های زیرپوستی و جنبی استفاده می شود. این نوع از درمان ها این روزها توجه بسیاری از پزشکان درمانگر و بیماران را به خود جلب کرده است. جدای از اینکه پیکرتراشی درمانی غیر تهاجمی است، مزایایی همچون زمان بهبودی کوتاه، صفر درصد احتمال بروز عفونت، و نداشتن هیچگونه جای زخم و برش روی بدن در حین انجام عمل را نیز دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش های سنتی جراحی برعکس مزایای پیکرتراشی همه ی آنها را در قالب ضرر احتمالی دارد و همچنین در روش های درمان با جراحی احتمال بروز عفونت زیاد است. ضمنا در درمان با جراحی بیمار باید ساعات طولانی زیر مواد و داروهای بیهوش کننده باشد که خودشان عوارض و مضرات مخصوص خودشان را دارند.پیکرتراشی برای لاغری

پیکرتراشی برای لاغری
پیکرتراشی برای لاغری

جراحی کردن برای بیرون کشیدن چربی همچنین جای زخم و برش روی بدن شما باقی می گذارد که تا آخر عمر با شما باقی خواهد بود. در حالی که درمان های غیر تهاجمی مانند پیکرتراشی چنین خطرات و عوارضی ندارد. به علاوه در درمان پیکرتراشی شما می توانید انتخاب کنید که دوست دارید کدام بخش از بدنتان چربی زدایی شود تا ظاهر زیبا تری به خود بگیرد.

پیکرتراشی به شما اجازه می دهد تا به شکلی ایمن تناسب بین حجم اندام مختلف بدن را طی چند جلسه به دست بیاورید. جلسات درمانی پیکرتراشی کوتاه مدت تر از جلسات درمان جراحی هستند. همچنین بعد از پیکرتراشی در کوتاه ترین زمان بهبودی پیدا می کنید و هیچ ناراحتی را تجربه نخواهید کرد.پیکرتراشی برای لاغری

پیکرتراشی اصلا و ابدا درد ندارد و شما می توانید در یک روز عادی این درمان را در یک مرکز انجام دهید و سپس بعد از چند ساعت به سر کار خودتان برگردید. به عبارت دیگر این درمان نیازی به بستری شدن ندارد.پیکرتراشی برای لاغری

در ادامه ی مقاله سعی خواهیم کرد تا نکات مهمی که بهتر است در مورد پیکرتراشی بدن بدانید را به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

پیکرتراشی برای لاغری
پیکرتراشی برای لاغری
  1. دانستن اینکه کدام ناحیه از بدن می تواند درمان شود

پیکرتراشی می تواند برای برداشتن یا حذف کردن پوست یا چربی اضافه جمع شده در نواحی مانند نزدیک گردن( زیر چانه)، دست ها، ران ها، باسن، شکم و پهلو مورد استفاده قرار بگیرد. برداشتن چربی یا پوست اضافه ی این نواحی با جراحی می تواند جلساتی 10 ساعته را در بر بگیرد و حدود 18 ماه طول بکشد تا بالاخره نتیجه ی دلخواهتان را بگیرید.

به استفاده از مواد طبیعی یا مصنوعی برای بهبود کلی حالت فیزیکی یا تناسب عضلانی پیکرتراشی می گویند. علاوه بر اینکه در این روش ممکن است بتوانید تناسب اندام را به میزان دلخواهتان داشته باشید. در تحقیقات پزشکی و علمی ثابت شده است که ورزش های مختلف، رژیم غذایی منظم و ورزش های قدرتی راهی موثر برای تغییر تناسب بدن شما به حساب می آیند.

