پلاسما جت

پلاسما جت پلک (لیفت پلک بدون جراحی) در مرکز زیبایی برکه

پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک لیفت پلک یک راه درمان طبیعی است که برای بالا کشیدن پوست پشت پلک از پلاسما استفاده می کند.

تخلیه پلاسما با شدت بالا باعث ایجاد انرژی حرارتی می شود که اثر انعقادی آن بر روی بافت ها خواهد بود . پرتوی  پلاسما بسیار نازک است، و اجازه می دهد تا درمان را به شیوه ای بسیار دقیق و خوب انجام دهید که مخصوصا برای ناحیه چشمی اهمیت بسیار دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پلاسما جت پلک نوع خاصی از مداخله در ساختار پوست است که هدف آن ترمیم علائم ناشی از پیری است.

پلاسما جت
پلاسما جت

مرکز زیبایی و لیزر برکه افتخار دارد که با در اختیار داشتن بهترین متخصصین و جراحان، کلیه خدمات لیفت پلک با جراحی و بدون جراحی را به شما عزیزان ارائه دهد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت، اینجا را کلیک کنید.

مزایا و اثرات ترمیم پلک با پلاسما جت چیست؟

این روش منحصر به فرد است چرا که بسیار ظریف است و امکان کنترل کامل روی این روش را فراهم می آورد،و نتایج قابل پیش بینی و اثر قابل توجهی را ارائه می دهد.

این شیوه درمان با استفاده از بیهوشی موضعی (پماد یا تزریق) انجام می شود.

ناحیه چشم با توجه به اندازه مشکل پلکی و نوع آن به طور میانگین 30 تا 60 دقیقه از طریق پرتوهای پلاسما مورد درمان قرار می گیرد.

پس از درمان، ناحیه پلک باید حداقل به مدت 5 الی 7 روز تحت مراقبت قرار گیرد و هم چنین از قرار گرفتن در معرض UV جلوگیری شود.

در روز چهارم پس از درمان زخم ها شروع به پوسته پوسته شدن می کند و می ریزند.

پس از 7 روز، برای معاینه مجدد باید دوباره به متخصص خود مراجعه کنید .

در روزهای چهارم و هفتم پس از درمان، زخم ها به کل بهبود پیدا می کنند  و تغییرات رنگی پوست قابل مشاهده خواهد شد. اپیدرم های جدید تشکیل می شود و در آن هنگام می توان دوباره آرایش کرد.

استفاده از SPF  بالای نور و استفاده از عینک آفتابی تا 3 الی 4  ماه پس از درمان ضروری است.

بیشترین حد نتیجه درمان بعد از 3 ماه که از درمان گذشت قابل مشاهده است

در صورتی که علائم زیر را در خود مشاهده می کنید ، پلاسما جت پلک برای شما مناسب خواهد بود :

  • پف پشت پلک ها
  • حلقه های تاریک و پف های زیر چشم؛
  • خطوط خفیف و چین و چروک عمیق در اطراف چشم.

در صورتی که دچار مسائل و مشکلات زیر باشید ،پلاسما جت پلک برای شما مناسب نیست :

  • بارداری؛
  • بیماری های انکولوژی؛
  • وجود داشتن ایمپلنت های فلزی در بدن؛
  • التهاب و تشکیل شدن چرک در ناحیه تحت درمان.

.

برای این که بهترین نتیجه را از این شیوه ی درمانی بگیرید ، بهتر است روش پلاسما جت را با استفاده از مواد و کِرِم های آرایشی دور چشم ترکیب کنید

پیش از این که برای انجام این روش درمانی بهتر است با یک متخصص عمل های چشمی صحبت کنید.شما می توانید جهت مشاوره و اخذ نوبت از مرکز زیبایی برکه اینجا را کلیک کنید

روش پلاسما جت لیفت پلک،به عنوان روشی جایگزین برای جراحی های زیبایی پلک به شما می آید و به از مزایای آن می توان به کاهش زمان بهبود و هرگونه عواقب و پیامدهایی که ممکن است قبل و بعد از جراحی گریبانگیر بیمار شود ،اشاره کرد

روش پلاسما جت پلک یک پیشرفت نوآورانه در زمینه علم پزشکی زیبایی  و درمان هایی که برای جوانسازی به کار می روند، است که از ماده چهارم به نام “پلاسما ” استفاده می کند..

این سیستم بسیار دقیق است و گرما را به ناحیه های اطراف چشم سرایت نمی دهد،و این مسئله به این معنی است که برای نواحی حساس(مثل پلک و چشم) بسیار مناسب خواهد بود ، چرا که واقعا نمی توان برای این نواحی از دستگاه های دیگر مانند رادیوفرکانس ها یا لیزر ها استفاده کرد . از این رو برای استفاده به عنوان بلفاورپلاستی غیر جراحی یا جراحی نرم پلک عرضه می شود.

 برخی مطالعاتی که انجام شده است نشان می دهد که پلکسر ( پلاسما جت پلک) نتایج مثبتی در درمان آکنه، پوست اضافی پلک ها و چین و چروک اطراف دهان دارد.

مشخصات فنی دستگاه پلکسر

دستگاه جراحی پلکسر نرم به طور ارگانیک طراحی شده و کاملا بدون بی سیم است که 3 عدد هندپیس دارد.هندپیس ها قابل شارژ هستند و از پیش کالیبراسیون شده اند

روش پلاسما جت به چه صورت کار می کند ؟

روش پلکسر (پلاسما جت) مزایای خیلی بیشتری نسبت به جراحی زیبایی دارد، که باعث می شود متد درمانی بسیار محبوبی شناخته شود . هیچ برشی روی پوست زده نمی شود  به این معنی که هیچ بخیه ای لازم نخواهد بود و اکثر افراد می توانند در همان روز به سر کار خود برگردند . این روش بسیار سریعتر از عمل جراحی است، چرا که نیازی نیست هیچ گونه مواد بیهوشی به بیمار تزریق شود.

پلاسما یک نوآوری نسبتا جدید در صنعت زیبایی است. دستگاه بسیار دقیقی که با ایجاد یونیزاسیون ذرات گاز در هوا و تشکیل دادن پلاسما کار می کند. یک قوس الکتریکی بوجود می آید که منجر به تصعید شده  و به طور مستقیم به گاز تبدیل می شود. بنابراین، نتایج حاصل از این شیوه فوری و سریع خواهند بود ، اما هیچ گونه گرمایی به نواحی اطراف پلک یا چشم منتقل نمی شود. نتیجه ای که از تنگ شدن و برداشتن پوست اضافی پلک به دست می آید تقریبا با نتیجه ی حاصل از جراحی بلفاروپلاستی پلک یکسان خواهد بود

پلاسما جت را برای چه کسانی نمی توان توصیه کرد؟

همانند اکثر عملیات های زیبایی، استفاده از پلاسما جت  در زنان باردار یا شیرده توصیه نمی شود . اگر چه گفته می شود که این شیوه درمانی برای تمامی رنگ پوست ها مناسب است اما آن دسته از افرادی که پوست روشن تری دارند ، نتیجه ی بهتری از این شیوه خواهند گرفت

باز هم به شما توصیه می کنیم که پیش از هر چیزی با پزشک خود مشورت کنید.شما می توانید جهت مشاوره و اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی و لیزر برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments