پروتز پستان ها

پروتز پستان ها
پروتز پستان ها

خانم ها عمل پروتز سینه را برای بزرگ تر کردن و پر کردن سینه انجام می دهند. این عمل با اهداف ترمیمی انجام می شوند، از جمله پس از ماستکتومی برای سرطان سینه یا برای زیبایی. در این مقاله به انواع روش های موجود برای پروتز سینه می پردازد و دارای پیامدهایی نیز خواهد بود.

ایمپلنت سالین و سیلیکون پستان ها

دو نوع ایمپلنت برای پستان ها وجود دارد: سالین (Saline) و سیلیکون (silicone).

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ایمپلنت سالین پوسته های سیلیکونی پر شده با آب نمک استریل می باشند. این ایمپلنت ها پوسته های سیلیکونی هستند که با ژل پلاستیک (سیلیکون) پر شده اند. گرچه بسیاری از خانم ها می گویند که ایمپلنت های سیلیکون نسبت به ایمپلنت های سالین طبیعی تر به نظر می رسند، اما خطر نشت آنها بسیار زیاد است.

در سال 1992 سازمان FDA فروش ایمپلنت های سیلیکونی را به دلیل نگرانی های مربوط به ایمنی متوقف کرد. در سال 2006، پس از انجام تحقیقات بیشتر، FDA استفاده از برخی سینه های سیلیکونی را مجاز اعلام کرد.

چگونگی فرایند پروتز سینه

بزرگ شدن سینه خانم ها تا اواخر دوره نوجوانی یا اوایل دهه 20 زندگی آنها ادامه دارد، به همین دلیل FDA مستلزم کرده که خانم ها برای انجام عمل پروتز سینه حداقل 22 سال سن داشته باشند.

در انتخاب جراح خود بسیار دقت کنید و کسی را انتخاب کنید که تجربه زیادی دارد. یهتر است جراح انتخابی شما حداقل 5 سال در زمینه انجام اینگونه جراحی ها تجربه داشته باشد تا به این شکل پیامدهای مربوط به آن کاهش یابد.

قبل از انجام ایمپلنت سینه جراح شما را مورد ارزیابی های پزشکی قرار خواهد داد. در این زمان می توانید در مورد نتیجه و آنچه می خواهید با پزشک صحبت کنید. جراح از شما می خواهد مصرف برخی داروها را چند روز یا چند هفته قبل از انجام جراحی متوقف کنید.

جراحی ایمپلنت یا به شکل سرپایی انجام می شود و یا نیاز به بستری شدن دارد. این عمل حدود یک تا دو ساعت طول می کشد و نیاز به بیهوشی عمومی خواهد بود.

جراح یک برش زیر پستان ها، زیر بازوها یا اطراف نوک سینه ها ایجاد خواهد کرد، محل این برش بستگی به بدن شما و نوع ایمپلنت و اندازه مورد نظر دارد.

جراح ایمپلنت را در زیر یا روی عضله قفسه سینه قرار خواهد داد. پس از اینکه ایمپلنت در جای خود قرار گرفت، جراح برش را با بخیه یا نوار جراحی ترمیم خواهد کرد.

منبع:

http://www.webmd.com/beauty/breast-implants/cosmetic-procedures-breast-augmentation?page=1

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
شیدا
شیدا
7 years ago

سلام.لطفا دکتر معتبر و خوب برای پروتز سینه در اصفهان معرفی کنید