  1. پیکرتراشی ابزاری برای کاهش وزن نیست

پیکرتراشی در حقیقت روشی برای ایجاد تناسب بین نواحی مختلف بدن شماست، هرچند در حین فرآیند انجام آن مقداری وزن هم از دست می دهید. اما بدانید که پیکرتراشی راه جایگزیی برای ورزش و رژیم غذایی محسوب نمی شود. در حقیقت هر بیماری که برای پیکرتراشی اقدام می کند باید پیش از هر اقدامی با پزشک درمانگر مشورت کند تا پزشک بتواند به درستی تشخیص دهد که آیا این درمان برای نوع بدن و فیزیک بیمار مناسب است یه نه. البته وزن او را هم می گیرد. شاخص های BMI میزان های اندازه گیری دقیقی هستند که پزشک می تواند با استفاده از آنها تشخیص دهد که آیا فرد برای دریافت این درمان گزینه ی مناسبی است یا خیر.

پیکرتراشی برای لاغری
پیکرتراشی برای لاغری
  1. تکنیک پیکرتراشی برای هر بیمار با بیمار دیگر فرق دارد

شکل بدن هر نفر و ساختار فیزیکی اش با دیگری فرق دارد. به همین علت هم تکنیک این درمان برای هر نفر متفاوت خواهد بود. تعداد جلساتی که هر نفر به آن احتیاج دارد به عوامل مختلفی وابسته است اما هدف نهایی همیشه رسیدن به تناسب اندامی دلخواه برای شماست.به عنوان مثال اگر به دنبال آن هستید که تنها یک کیسه از چربی بدناتن را بردارید، تنها یک جلسه از این درمان غیر تهاجمی کافی است تا بتوانید به خواسته ی خود برسید. تحقیقات نشان داده اند که در یک جلسه از پیکرتراشی می توانید 20 تا 25 درصد چربی را بردارید. از آن طرف اگر کیسه های چربی چندگانه و زیادی داشته باشید که باید برداشته شوند، ممکن است در مجموع به 3 الی 5 جلسه ی درمانی که در مجموع حدود 6 هفته وقت می برند، احتیاج داشته باشید.

یکی از عواملی که می تواند بر روی درمان اثر بگذارد محدودیت بودجه ی شماست. بعضی از درمان ها از بقیه گران تر هستند پیکرتراشی بدن بدون جراحی از روش های سنتی برداشتن چربی با جراحی بسیار به صرفه تر است. وضعیت پوست شما نیز همچنین بر روی درمانتان اثر می گذارد. اگر حساسیت پوستی داشته باشید تکنیک های درمان مورد استفاده برای شما ممکن است متناسب با شرایطتان تغییر کند. همچنین توصیه های پزشک درمانگر هم عامل بسیار مهمی در تعیین تکنیک درمانی مناسب برای شما خواهد بود.

نکته : پیکرتراشی بدن اصولا هیچ نوع عوارض جانبی ندارد.

پیکرتراشی برای لاغری
پیکرتراشی برای لاغری

بهترین جراح پیکرتراشی در تهران

اگر قصد دارید از مزیت های فراوان پیکرتراشی بهره ببرید توصیه می کنیم حتما مرکز معتبری را برای انجام آن انتخاب کنید.

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز برای پیکرتراشی در تهران است. شما همین حالا می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما با برکه بیشتر آشنا شوید و برای گرفتن نوبت پیکرتراشی با ما تماس بگیرید.
بهترین جراح پیکرتراشی در تهران
بهترین جراح پیکرتراشی در تهران

پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

پیکرتراشی در حقیقت زیر مجموعه ی لیپوساکشن است. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، در این روش پزشک در ناحیه ی تحت درمان سوراخ ریزی ایجاد می کند و سپس سوزن متصل به دستگاه مکش را داخل بافت چربی فرو می برد. سپس سوزن با حرکات جلو و عقب رونده شروع به تخلیه ی چربی از بدن می نماید.

خاصیت مهم پیکرتراشی نسبت به لیپوساکشن این است که چربی بیرون کشیده شده از این طریق دور ریخته نمی شود بلکه به عنوان ماده ی حجم دهنده ی طبیعی به هر ناحیه ی دلخواه دیگر از بدنتان تزریق مجدد می گردد. مثلا شما می توانید چربی دور شکمتان را خالی کرده و به باسنتان تزریق کنید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن را نیز مطالعه کنید.

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments