ورم بعد از تزریق ژل لب

ورم بعد از تزریق ژل لب | سوالات رایج درباره تزریق ژل لب

ورم بعد از تزریق ژل لب

ورم بعد از تزریق ژل لب

اکنون در سال 2019 تزریق ژل لب برای حجم دادن به آنها به اندازه هایلایت کردن موها رایج شده است. اما بهتر است بدانید که برخلاف رنگ کردن مو، تزریق ژل لب یک عمل زیبایی واقعی است و اگر به درستی انجام نشود می تواند خطرات واقعی هم به همراه داشته باشد. همانقدر که عجله دارید تا زودتر لبهایتان را به آن شکلی که همیشه دوست داشتید کمی حجیم و برجسته کنید، بهتر است کمی هم صبر داشته باشید و تمام واقعیت های مربوط به این عمل را در نظر بگیرید. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا به رایج‌ترین سوالاتی که در مورد تزریق ژل لب وجود دارند پاسخ دهیم. با ماهمراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد این عمل به دست بیاورید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین مرکز برای تزریق ژل لب کجاست؟

برای اینکه از نتیجه عمل کاملا مطمئن باشید و شانس بروز هرگونه خطر احتمالی را به صفر برسانید، بهتر است به یک پزشک درمانگر متخصص و یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه کنید. تزریق ژل عمل ساده ای است که اگر به درستی و توسط فرد متخصص انجام شود می تواند بسیار ایمن و بی خطر باشد. انتخاب یک مرکز خوب علاوه بر ایمنی، پایداری و کیفیت درمان هم را تضمین می کند.

چنانچه مایلید بهترن خدمات تزریق ژل لب را در بهترین مرکز زیبایی دریافت کنید، توصیه می کنیم به مراکز ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت عمل به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
ورم بعد از تزریق ژل لب
ورم بعد از تزریق ژل لب

آیا لب بعد از تزریق ژل ورم می کند؟

نتیجه تزریق ژل لب را می توانید در مدت بسیار کوتاهی مشاهده کنید. بعد از عمل بروز تورم کاملا عادی است. در واقع ورم لب بعد از تزریق بین 12 تا 48 ساعت ادامه خواهد داشت، هرچند اینکه بخواهد تا سه روز ادامه پیدا کند غیر عادی است. اگر چنین شد و ورم بعد از تزریق ژل بیشتر از مدت مورد انتظار ادامه یافت، بهتر است کیسه یخ روی ناحیه تحت درمان بگذارید تا ورمش بخوابد.

آیا تزریق ژل لب خطر دارد؟

تزریق ژل لب معمول در دسته عمل های زیبایی آسان جای می گیرد، با این حال باز هم احتمال بروز خطرات جدی را در نظر بگیرید. خطراتی مانند انسداد عروقی( که البته نادر است، ولی می تواند منجر به مرگ بافت های لب شود). پیش از تصمیم قطعی برای انجام عمل حتما در مورد خطرات احتمالی آن با پزشک درمانگر مشورت کنید و صد در صد او را در جریان هرگونه بیماری یا حساسیتی که دارید قرار دهید.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب هزینه چندانی ندارد. اما قیمت آن به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله نوع فیلر مورد استفاده، میزان فیلر مصرف شده، تعرفه خود مرکز مورد مراجعه، و منطقه اقتصادی که عمل را در آن انجام می دهید. اما به هر صوت دقت داشته باشید که بهتر است به یک مرکز ارزان قیمت مراجعه نکنید.تقریبا تمام موار دی که روی قیمت تزریق ژل تاثیر دارند ،روی کیفیت آن هم اثرگذارند. پس مرکزی قیمت های ارزانی به شما ارائه می دهد یا از مواد خوبی استفاده نمی کند، یا به اندازه کافی تزریق نمی کند، یا پزشک درمانگر متخصص و خوبی ندارد.

ورم بعد از تزریق ژل لب
ورم بعد از تزریق ژل لب

بعد از تزریق لب ها چقدر حجیم می شوند؟

انتظار نداشته باشید که بعد از یک جلسه لب های خیلی پر و حجیمی داشته باشید. بلکه نتایج تزریق لب به صورت تدریجی خودشان را نشان می دهند. از آنجای که بعد از تزریق لب ها کمی باد و ورم می کنند در ابتدا ممکن است به نظر از ریخت افتاده بیایند، به همین خاطر باید کمی به لب هایتان زمان بدهید تا خودشان را با مواد جدید تطبیق بدهند و شکل طبیعی خود را به دست بیاورند.

تزریق ژل لب چقدر دوام می آورد؟

در بیشترین حالت تقریبا شش ماه. هرچند برای برخی از افراد این زمان ممکن است چند ماه طولانی تر باشد و برای بعضی دیگر ژل تزریقی زودتر از این مدت در بافت بدن حل شود. اینکه تاثیر ژل چقدر دوام می آورد یا چقدر زود از بین می رود، چیزی است که واقعا به شرایط متابولیسم بدن خود شما بستگی دارد.

تزریق ژل لب درد دارد؟

پیش از تزریق از مواد بی حس کننده استفاده می شود. وقتی بی حسی انجام شد ممکن است کمی احساس سیخونک و فشار کنید. بعد از تزریق ژل لب هایتان کمی احساس گرفتگی خواهند کرد که البته اگر بی حس شده باشید درد چندانی نخواهد داشت. پزشک بعد از تزریق لب هایتان را کمی ماساژ می دهد و روی آنها برای 10 دقیقه یخ می گذارد تا دردشان را کاهش دهد.

آیا می شود فقط به یک لب تزریق ژل انجام داد؟

البته که می شود. شما می توانید تزریق ژل را فقط روی لب پایین یا لب بالا، یا روی هردو انجام دهید. انتخاب آن با خود شما است، و البته به نظر پزشک درمانگر هم بستگی دارد تا بر اساس تناسب آن با سایر اعضای صورتتان تصمیم بگیرد.

ورم بعد از تزریق ژل لب
ورم بعد از تزریق ژل لب

آیا بعد از تزریق ژل لب دچار خونریزی یا کبودی می شویم؟

احتمالا بله! پزشکان معمولا توصیه می کنند که مراجع بعد از تزریق از دارویی به نام آرنیکا یا مسکن های دیگر استفاده کند. دارویی هایی که می توانند یا موضعی و مالشی باشند، یا خوراکی. احتمال بروز خونریزی و کبودی بعد از تزریق ژل و فیلر زیاد است، به همین خاطر چنانچه دچار بیماری یا عارضه هایی مانند خون لختگی هستید حتما باید پیش از درمان به پزشک اعلام کنید. چراکه ممکن است اصولا تزریق ژل برای شما امن نباشد.
کبودی های بعد از تزریق معمولا تا پنج الی هفت روز بعد از عمل از بین می روند.

آیا ژل تزریق شده جا‌به‌جا می شود؟

بسته به خواص فیلرهای هیالورونیک اسید تزریق شده، بعضی از این فیلرها بیشتر از سایرین تمایل دارند تا بعد از تزریق جا‌به‌جا شوند. بعضی از فیلرهای تزریق شده بر لب بالا، بعد از تزریق در لب به سمت ناحیه زیرپوستی بالای لب حرکت می کنند و باعث می شوند لب های فرد ظاهر پر‌تری به خودش بگیرد. اگر به یک پزشک معتبر مراجعه کنید و دستوراتش را با دقت رعایت نمایید، احتمال بروز این اتفاق به شدت کاهش می یابد.

ورم بعد از تزریق ژل لب

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments